פורסם 2015 ביוני 2510 שנים כמה אמורה לעלות החלפת כרטיס מסך בטלוויזיית LED סמסונג?אני מתכוון לעשות את זה דרך היבואן הרשמי.
פורסם 2015 ביוני 2510 שנים שאלה לא ברורה. כרטיס מסך "מייצר" תמונה והמסך רק מציג אותה.בתוך טלוויזיות אין כרטיסי מסך, לפחות לא כאלו של מחשבים.מה אתה מנסה לעשות?
פורסם 2015 ביוני 2510 שנים מחבר יש מין פס לאורך החלק העליון של המסך. הטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך.
פורסם 2015 ביוני 2510 שנים יש מין פס לאורך החלק העליון של המסך. הטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך.דבר עם טכנאי אמיתי נערך 2015 ביוני 2510 שנים על-ידי ZiggyMan
פורסם 2015 ביוני 2610 שנים כלומר אתה רוצה לוודאות שהוא לא משקר לגבי המחיר? כמה הוא טוען שהלוח עולה וכמה הוא יקח על העבודה? אגב, הוא בטוח שזו הבעיה ומוכן לקחת על עצמו את עלות הלוח במקרה שהוא מחליף ומתברר שהבעיה בכלל בפאנל או בספק? מדוע הוא בטוח שהבעיה בלוח?
פורסם 2015 ביוני 2610 שנים מחבר אני לא יודע אם הוא בטוח שזו הבעיה.אני רוצה לדעת כמה זה עולה, כי אם זה יקר מדי אני לא רוצה.
פורסם 2015 ביוני 2610 שנים הוא לא יודע כמה הוא הולך לקחת? או שאתה רוצה לשלוח את הטלוויזיה לתיקון ביבואן ורוצה לדעת מראש כמה יעלה התיקון?אם כן הכי פשוט לשאול אותם כמה תעלה בדיקה, ושלא יתקנו לפני שהם יוצרים אתך קשר ומודיעים לך מהי הבעיה ומה העלות.אגב, בראש הפוסט כתבת שאתה הולך לבצע דרך היבואן ועכשיו כתבת שקבעת עם הטכנאי. אולי תסביר מתחילה ועד סוף מה קרה בדיוק ומה אתה רוצה לדעת במקום החקירה הזו... נערך 2015 ביוני 2610 שנים על-ידי nachum37
פורסם 2015 ביוני 2610 שנים מחבר לפני כחודשיים הזמנתי טכנאי טלוויזיה של סמסונג מ"אלקטרוניקס פרו".הוא אמר שהבעיה בחיבור של המחשב לטלוויזיה נובעת מהמחשב.פתאום לפני כמה ימים התקשרו אליי משירות התיקונים של סמסונג "אלקטרוניקס פרו" ואמרושהטכנאי אמר שצריך להחליף כרטיס מסך בטלוויזיה.התפלאתי למה הם נזכרו רק עכשיו, אבל זרמתי עם זה.הבעיה היחידה היא שהאחריות שלי לא מכסה חלקי חילוף. הם לא ידעו להגיד לי כמה זה יעלה.כנראה אשאל את הטכנאי כמה זה יעלה כשהוא יהיה בדרך אליי.מה דעתכם? לא קצת מוזר?
פורסם 2015 ביוני 2610 שנים "אחריות שלא מכסה חלקי חילוף" היא לא אחריות כלל.טכנאי שאומר משהו אחד, אח"כ מתקשרים אליך ואומרים משהו אחר, מדברים במושגים של חאפרים, לא יודעים לומר מחיר - נשמע פשוט שרוצים לעקוץ אותך. לא הייתי עובד עם "נותני שירות" כאלה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.