meir_l - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

meir_l

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    503
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

meir_l last won the day on מרץ 3

meir_l had the most liked content!

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של meir_l

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

5

דירוג

  1. כתבת +מסך בכותרת. אני מציע שתבחר את המסך שאתה תרצה ותוריד את הסכום מהתקציב לפני שאתה תחפש לקנות מחשב. כדאי לך מסך 24 אינץ', 120HZ+ (כל עוד המינימום הוא ב120). ככה גם יהיה קל להציע לך מחשב בתקציב ~5500. יש פה ציטוט לשאלון שיעזור לאנשים לעזור לך:
  2. את הקירור בגרסה הזולה, כן בהחלט. וגם אפשר לבטל את הכבל הנוסף לכרטיס מסך. זה משהו שרועי הוסיף לי כי דאגתי שהכבל לא יהיה מחובר טוב ויהרוס את הכרטיס מסך (אנשים מתלוננים על הכבל הזה) תיקנתי את המפרט- https://tms.co.il/builds/420399 השארתי את המעבד, כי הוא עדיין נותן את הביצוע הטוב ביותר למחיר נמוך. הבעיה היא שאין אותו במלאי של TMS. יכול להיות שתמצא אותו בivory, תתקשר לבדוק אם יש במלאי. שיניתי את הקירור ל2 אפשרויות, אתה יכול לבחור את מה שאתה מעדיף, אויר או נוזל. שיניתי את המארז, אתה גם יכול לבחור מארז אחר אם תרצה, לפי דעתי זה יותר טוב מהקודם. ספק הכוח - עדיף 1000w בגלל צריכת החשמל של כרטיס המסך. ושיניתי את הSSD. הקירור בגרסה היקרה, אני הייתי מציע להשאיר. 3 מאווררים יהיו שקטים יותר ויקררו את המים יותר טוב. זה מעבד חזק לעבודות והוא יתחמם יותר.
  3. גם אם אין לך בעיית זווית צפיה, פאנל VA איכותי הוא מאוד יקר, ובדרך כלל יהיה לו יחס של 3000:1 סטטי או יותר. לIPS זול יהיה תצוגה טובה יותר משאר הVA שתמצא בטווח התקציב שלך. יש טלוויזיות 4K עם 120HZ +, גם אם זה לא 4k 120hz טיבעי. לדוגמה: Samsung S90C OLED לגבי ההייסנס, זה לא 4K, זה FHD. לגבי הMAG, אין פרטים טכניים או ביקורות באינטרנט, יש רק מה שרוצים לפרסם שתקנה. טלוויזיה 4K מתאים למי שיש לו גם ממיר שתומך וגם תוכן ב4K. אין לי מושג אם המחשב שלך יכול להריץ את זה ואני מנחש שלא. אני אציע לך לחפש מסך מחשב 24 אינץ' בסביבות ה600-700 שקל, ולשבת קרוב יותר, ליד שולחן מחשב. יהיה לך יותר נוח בשביל עבודה, אופיס ומשחקים. תשאיר את מסך הטלוויזיה לוידאו.
  4. אז יש לך 2 ברירות הגרסה החסכונית - https://tms.co.il/builds/419728 הגרסה היותר יקרה - https://tms.co.il/builds/420045 אתה יכול לשנות את המארז אם אתה לא אוהב את הבחירה. ואתה יכול לשנות את כרטיס המסך לsuper אם לפי הדוגמאות אתה תעדיף אחרת. אני לא רואה סיבה לזה, וזה יעלה לך 500 שקל יותר. הגרסה החסכונית- (וקח בחשבון שאפשר לשפר את המשחק עם שינוי בהגדרות, הפעלת dlss quality ואפילו FG) עם המעבד היקר יותר:
  5. היי, האם תוכל לציין את המודל של המסך שאתה רוצה להשתמש בו? ובאיזה רזולוציה אתה תהיה מעוניין לשחק? ומה המודל של הSSD? TMS לא מרכיבים את המחשב באילת, אלא אם אתה גר שם. זה משהו שהבנתי בפורומים ואולי תצטרך לברר את זה עם רועי מראש. אז קח בחשבון שה4080 super הוא כרטיס די מאכזב, בהשוואה ל4080. היתרון שלו הוא שהוא נמכר ב200 דולר פחות מההתחלה, למרות שמחיר 4080 גם כן ירד. מבחינת הביצועים, הוא נותן לך 5 פריימים נוספים ברזולוציית 1440P, ו0-3 פריימים נוספים ב4K. אין