Oxide משיווה מלחמה עם סדרת האשמות נגד NVIDIA - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Oxide משיווה מלחמה עם סדרת האשמות נגד NVIDIA


HuGeMouTh

Recommended Posts

Oxide, מפתחת המנוע הגרפי של ashes of the singularity (הבנצ'מארק הראשון של DX12) מגיבה לחריפות לדברים שנאמרו על ידי NVIDIA לאחר יציאת הבנצ'מארק, בין היתר החברה טוענת ש NVIDIA מפעילים עליה לחץ לבטל אפשרויות במנוע ובמשחקים שמתמשים בו ומאשימה את NVIDIA ששיקרה ללקוחות שלה ולא מספקת תמיכה מלאה ב DX12 (עם דגש על חוסר תמיכה ב asynchronous compute).

http://www.overclock3d.net/articles/gpu_displays/oxide_developer_says_nvidia_was_pressuring_them_to_change_their_dx12_benchmark/1

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-wanted-oxide-dev-dx12-benchmark-to-disable-certain-settings.html

אז השורה התחתונה היא ש באמת פחות מוכנים ל DX12 ולכן הביצועים שלהם פחות טובים בבנצ' הזה. בנוסף לזה לחברה יש בעיה קשה מאוד עם אנשי ה PR שלהם שבאופן קבוע משקרים ומסתירים מידע מהלקוחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל חברה עושה דברים כאלה, ידועה בפרסום של השוואות ביצועים שיקריות למוצרים שלה לפני שהם יוצאים, סביר להניח שגם ה NANO יהיה חלש יותר ממה שאנחנו מצפים ויהיו לו הרבה בעיות throttling (תדרי העבודה ירדו בשביל לשמור על ההספק והטמפרטורה ש התחייבו אליהם).

במקרה של נראה כאילו הגיע הזמן לעשות סדר במחלקות ה PR של החברה, בין אם זה ה GTX970 או לטעון שהם הוסיפו פונקציות לדרייבר למרות שהן לא פועלות או להאשים מפתחים אחרים (השקר שיש בעיה עם ה AA בבנצ' המדובר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד פעם הם משקרים.. מאוד מאכזב..

אבל בעצם כולם משקרים או מעגלים פינות, זו המהות של PR טוב. להבליט ללא פרופורציות את החיובי ולכסות ולהסתיר את מה שלא.

בגדול שתי החברות מאזנות אחת את השנייה בשקרים וסילופי האמת והצגת העובדות המגמתית.

זו יכולה להיות, עוד, תזכורת לצרכנים שלא כדי לחשוב רחוק מדי קדימה בעיקר שמדובר ב 12DX חדש.

זה סה"כ די הגיוני לחכות עד ש DX יהיה סופי ויהיו משחקים שתומכים בו לפני שקונים כרטיס שתומך בו.

זה כמו לקנות עכשיו טלוויזית כי מתישהו בעתיד יהיה תוכן ראוי שינצל את היכולות. עד שזה יקרה יהיו הרבה שיפורים ב והמחיר ירד משמעותית. זה תקף גם למסכי מחשב ומערכות מחשב שידחפו אותם.

כיום אף אחת מהחברות לא תומכת באופן מלא בכל היכולות של DX12. זה לא משהו חדש, זה היה ידוע.

"future proof" משמעו שיהיה לך סבבה עם הכרטיס מסך עד שתצא ארכיטקטורה\DX חדש או כל שינוי משמעותי אחר. כבר שנים ארוכות ששינוי כזה מגיע אחת לשנה וחצי שנתיים. זו טעות ונאיביות לחשוב שתוכל ליהנות מקצה הטכנולוגיה אחרי שנתיים.

אולי ימצאו פתרון יצירתי ברמת התוכנה אבל זה לא ישנה העובדה שהם שוב שיקרו ושבכלליות צריך להתייחס בספקנות עד שלא רואים נתונים אובייקטיביים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה נכלולית, אני ממש מקווה שהם לא יהפכו לקרטל, הרבה יותר ידידותיים לצרכן.

סדרת כרטיסי מסך HD 7000 מותגה מחדש כמעט כולה ל-200, ואז שוב רובה ל-300, כשכל פעם היחס בין מחיר לביצועים עולה. לא איזה GF8800, סדרה שלמה של 6+ כרטיסים. כתוצאה מכך היא המשיכה לצלול בפופולריות לשפל של כל הזמנים.

התחרות ל- TI שמפסידה לו באה במחיר זהה לו אחרי המתנה ארוכה.

הבטחות ליכולת לFURY\X הביאו לאחד האוברקלוקרים הגרועים של השנים האחרונות

דרייבר WHQL חתום רשמי לא יצא במשך חצי שנה עד לפני כמה חודשים

בוא, ספר לי כמה היא ידידותית. אני לא אומר שבאנוידיה הכל תותים, אבל כשיש לך תקציב וקהילה, המכונות פועלות. זה טבע הדברים בעולם המחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והנה הם מתקפלים \ בקרת נזקים... מתגובתו של מפתח ב Oxide:

Regarding Async compute, a couple of points on this. FIrst, though we are the first D3D12 title, I wouldn't hold us up as the prime example of this feature. There are probably better demonstrations of it. This is a pretty complex topic and to fully understand it will require significant understanding of the particular GPU in question that only an IHV can provide. I certainly wouldn't hold Ashes up as the premier example of this feature.

We actually just chatted with about Async Compute, indeed the driver hasn't fully implemented it yet, but it appeared like it was. We are working closely with them as they fully implement Async Compute. We'll keep everyone posted as we learn more.

:mavet:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...