פורסם 2015 בדצמבר 159 שנים @ag43 צודק. בעזרת עדכון ROM הם הצליחו לעקוף את הבעיה. כאשר הופעל הטריגר של ה- SDS המכשיר היה עושה אתחול במקום "למות". נערך 2015 בדצמבר 159 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2015 בדצמבר 169 שנים לפני 10 שעות ag43 אמר: זה לא משנה את העובדה שהיא נפתרה ע"י החלפת רום. שוב, זה היה אך ורק מעקף, מן גשר. כמוש עשו בGTX970 עם בעיית הראם הבעיה החומרתית עודה שם
פורסם 2015 בדצמבר 319 שנים מחבר התקשרו אלי מהחנות וטוענים שיש קצר במכשיר ורוצים 850 שקל תיקון. בעקרון אני חייל ואין לי זמן או כסף להתעסק בזה. מה לעשות?
פורסם 2015 בדצמבר 319 שנים לשלוח להם מכתב התראה לפני תביעה. שבו אתה מפרט את הבעיה ואת טיפול היבואן (בעיה בלוח האם מהיצרן, רונלייט מחליפים חינם באחריות) ואם הם לא מוכנים לכבד את האחריות אז אתה מתכוון לתבוע אותם. תציין גם שאתה חייל דל אמצעים ולא מתכוון לשלם על תקלה שאמורה להיות מכוסה תחת האחריות. בנוסף תפרט את רשימת "הנזקים" שנעשו לך (עלויות שונות שנגרמו לך בגלל הבעיה) ואלו יתווספו לתביעה. אני לא בטוח לגבי זה (אני לא עו"ד), אבל אני חושב שאתה יכול לפנות לרונלייט בתור הנציגה "הרשמית" של LG בארץ, וגםלהוסיף אותם למכתב שלך. אין לך מה להפסיד. בעבר קראתי על מישהו שעשה את זה עם HTC והיבואן סידר לו את המכשיר (אבל בניגוד ל- LG, האחריות של HTC תופסת גם אם קונים מיבוא פרללי למיטב ידעתי). נערך 2015 בדצמבר 319 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2015 בדצמבר 319 שנים מחבר הם אומרים שיש להם מכתב מהמעבדה שאומר שזה קצר, עכשיו השאלה שלי אם נגיד זה שרואים את הבוטלופ במסך זה סותר את זה שזה קצר?
פורסם 2016 בינואר 19 שנים אני לא 100% בקיא בפרטי הבעיה, אך מה שתיארת עד כה מתאים לבעיה שהרבה חווים עם המכשיר, LG מודעת לבעיה ורונלייט מחליפים את הלוח אם בלי להרים קשיים. אתה יכול לקרוא כאן - http://forum.xda-developers.com/sprint-g4/general/lg-sprint-admit-hardware-issue-t3215396 בקבוצה הזו בפייסבוק היו הרבה משתמשים שזה קרה להם - https://www.facebook.com/groups/1425422947755107/
פורסם 2016 בינואר 19 שנים 2 דברים שלא הבנתי 1. המכשיר שלך רונלייט או לא? 2. עשית לו משהו מהקשקוש הזה של קצר, הוא נפל נשבר? (אגב אכן אם יש בוט אין דבר כזה קצר שאז זה גורם לשריפה) אמורים לתקן לך בחינם ברגע שיש בעיה מוכרת בלי להתחיל לזיין תשכל על קורוזיה או קצר או התאבדות והשד יודע, וכן יש אנשים שמת להם הG4 בדיוק 5 פעמים ובכל ה5 פעמים רונלייט החליפו את הלוח אם. אם אני הייתי קונה תמכשיר הזה הייתי מתקשר ל100 מנהלים כדי לקבל מכשיר חדש ולא לתקן לוח אם 5 פעמים שגוררת אותך לבזבז 10 נסיעות על הגעה למעבדה ואיסוף, בושה.
פורסם 2016 בינואר 19 שנים מחבר אין לי אחריות של רונלייט, אלא אחריות של החנות. המכשיר לא נפל או משהו פשוט מת באמצע שיחה בוואטספ
פורסם 2016 בינואר 89 שנים מחבר אחרי ויכוחים של אבא שלי בתחילת השבוע עם החנות הם אמרו שיתקנו את זה ויביאו לי בסוף השבוע, אתמול הם אמרו לו שהתקלה היא באמת בלוח אם, ושייקח זמן לתקן את זה. לפי דעתי הם סתם מנסים להתיש אותי. שלחתי הודעה לLG בארץ, ושאלתי אותם מה חלקם בזה כי זה תקלה בפס ייצור ואני מחכה למענה שלהם.
פורסם 2016 בינואר 89 שנים רוב הסיכויים שהיבואן בארץ יתנער בסיבה שהמכשיר לא נקנה דרכו. התגובה הזו עשויה להשתנות אם תתחיל מהלך משפטי. לגבי החנות, אל תוותר להם, לא יתכן שהם ימכרו מכשיר ולא יכבדו את האחריות (למרות שזה מה שקורה לרוב עם חנויות שנותנות אחריות שלהן, או של יבואן פרללי). תסביר להם שאתה מודע לבעיה הזו והיא מאוד נפוצה ואתה מתכוון ללכת עם זה עד הסוף. אני אישית הייתי חושש שהם ידאגו לסדר למכשיר בעיה אחרת כדי להתחמק מכיבוד האחריות, אבל זה כבר קיצוני (אך אפשרי). ראיתי את "יצאת צדיק" ואין סוף לדברים האלה ואין אמון באף אחד. תודה על העדכון. נערך 2016 בינואר 89 שנים על-ידי LazyCat
פורסם 2016 בינואר 89 שנים מחבר פניתי לLG בארץ בלי קשר ליבואן, מכיוון שהם הייצוג של LG בארץ, הם אמורים להיות אחראיים על המוצרים שלהם כי בסופו של דבר זה פאק בפס ייצור, ולא משנה אם הפלאפון או מיבואן רשמי או יבואן פרללי כי הבעיה צצה עכשיו בהרבה מהפלאפונים ולאט לאט צצות עוד גרסאות...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.