פורסם 2015 ביוני 510 שנים זה יהיה אפשרי רק אם מפתחי המשחקים יתכנתו את המשחק לכך. אחרת זה היה כמו שיש עכשיו.DX12 מאפשר גישה לכל הזיכרונות שקיים במחשב וגם של הכרטיס הגרפי אבל כדי שזה יעבוד המפתחים יצטרכו להכין את המשחק כדי לנצל.המידע שלי מהאינטרנט בלבד כמובן(וקצת הגיון).
פורסם 2015 ביוני 510 שנים אם אני חושב על זה שנית, אם DirectX בעצמו מחלק את העבודה בין הכרטיסים יש לו קצת יותר מידע על המתרחש ועל הקוד העתיד לבוא, יכול להיות והוא יכול לחלק את העבודה בין הכרטיסים בצורה כזו כך שלא נדרשים הרבה משאבים משותפים. אבל קשה לחשוב על מצב בו אף משאב לא משותף. כל מצב בו צריך להתחיל להעביר מידע בין הכרטיסים יגרור עיכובים.
פורסם 2015 ביוני 510 שנים ההבדל בין DX12 לקודמים לו נובע קודם כל מהעובדה שמדובר ב-API שעובד בתקשורת עם יותר מליבת עיבוד אחת.אם יש לך כמה ליבות עיבוד שונות, אתה יכול לחלק את העבודה לפי ליבות כדי לבצע תקשורת עם התקנים שונים
פורסם 2015 ביוני 510 שנים זה בדיוק מה שכתבתי קודם. אבל במצב הזה לא יכול להיות כל הזיכרון זמין, אלא יהיה זיכרון שיהיה תפוס בשני הכרטיסים על ידי משאב משותף. בנוסף, ניסיון לבצע אופטימיזציה אגרסיבית מדי כך שכמה שפחות זיכרון יהיה תפוס על ידי משאבים משותפים עלול לגרום למצב בו שני הכרטיסים לא עובדים במלוא התפוקה כיוון שאין להם מספיק מידע רלוונטי בזיכרון שלהם.
פורסם 2015 ביוני 510 שנים זאת בעיה שזיכרון HBM הולך לפנות אליה. זה גם משהו ש-DDR4 יתן לו פוש.נראה לאן דברים יתקדמו ב-2016, שאמורה להיות פסיכית בכל הנוגע לביצועי תלת מימד
פורסם 2015 ביוני 510 שנים HBM רק יחמיר את הבעיה.מדברים על שיפור רוחב פס של פי ארבע וחצי לעומת GDDR5ההבדלים הופכים להיות יותר דרמטיים. ומעבדים פשוט ירעבו אם יחכו לממשק האיטי.זיכרון המערכת גם לא אמור להביא שיפור דרמטי. הוא איטי ברמות קיצוניות אפילו בהשוואה ל PCIEכמובן יתכן ולמעבד הגרפי אין כל שימוש בקצבים שיתמכו ע"י HBMואז לא ישתנה כלום. אבל במצב כזה בשביל מה עשו שינוי כה רדיקלי? קצת צריכת הספק?
פורסם 2015 ביוני 510 שנים שיפור בתעבורת זיכרון גרפי? זה שיפור שתמיד נחוץ לאוטונומיה שבין הליבה, בקר הזיכרון שבה והשבבים עצמם.השוק לא דוחף את עצמו קדימה בנושא לחינם.אני מסכים שזיכרון ה-RAM נגרר מאחור והוא יחד עם ליבות המעבד הן צוואר הבקבוק בכל הקשור לעיבוד תלת מימדי כבד, אבל לפחות DX12 היא צעד בכיוון הנכון.יתכן מאוד שגם אינטל עובדת כרגע על שיפור בנושא. היא תמיד עובדת על שיפור תעבורת זיכרון במערכת, אבל הקצב נמוך משמעותית מזה בשוק הגרפי. אני מניח שנשאר להמתין לחלונות 10 וDX12 כדי לראות איפה ההבטחות עומדות. מי יודע, אולי אינטל תחליט שלא להטמיע ליבת עיבוד גרפית שתהווה 50% ממעבד שמיועד לגיימרים ואוברקלוקרים.
פורסם 2015 ביוני 510 שנים אולי. הכל השערות בינתיים.אבל אני בהחלט יכול להתחייב שלא יהיה מצב כמו שדיברו עליו קודם בו כל הזיכרון הוא מצטבר ונגיש לשני הכרטיסים בקצב של הזיכרון המקומי.בלתי אפשרי טכנית.
פורסם 2015 ביוני 510 שנים תמיד אפשר ליצור איזשהו חיבור SLI/CF (כמו שהיה פעם. או אולי עדיין היום?) שיהיה מהיר יותר מPCIEאפשר לעשות הרבה דברים וכל הפיצ'רים האלה של DX12 נחמד שיש אותם אבל לא בהכרח שימושיים
פורסם 2015 ביוני 510 שנים יותר מהיר מ pci-e x16 בגודל קטן יותר משמעותית?כולל תאימות לתקן אחד בין שתי החברות? אני בספק וגם אין כל רמז לכך כרגע.
פורסם 2015 ביוני 510 שנים http://www.nvidia.com/object/nvlink.htmlאם כי אני לא מהמר על תאימות GPU מתחרה במידה וזה יגיע לשוק הצרכני. נערך 2015 ביוני 510 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2015 ביוני 510 שנים לא רואה איך זה מגיע למחשב הביתי לפי הכתוב זה גם מחליף את ערוץ התקשורת למעבד.
פורסם 2015 ביוני 510 שנים למעשה יש תקן פעיל שמהיר ויעיל מ PCIE אבל הוא לא למחשבים ביתיים- NVlinkhttp://www.tomshardware.com/news/nvidia-nvlink-boosts-performance,28989.htmlהבסיס כבר קיים..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.