פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים גירסת מנהל ההתקן העדכנית של NVIDIA, בגירסה 344.75, מאפשרת, סוף סוף, שימוש בטכנולוגיית ה-MFAA בכרטיסים מבוססי ליבת ה-GM204 החדשה של החברה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94-mfaa-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%91%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%a2%d7%aa-%d7%91%d7%9b%d7%95%d7%a8%d7%94/
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים יש לציין שזה רלוונטי אך ורק לכרטיסי 970/980 (גם גרסת M לניידים) נערך 2014 בנובמבר 2610 שנים על-ידי omertgm
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים הפעלתי את זה על ה970 לפני מספר ימים. בתוך המשחק אני חייב לציין שMFAAx2 נראה כמעט זהה לחלוטין לMSAAx4. בסקרינשוטים כשעושים זום המצב שונה - אבל זה לחלוטין nitpicking, בתוך המשחק אף אחד לא יכול לשים לב להבדל.מומלץ בחום לכל מי שיש Maxwell
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים אכן. ב BF4 אני משתמש ב MSAA X2 בשילוב עם MFAA ו Post על low - תענוג לעיניים.
פורסם 2014 בנובמבר 2610 שנים הפעלתי את זה על ה970 לפני מספר ימים. בתוך המשחק אני חייב לציין שMFAAx2 נראה כמעט זהה לחלוטין לMSAAx4. בסקרינשוטים כשעושים זום המצב שונה - אבל זה לחלוטין nitpicking, בתוך המשחק אף אחד לא יכול לשים לב להבדל.מומלץ בחום לכל מי שיש Maxwell4xMSAA לוקח 4 דגימות לפיקסל בתמונה אחת. לעומת זאת 4xMFAA לוקח 2 דגימות לפיקסל מתמונה אחת ועוד 2 דגימות בתבנית משלימה מהתמונה הקודמת, וממזג ביניהם, לקבלת איכות השואפת ל-4xMSAA.מטבע הדברים לא ניתן לאמוד את איכות ה-MFAA ע"י סקרינטוש אשר נלקח ממנוע המשחק מלפני תהליך המיזוג. הדרך היחידה להציג תוצאה סופית בתמונה היא ע"י לכידת הפלט הסופי מכרטיס המסך - בעזרת כרטיס לכידת וידאו, בדומה למה ש-PCPer עושים. נערך 2014 בנובמבר 2610 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 בנובמבר 2710 שנים הקונספט די פשוט למעשה, אם אתם מבינים את הבעיה ש- AA בא לפתור, וכיצד הוא עושה זאת. Tom Petersen סוגר לכם את הפינה בכמה דקות. אם המארחת הבינה, אין סיבה שאתם לא נערך 2014 בנובמבר 2710 שנים על-ידי SyndromE
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.