פורסם 2016 בפברואר 159 שנים סיימתי עכשיו שיחה עם רונלייט. בלי קשר לאם אני מחבב אותם או לא, הם היבואן הרשמי של LG בתחום של טלפונים סלולריים בישראל. כל מי שקנה אתה המכשיר דרכם יקבל תיקון ללא עלות. מי שקנה את המכשיר בייבוא מקביל: ישלם 90 ש"ח על בדיקה 1200 ש"ח על לוח אם חדש מינוס 30% הנחה (בכלל מצפון? :)) שזה יוצא 840 ש"ח ולא כזה משנה יחסית לתיקון במעבדה של החנות אי אפשר לקנות אחריות בלבד על מכשירים שנקנו בייבוא מקביל. אחרת היתי רוכש אחריות ב49 ש"ח ומתקן את המכשיר בחינם. ציטוט של Milford Cubicle זה לא נכון, LG כן הודתה בזה באופן רישמי: לדעתי אתה צריך לפנות ל-LG בעצמה ולסגור את זה איתם. https://www.lg.com/us/support/repair-service/schedule-repair כבר בדקתי - H815 לא מופיעה שם...
פורסם 2016 בפברואר 159 שנים אני מניח שזה עוד מעניין אנשים שיתקלו בדיון הזה מתישהו. אחרי שיחה נוספת עם מעבדת החנות, מסתבר שישנו פתרון בצורה של החלפת CPU (מסבר שהם יודעים להחליף רכיבי BGA) עם סיכוי דיי גבוהה של הצלחה. ביצוע תוך שבע ימי עסקים מרגע ההזמנה. אם זה לא יצליח, יחליפו לוח אם בעלות החלפה של שציינתי לפני זה. מצד שני, ניתן להוסיף את האחריות של רונלייט (שתנאי התיקון שלהם הם לא יותר מפוליטיקה פנימית מול מפעילות סלולריות) תמורת תוספת של 500 ש"ח (עלות המכשיר כשקניתי אותו בספטמבר אשתקד) והעברת המכשיר לידי מעבדה שלהם. בכלל לא ברור כמה זמן המכשיר יהיה שם.... אישרתי את החלפת המעבד ואני אעדכן פה לגבי התוצאות.
פורסם 2016 בפברואר 219 שנים החנות לא יכולה לתקן על חשבונה כי LG לא מוכנה להכריז על RMA עדיין. אספתי את המכשיר היום אחרי החלפת מעבד והכל נראה תקין ביותר בנתיים.
פורסם 2016 בפברואר 219 שנים מה זה קשור ל-RMA? החנות צריכה לתקן על חשבונה כי יש תקלה במכשיר (לא משנה אם היא סדרתית או לא) והם מחוייבים לשנה אחריות על פי חוק.
פורסם 2016 בפברואר 229 שנים אכן, יש אחריות ואפילו לשנתיים. מסתבר בדיעבד שהאחריות לא מכסה כאלו מקרים. בעוד באחריות של השנה השנייה הם יכולים לכתוב מה שהם רוצים כל עוד זה ברור ומודגש, בשנת האחריות הראשונה הכל מכוסה, והם לא יכולים להחריג חלק כזה או אחר.
פורסם 2016 בפברואר 229 שנים טוב, נראה שאין ברירה אלא לחשוף את החנות. לעיונך: http://konimboimages.s3.amazonaws.com/system/photos/63382/original/826d1d211bbc14c17ae49f2d4a290daf.pdf
פורסם 2016 בפברואר 229 שנים הם חיים בסרט וה"סייגים" המגוחכים שלהם (אעלק "אין אחריות לרכיבים פאסיביים שלא צורכים חשמל" חחחחחחח) מנוגדים לחוק ולא רלוונטים.
פורסם 2016 בפברואר 229 שנים וגם אם יכלו לאכוף את זה - איפה בדיוק כתוב שזה לא באחריות שלהם? או שהעזת לחבר אביזר נלווה שלא נקנה בGOMOBILE?
פורסם 2016 בפברואר 239 שנים כפי שנכתב לפני, לדעתי זה "שיטת מצליח" לא יתפוס בבית משפט. הצעד הבא שלך צריך להיות מכתב התראה (רשום) לפני תביעה שבוא מצוין כל השתלשלות הדברים+ציון שלפי חוק מגיעה לך אחריות מלאה לשנה ללא סייגים, שתקלה זו כלולה בה ולהבהיר שהתקלה הזו ידועה ומטופלת באחריות ע"י LG/יבואן בעולם ובארץ ובעקבות זה שגומובייל הם היבואנים של המכשיר הספציפי הזה, הם מחוייבים עפ"י חוק לתקן את המכשיר תחת השנה הראשונה של האחריות המלאה, אתה יכול להוסיף את הנזק שנגרם לך (מידע שעל המכשיר, בזבוז הזמן שנגרם לך בעקבות ההתנהלות וכו') ואם תוגש תביעה היא תכלול את כל המצויין לעיל. אני אומנם לא משפטן, אבל יש לי ניסיון עם זה, ומעולם לא הייתי צריך לעבור לשלב של תביעה. נערך 2016 בפברואר 239 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2016 בפברואר 239 שנים ^ לא הייתי בכלל טורח עם הנ"ל אצל חברות ישראליות, בדר"כ תקבל התעלמות מוחלטת. מנסיון אישי בעבר, רק כאשר התביעה מגיעה אליהם עם תאריך למשפט פתאום דברים משתנים. עוד סעיף לא חוקי אצלם "במידה ותידרש Gomobile להחליף את המוצר במסגרת אחריות, יוחלף המוצר למוצר זהה ככל הניתן למוצר המקורי, תוך שלא יובאו בחשבון לשם כך תקופת זמן שחלפה מעת הרכישה, או מחירו המקורי. יתכן בהחלט כי המוצר החילופי לא יהיה חדש." על פי חוק, כל החלפה של חלק חייב להיות לחלק חדש ומקורי. כמובן גם כשמדובר בהחלפת כל המוצר.
פורסם 2016 בפברואר 239 שנים לא נעלם שום מידע. רק החליפו CPU. גם אם היו מחליפים את כל המכשיר, הכל מגובה אצלי באופן שותף כי אני לא סומך על תקלות יצרן שישביתו לי את הטלפון. כל מי שמתלונן על זה שתמונות מהגן של הבן שלו והחתונה של הבן דוד שלו נעלומו או שהוא איבד את כל אנשי הקשר, פשוט לא היה אחראי על המידע שלו. לגבי אורך זמן הטיפול - זה אכן היה מאוד ארוך, אך היה לי לפתרון בצורה של מכשיר מעבודה שאליו העברתי את כל השיחות. אומנם לא נוח כל כך, אבל לגמרי מכסה את הצרכים הבסיסיים שלי. אני רק יכול להגיד שהפתרון שלי היה הכי זול ומהיר מבין האפשרויות שהיו באותו זמן. הדבר היחיד שאני יכול להתלונן עליו זה כמובן הצורך לשלם על התיקון - פה עדיין אין פתרון מול Go Mobile. מעניין איך זה נראה עם חנויות אחרות...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.