לא שום יתרונות חוץ מזה שהוא הדור החדש, וזה לא אומר כלום. אם תחליף ל4080 רגיל, זה יכול לעלות לך 500 שקל פחות. הכנתי לך מפרט מTMS אילת שלפי דעתי יהיה משתלם יותר, והשתמשתי בכמה פרטים שרועי הכניס מראש, ואתה תמיד יכול לשנות, אם אתה רוצה זיכרון אחר או מארז אחר. https://tms.co.il/builds/419728 - למשחקים ב4K. וזה המפרט שקניתי החודש, למרות שאני עדיין מחכה שכרטיס המסך יגיע, אני אציע את אותו המפרט- https://tms.co.il/builds/418101 - למשחקים ב2K אתה יכול לשנות את המחיר לאתר של אילת, ולהוריד או לשנות מה שתרצה, מאוורור לקירור נוזלי וללא מערכת הפעלה.
  6. במרחק של 1.7 מטר, אתה כבר צריך מסך טלוויזיה. 32 אינץ' זה המינימום. פחות מזה ואתה תאמץ את העיניים ותהרוס אותם. FHD יתאים לך אם אתה יושב כל כך רחוק. אל תעבור ל1440P. אני לא יודע איך כואבות לך העיניים כי זה גדול מדי. עוד מטר אחורה ואנשים משתמשים בטלוויזיות 80 אינץ'. מה שאתה צריך זה פאנל IPS, רזולוציית FHD, עם איכות צבע של 8BIT. זמן תגובה לא משנה לך. 60HZ גם יספיק. ומה שאתה צריך לראות בביקורות של המסכים זה אם אין תקלות טכניות, למשל אם המסך נכבה בפתאומיות, או אם הצבע דהוי. תכנס לyoutube ותעתיק את המודל של המסך ותראה מה אומרים.
  7. הייתה קניה קבוצתית לפני כ10 שנים בפורום, של מסך 34 אינץ' רחב למשחקים, האם מישהו זוכר איזה מודל זה היה? אני חושב שהסכום המקורי היה בסביבות ה6500 שקל.
  8. כי זה עכבר קטן שמתאים לאחיזה שלי, עם חיישן טוב, ולG102 יש חיי שימוש של שנה לפני ששלושת הכפתורים הראשיים שלו נהרסים. ובמקרה הם גם באותו המחיר.
  9. או קיי. קניתי את המפרט. תודה לרועי ויואב שעזרו לי מאוד! עכשיו אני צריך לשבור את הראש על למצוא מסך מתאים, ולהזמין את הG203 מחו"ל 😅
  10. היי עמית. בתקציב הזה אתה יכול להרשות לעצמך את המסכים הטובים ביותר (ואני קצת מקנא) השאלה היא איזה חווית משחק אתה מחפש. אם זה 3 מסכים או 1 גדול, אם זה רזולוציית 4K או ש2K מספיק. המסך הכי טוב שכרגע נמצא לי על הכוונת הוא ASUS ROG Swift 27 PG27AQDM https://tinyurl.com/5299c6px , או https://tinyurl.com/ywdrkndc - שיוצא 3754 אחרי מס, לא כולל מתאם.
  11. אני הייתי ממליץ לך להשקיע קצת בציוד היקפי מתוך התקציב. מקלדת מוארת פשוטה, עכבר טוב -תחליט על תקציב ותן לילד לבחור. תדאג שגודל העכבר דומה לגודל העכבר שאתם רגילים אליו. ואוזניות כגון Logitech G432 7.1, שישבו מסביב לאוזן של הילד. (סגורות למשחקים, 7.1 וירטואלי עם בס) זה ייתן לו חווית התלהבות יותר גבוהה. אם אתה מסכים, תחשב את המחיר ותוריד את זה מתקציב המחשב. זה יעזור לאנשים פה להתאים לך את המחשב.
  12. אני אציע לך לקנות את הסט שציינת, אבל להשתמש רק במקלדת, וזה רק אם אתה צריך לראות את המקשים, אם אתה מקליד בחושך. אחרת, גם מקלדת מקרוסופט ב50 שקל תתאים. מקלדת מכנית זאת השקעה של כסף וזמן, במיוחד אם אין לך ניסיון בהן. תצטרך לקחת בחשבון, שמקלדות איכותיות קשה למצוא בארץ, והאלטרנטיבה הטובה ביותר היא להזמין מחו"ל. מקלדות של ducky לדוגמה. זה ישאיר לך כ200 שקל בתקציב לעכבר, וכאן זה עניין יותר אישי שלך. עכברים מגיעים בגדלים שונים ומותאמים לצורת אחיזה שונה. עכבר קטן מדי או גדול מדי יגרום לך לכאבים בשימוש ממושך. לכן אני מציע שתתאים את הגודל העכבר החדש לגודל העכבר שאתה משתמש בו עכשיו, אלא אם יש לך בעיות איתו, ואתה רוצה לשנות גודל. מכיוון שאתה רוצה למשחקים, אתה צריך להיות מדויק במה שאתה צריך בעכבר, כמו לאיזה משחקים, כמה לחצנים, חוטי או אל חוטי וכולי.. אני רק אזהיר של G102 (עכבר קטן שרוב משתמשי הlaptop רגילים אליו) יש חיים של שנה עם שימוש ממושך. הלחצנים שלו נהרסים מהר מאוד.
