חייב דחוף מסך מחשב לגיימינג - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חייב דחוף מסך מחשב לגיימינג


kvodi

Recommended Posts

IPS , FULL HD 1920X1080 , תקציב עד 1500 מעדיף של חברת , אם לא אז ואני רוצה 27 אינץ', שיהיה

מסך LED ושיהיה מסך מחשב שמיועד לגיימינג זה חשוב.

כרטיס המסך שיש לי במחשב : MSI R9 280X GAMING 3GB GDDR5

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אפשר לשחק בהנאה רבה גם בלעדיו. מי שמאוד רגיש לענייני הסנכרון, יכול לנעול VSync על 60HZ ושלום על ישראל. נדירים המקרים שבהם GSync יכול להיות קריטי. ללא ספק, במרבית המצבים הוא כן יכול להוסיף משהו, אך אותו משהו לא יהיה מהותי לרוב האנשים.

זה עניין של עלות/תועלת. כפי שאמר meir_l - נכון לעכשיו מדובר בטכנולוגיה שמייקרת משמעותית את המסכים ומגבילה את ההיצע. לכן אני לא מוצא לנכון להמליץ עליה אוטומטית לכל מי שביקש מחשב לגיימינג. מי שמראש מצהיר שזה חשוב לו ומייעד לכך תקציב בהתאם - זה משהו אחר.

זה כמו שלפני כמה שנים, כאשר מסכי עוד היו יקרים ויחסית נדירים, לא היית רואה בפורום שממליצים על בכל מצב. לרוב האנשים שביקשו מסך למשחקים הומלצו מסכי TN סבירים, כי זה מה שהיה בנמצא ובתקציב. לכל היותר, אם היה מדובר בפער קטן של כמה מאות שקלים, אפשר היה להמליץ למתוח במעט את התקציב. כאשר מדובר בהפרש של 1000 ומעלה, כבר קשה להצדיק את זה.

היום לעומת זאת, ההבדלים במחיר בין TN לIPS הם מינוריים, לכן אני לא רואה מניעה להמליץ על כמעט בכל מצב, בלי קשר לשימושים, גם אם אני יודע שחלק מהאנשים זה לא ישנה. GSync עדיין לא שם. ייתכן שבעתיד הוא כן יהיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם אני רוצה חווית משחק שלא יורדת מעל 60 fps, בלי קריעות מסך.. קצב ריענון 144hz יספיק לי גם בלי gsync? אני כיום באמת נועל vsync, בבדרך כלל על 60 fps קבוע וזהו.. אבל כן רוצה לשדרג, וכנראה מזמין מסך gsync 144hz מחו"ל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב - אם אתה רוצה ומוכן לשלם על זה - זה משהו אחר. אין ספק שGSync מוסיף גמישות שלא קיימת בלעדיו. הרי עם VSync רגיל אתה יכול להיות "נעול" רק על מחלקים של קצב הרענון (כלומר - 144, 72, 36, או - 120, 60, 30...), או לסבול מקריעת תמונה. תשתף אותנו בחוויה שלך אם וכאשר תשדרג. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...