חושד שהתדר של הזכרונות נמוך מידי - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חושד שהתדר של הזכרונות נמוך מידי


shmulik_miata

Recommended Posts

אהלן חברים,

יש לי הסט הזה של זכרונות

Skill Ripjaws-X 2x8GB DDR3 1600Mhz PC3-12800 Kit CL9-9-9

CPU-Z מציג לי נתון של 666MHz. לפני העדכון BIOS הוא הציג לי 800MHz. ברור לי שמשהו לא בסדר (או שאני לא מספיק מבין). לדף של CPU-Z לחץ כאן

אשמח אם מישהו יתן לי הסבר בנושא והאם ניתן להעלות את זה ל-1600 על סמך הלוח אם שלי maximux hero II.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הזיכרון שלך הוא כנראה ה F3-1600C9D-16GXM של G.Skill. זיכרון זה מאושר לעבוד בתדר של 1600MHz ובתיזמונים של 9-9-9-24 במתח של 1.5V, אבל הוא יעשה זאת רק אם מופעל בביוס פרופיל ה XMP או אתה מגדיר אותו ידנית לעבודה בתדר הזה. אם פרופיל ה XMP לא מופעל ותדר הזיכרון לא מוגדר ידנית, יעשה שימוש בנתוני ה SPD, שלפיהם הזיכרון עובד בתדר של 1333MHz (תדר מעשי של 667MHz), וזה כנראה המצב אצלך.

2. בנוגע להוספת זיכרון:

א. אם יש לך צורך ממשי בעוד זיכרון, אז תוסיף, אחרת זה סתם יהיה ביזבוז כסף.

ב. אם אתה אכן מתכוון להוסיף עוד זיכרון, קח בחשבון שאולי תוכל לחסוך כסף אם תקנה זיכרון אחר, פשוט יותר (לדוגמא, בפלוטר יש זיכרון שעובד במתח של 1.5V והוא בעל נפח של 16GB ב-2 מודולים שעולה בסביבות ה-520 ש"ח). מצד שני, אם אתה משתמש במודולי לא זהים תמיד קיים סיכוי, אם כי דיי קטן, שתהיה בעיית תאימות בין מודולי הזיכרון.

ג. גובה הזיכרון הקיים הוא 40 מ"מ, ואם אתה מתכוון להוסיף עוד זוג מודולי זהים רצוי לוודא שיש לך מרווח מספיק בין גוף הקירור של המעבד וחריץ ההרחבה של הזיכרון - כבר היו מקרים שבהם אנשים קנו זיכרונות וגילו שיש בעיה להתקין אותם פשוט כי גוף הקירור של המעבד "מפריע".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...