  13. אחרי שבדקתי את כל מה שאני יכול לגבי סוגי הקירור, אני בסוף אחליף לקירור שהמלצת, be quiet! CPU Cooling Dark Rock 4 הסיבה לשינוי היא בגלל מה שיכול לקרות עם כישלון של המשאבה. עם קירור אויר יש עדיין קירור פסיבי. וצריך לדאוג לשימור של כמות הנוזל וזאת התעסקות שלא הייתי רוצה. לגבי ההשוואה לאוטו, אם המנוע של הרכב היה יכול להתפוצץ כל פעם שהיה יוצא לתיקונים.. אז עכשיו כשהקירור הוא אויר, האם כדאי להישאר עם בחירת ה- be quiet! PURE Wings 3 120mm PWM? לשנות / להוסיף? עם המארז שמופיע. לגבי כרטיס המסך, תראה, כל הכרטיסים כולל ומעל 4070 מגיעים ל160 פריימים, זה רק בגלל הray tracing ב2K שזה נופל ל40-50-60 פריימים. אבל בכל מקרה אצטרך לשנות את ההגדרות, וכולם יעבדו במעל 60 פריימים. ובכל זאת גם ה4080 לא יגיע ל120 פריימים במצב הזה. ואני מנסה לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שאני משלם. לbethesda יש הרבה בעיות עם המשחקים שהם מוציאים, אני לא התכוונתי לשחק בהם, והדוגמה לskyrim ultima זה בגלל שה5000 מודים שינו את המשחק ברמה שהמשחק הפך להיות משהו אחר לגמרה. ה970 היה דרישת המינימום כבר הרבה זמן, ואם נגיע ל5 שנים כש4070 super לא מספיק טוב, אז לפחות הכסף יעבור הלאה לקניה הבאה. זה המפרט העדכני, עם שינוי קירור המעבד, ושינויים שרועי הכניס https://tms.co.il/builds/418101 -הוא הוסיף כבל תואם להרכבה שיתחבר מהספק כוח ישירות לכרטיס מסך ללא צורך במתאם -SSD שודרג ל990 PRO של סמסונג - שמהיר בפער עצום מה980 שבחרת קודם ותודה רבה על העזרה שלך!
  14. קודם כל תודה רבה על ההסברה. במחשב הקודם היה לי ערכת קירור גדולה כזאת עם כרטיס מסך 780 (שהיה הכי חדש בזמנו). הזמנתי את המחשב מTMS וכשזה הגיע, כרטיס המסך היה שרוט והרוס והייתי צריך לשלוח חזרה להחלפה. מאז יש לי שנאה לheat sink שכזה, והייתי מעדיף קירור נוזלי. הדבר היחידי שמדאיג אם זה רועש מעל מעבר, מכיוון שאין לי ניסיון. למה לא להתפשר על מתחת לsuper? אני ראיתי את כל ההבדלים ואנחנו מדברים על 10 פריימים בכל מצב. זה אולי משמעותי בין 50 ל60 פריימים, אבל מן הסתם שאני אפעיל dlss3 ואז ההבדל הוא לא משמעותי. ואני מעדיף להישאר עם רזולוציית 2K. לגבי ההתקנה של הווינדוס, זה, כמו המשאבה, השקט הנפשי שלי. אני מוכן לחרוג מהתקציב בשביל זה. starfield זה לא דוגמה , https://videogames.si.com/news/starfield-amd-partnership כל משחק אחר, יש יותר דגש על ההבדלים בין 4070, super, TI, 4080. חוץ מזה שאני לא מתכוון לגעת בstarfield. מה לגבי Helldivers 2? משחק co op עם הגרפיקה הזאת? Helldivers 2 PC Requirements: Recommended CPU: Intel Core i7-9700K or AMD Ryzen 7 3700X. GPU: NVIDIA RTX 2060 or AMD Radeon RX 6600 XT. RAM: 16GB. Storage: 100GB SSD אז אתה מציע לעבור ל850W, כשאני אשנה לsuper? אני עדיין די בטוח שהsuper יספיק לביצועים שאני מצפה להם, ואין צורך ב4080. אני גם לא מחפש להגיע ל160 פריימים בכל משחק, אם אני יכול להריץ את cyberpunk עם raytracing ולהגיע ל60+ פריימים, אני אהיה מרוצה. (כן, גם עם dlss3 quality)
×
  • צור חדש...