כרטיס גיימיג מבית AMD שמלחיץ את NVIDIA . - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס גיימיג מבית AMD שמלחיץ את NVIDIA .


felixil

Recommended Posts

צודק הלחץ בא מהצד הטכנולוגי - כמות הזיכרון שAMD מצליחים להכניס בכרטיס בודד בלי להשתולל על המחיר שעומד כרגע על 16GB לכרטיס בודד.

אתה מסכים שזה יפה ? 

מצפה לראות ביצועים למפלצת הזאת .

אפשר לשים לב שAMD טכנולוגית לא אמרה את המילה האחרונה שלה וממשיכה לתת פייט ברמה הטכנולוגית (פוטנציל גבהה) שהלקוחות צרכים לדעת להעריך ולנצל.

כך לדוגמא : מעבד של במחיר נמוך ב25% מאינטל כלקוח אתה מקבל 8 ליבות פעילות לעומת ממעבד היקר  שעובד על 4 ליבות בלבד ו4 נסופות כאמולציה, דבר שסתם מעקב את שוק התוכנה לתכנת הכל (משחקים וכו') לרמה של 2 ליבות בלבד אחרת אתה כבעל תוכנה או משחק מחוץ לשוק.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. הכרטיס הזה לא מלחיץ אף אחד, כי תוספת זיכרון גרפי לא דרוש לא מוסיפה בביצועים, והביצועים של הכרטיס עצמו לא חזקים יותר מהכרטיסים החזקים של . תמחור זה לא "הצד הטכנולוגי".

 

ב. בקרשים. אין שום דבר בכרטיס הזה שמראה ש"היא לא אמרה את המילה האחרונה". יש רק שמועות אודות הדורות החדשים של הכרטיסים שהיא עתידה להוציא, ואי אפשר לדעת אם הם יהיו מוצלחים יותר מאלו של . בשביל התחרות בשוק נקווה שכן.

 

ג. הדוגמה שהבאת קשורה לתמחור נטו, לא "רמה טכנולוגית". ברמה הטכנולוגית מעבדי נחותים ממעבדי אינטל, וזו הסיבה שהם מתומחרים נמוך יותר. מספר הליבות לא אומר שום דבר לאדם הפשוט שמודד X ביצועים בפועל, ובפועל מעבדי לא נותנים ביצועים טובים יותר באותו מחיר של מעבד אינטל. כלומר, מעבדי לא משתלמים. בארה"ב המצב קצת יותר טוב, ועדיין מצבים בהם קניית מחשב AMD משתלמת הם נדירים. 

 

לסיכום, אל תהיה פאנבוי. אין טעם בפיתוח נאמנות לחברה או מותג, את הנאמנות שמור לארנק שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...