עבור לתוכן

החלפת כרטיס מסך בטלוויזיה

Featured Replies

פורסם

כמה אמורה לעלות החלפת כרטיס מסך בטלוויזיית LED סמסונג?

אני מתכוון לעשות את זה דרך היבואן הרשמי.

פורסם

שאלה לא ברורה. כרטיס מסך "מייצר" תמונה והמסך רק מציג אותה.

בתוך טלוויזיות אין כרטיסי מסך, לפחות לא כאלו של מחשבים.

מה אתה מנסה לעשות?

פורסם
  • מחבר

יש מין פס לאורך החלק העליון של המסך. הטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך.

פורסם
יש מין פס לאורך החלק העליון של המסך. הטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך.

דבר עם טכנאי אמיתי

פורסם
דבר עם טכנאי אמיתי

למה לא? יש לך רעיון יותר טוב?

פורסם

הוא מתכוון שצריך להחליף את הלוח. למה הטכנאי עצמו לא מבצע לך את זה?

פורסם
  • מחבר

קבענו שהטכנאי יבצע את זה, אבל אני רוצה לדעת מראש כמה זה עולה.

פורסם

כלומר אתה רוצה לוודאות שהוא לא משקר לגבי המחיר? כמה הוא טוען שהלוח עולה וכמה הוא יקח על העבודה?

אגב, הוא בטוח שזו הבעיה ומוכן לקחת על עצמו את עלות הלוח במקרה שהוא מחליף ומתברר שהבעיה בכלל בפאנל או בספק? מדוע הוא בטוח שהבעיה בלוח?

פורסם
  • מחבר

אני לא יודע אם הוא בטוח שזו הבעיה.

אני רוצה לדעת כמה זה עולה, כי אם זה יקר מדי אני לא רוצה.

פורסם

הוא לא יודע כמה הוא הולך לקחת? או שאתה רוצה לשלוח את הטלוויזיה לתיקון ביבואן ורוצה לדעת מראש כמה יעלה התיקון?

אם כן הכי פשוט לשאול אותם כמה תעלה בדיקה, ושלא יתקנו לפני שהם יוצרים אתך קשר ומודיעים לך מהי הבעיה ומה העלות.

אגב, בראש הפוסט כתבת שאתה הולך לבצע דרך היבואן ועכשיו כתבת שקבעת עם הטכנאי. אולי תסביר מתחילה ועד סוף מה קרה בדיוק ומה אתה רוצה לדעת במקום החקירה הזו...

פורסם
  • מחבר

לפני כחודשיים הזמנתי טכנאי טלוויזיה של סמסונג מ"אלקטרוניקס פרו".

הוא אמר שהבעיה בחיבור של המחשב לטלוויזיה נובעת מהמחשב.

פתאום לפני כמה ימים התקשרו אליי משירות התיקונים של סמסונג "אלקטרוניקס פרו" ואמרו

שהטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך בטלוויזיה.

התפלאתי למה הם נזכרו רק עכשיו, אבל זרמתי עם זה.

הבעיה היחידה היא שהאחריות שלי לא מכסה חלקי חילוף. הם לא ידעו להגיד לי כמה זה יעלה.

כנראה אשאל את הטכנאי כמה זה יעלה כשהוא יהיה בדרך אליי.

מה דעתכם? לא קצת מוזר?

פורסם

הבעיה רק בחיבור למחשב או כל הזמן?

פורסם
  • מחבר

זה התפשט גם לחיבור של הממיר של yes

פורסם

"אחריות שלא מכסה חלקי חילוף" היא לא אחריות כלל.

טכנאי שאומר משהו אחד, אח"כ מתקשרים אליך ואומרים משהו אחר, מדברים במושגים של חאפרים, לא יודעים לומר מחיר - נשמע פשוט שרוצים לעקוץ אותך. לא הייתי עובד עם "נותני שירות" כאלה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים