הארד דיסק הלך? קריסה לאחר קפיצת חשמל - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הארד דיסק הלך? קריסה לאחר קפיצת חשמל


dante123

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום,

אשמח לעזרה זריזה מכיוון והיום כבר שישי ואני זקוק למחשב בסופש.

היה אצלי בבית קצר בחשמל שלאחריו הדלקתי את המחשב כרגיל ללא safe mode ולאחר 2-3 דקות המסך פשוט קפא והמחשב אתחל את עצמו. זה קורה גם בסייפ מוד וגם באמצע בדיקת זכרון של . עולה למספר דקות וקופא.

לי ישר קופץ עניין הסקטורים הפגומים. אם אני מפרמט את יכול להיות שזה יפתור את הבעיה או שהבעיה חומרתית? אני לא רוצה להיות באמצע הפרמוט ושהמחשב יקרוס כך שאני אצא קירח מפה ומפה.

אשמח לעצות על שיטות בדיקה נוספות ובמידה ואכן הבעיה חומרתית כיצד ניתן לתקן אותה (או אם אין מנוס מלהחליף hd, היכן אפשר לקנות אותו הכי מהר).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוריד hiren's tools זה כלים שרצים מlive cd, תתחיל מבדיקת עם memtest86+ לפחות שעה, אם זה יהיה בסדר ושאר הדברים בסדר תעשה בדיקה של 8 שעות, אחר"כ תריץ בדיקת של יצרן הקשיח, במידה ויש בעיה של סקטורים יש שם קלי שמתן סקטורים פגומים (עם הפרעות מגנטיות) לא פגומים פיסית, שורה תחתונה הכלי הזה החזיר לי כמה מערכות עם בעיית עלייה של שהסקטורים הפגומים כנראה היו קשורים לקבצים של עליית מערכת, לפני זה תבדוק גם את הדיסק עם mhdd.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

לצערי אין לי אפשרות לצרוב מכיוון וזה המחשב היחיד בבית ולצרוב דרכו לא יהיה אפשרי.. יש משהו אחר?

הדבר תקף גם לusb אף על פי שאני יכול לקפוץ ולקנות אחד אם צריך.

יוון- דיברתי על הmemory diagnostic tool דרך הדיסק התקנה של הווינדוס 7

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא הצלחתי לעשות ממטסט מכיוון והמחשב קורס בתכיפות של פחות מדקה לאחר הסטארטאפ, לכן אני לא מספיק להעלות את הקבצים לdok.

מה שכן, ניתקתי את כל הכבלים מהמחשב ולאחר כשעה שעתיים חיברתי בחזרה. הפעלתי אותו והוא עבד מצוין מספר שעות כשראיתי סרטים ואינטרנט, אך כששיחקתי במשך כחצי שעה הוא קרס שוב. חמש שעות של שימוש רציף, חצי שעה של משחק.

כמו כן קיבלתי עכשיו bsod שאומר irql_not_less_or_equal. זה לא מרמז על בעיה בדרייברים?

עריכה: עצם העובדה שהוא קרס דווקא בזמן משחק גורם לי לחשוב שהבעיה היא חומרתית דווקא. אולי שנשרף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי אני לא יכול להוריד כלום כי כמו שאמרתי המחשב עולה ל40 שניות בערך ואז קורס ועושה ריסטרט. המצב הנתון היה חד פעמי וכשהפעלתי משחק הוא חזר למצב הקריסה.

עכשיו עשיתי startup repair והוא רשם לי 7 problem signatures, שהכי בולטות הן autoFailOver בחמישית וbadDriver בשביעית. מקווה שזה עוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, זה כבר באמת מוזר-

עשיתי chkdsk לכונן הראשי, במהלך הבדיקה הוא מחק קבצים רבים שכנראה היו פגומים (מה שמאשר את זה שהבעיה כנראה נפלה על דרייברים), המחשב אותחל מצוין. עדכנתי נוכחיים דרך הווינדוס אפדייט, וכיביתי אותו כרגיל. במסך הכיבוי הוא הראה שהוא מעדכן קבצים.

אך כשאני מנסה להפעיל אותו עכשיו לא עולה כלום. המסך נשאר שחור אך כל הכבלים מחוברים. ניסיתי לנתק את הכבל הראשי ולחבר מחדש אך ללא שינוי.

אז ממצב של חזרה לתקינות זה עבר ללא עולה כלל. יכול להיות שיש חוסר בתאימות בדרייברים החדשים עד לרמת זה שהוא לא עולה?

מה גם שהתאורה במקלדת לא נדלקת, והיא נדלקת תמיד בהפעלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...