עבור לתוכן

Dragon age inquisition

Featured Replies

פורסם

אממ מה זה אומר? :P

chQYS8w.png

  • תגובות 92
  • צפיות 33k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גבינה. איפה מצאת? MUST FIND CHEESE

פורסם

crestwood מאחורי הבית עם הדלת הנעולה.

ומתברר שיש גם מגן תואם :D :

On the top of a hill there is a cheese wedge on a table where you can loot a cheese wedge shield. The shield has a small cheese knife stabbed in it. I love the shield. Always makes me laugh when we go in to a fight.

Wedge_of_destiny2.png

פורסם

חחח אדיר

פורסם

ואו עכשיו אני תקוע במשימה של ה BALLROOM ואני רוצה לקפוץ מאיזה חלון

שעות אני מריץ שם טקסטים מדלג על שטויות מסתובב ואני מרגיש איך אני נהיה גיי מרגע לרגע

למה היו צריכים לדפוק את הבולשיט הזה

טענתי את המשחק במחשבה של הנה יש לי איזה שעה לרוץ ולהרוג מפלצות

ואני מוצא את עצמי תקוע שעות בנשף מסכות של גייז

ועוד אני מרגיש לחוץ כי הזמן יורד לי לאחור וחס וחלילה שאני לא יצטרך לחזור על הכל שוב

תמיד הם עושים את זה החברה הזאת

פורסם

אחת המשימות האדירות בתולדות הגיימינג. אולי תנסה משחי fps במקום? זה משחק תפקידים כבד בדיאלוגים.

פורסם

סיימתי את החלק הזה אתמול. האמת, שינוי מרענן.. התחיל להימאס לי מהאוייבים הרנדומליים האלה שמסתובבים סתם במפה רק בשביל שכל שנייה שיש לך זה יהיה בקרב - בא לי שנייה ללכת בשקט ולהנות מהאווירה, מהנוף. אין לי כוח כל 2 דקות להלחם ב- 5 אוייבים שאני מחסל ב- 2 מכות כל אחד.

אבל מצד שני החלק הזה גם היה קצת מציק. אם הם נותנים לי לחקור את מה שקורה שם, אז שייתנו לי לעשות את זה בשקט. אבל זה תקוע על טיימר מחורבן וכמה צ'קפויינטים שגורמים לך לרוץ ממקום למקום בלי שנייה לשבת ולחשוב (ספויילר - יש טיימר ברגע שמגלים רמז כלשהו שגורם לך לרוץ חזרה ל- ballroom בשביל דיאלוג עם מישהו או סרטון עם בחירות על פי הרמזים שאספת. לא יודע מה קורה אם הטיימר נגמר, לא נתתי לזה לקרות)

ואגב אין שם סיבה לקפוץ מחלון

פורסם

חשבתי שאני לא אראה שום שיקוי או קסם לריפוי, אבל מתברר שיש:

VnzFqqA.png

ו- regeneration potion מספיק משודרג יש לו aoe (auroa) של ריפוי גם כן.

כמה שזכור לי bioware אמרו שהם לא הוסיפו דברים כאלה למשחק כי השחקנים הספימו אותם וזה גורם ל"חוסר איזון"...

פורסם

השיקוי הבסיסי הוא לריפוי והregeneration המשודרג הופך כל קרב לטריוויאלי.

פורסם

guard + barrier כבר הופך כל קרב לקל מידי. אפילו מול דרקונים ברמה שלי או קצת מעלי אני לא יורד מ- 50% חיים. הדבר היחיד שמגביל אותי זה שהדמויות שאמורות לתפוס מרחק (קשתים וקוסמים) משום מה חושבים שהם צריכים להילחם פנים מול פנים וכל הזמן אני צריך לרדוף אחריהם ולהחיות אותם. ב- tactics הם מוגדרים לא לעקוב אחרי ולשמור רק על עצמם, אבל לא.. הם עושים מה שב*** שלהם. וכמובן bioware הסתומים לא חשבו לשים שם אופצייה לשמירת מרחק מהאוייבים

פורסם

המערכת הטקטית של אוריג'נס הייתה מופלאה. מאז זה מתדרדר.

פורסם

המשחק איבד כל שמץ של קושי אחרי הדרקון הראשון שניצחתי.

פורסם

על איזה רמת קושי אתם משחקים? בנייטמר זה לא כל כך קל :)

פורסם

אני בנייטמר. זה סנוזפסט קל ומגוחך. ונמנעתי הפעם מקנייט אנצ'נטר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים