פורסם 2015 באפריל 1110 שנים crestwood מאחורי הבית עם הדלת הנעולה. ומתברר שיש גם מגן תואם : On the top of a hill there is a cheese wedge on a table where you can loot a cheese wedge shield. The shield has a small cheese knife stabbed in it. I love the shield. Always makes me laugh when we go in to a fight.
פורסם 2015 באפריל 1210 שנים ואו עכשיו אני תקוע במשימה של ה BALLROOM ואני רוצה לקפוץ מאיזה חלון שעות אני מריץ שם טקסטים מדלג על שטויות מסתובב ואני מרגיש איך אני נהיה גיי מרגע לרגע למה היו צריכים לדפוק את הבולשיט הזהטענתי את המשחק במחשבה של הנה יש לי איזה שעה לרוץ ולהרוג מפלצות ואני מוצא את עצמי תקוע שעות בנשף מסכות של גייז ועוד אני מרגיש לחוץ כי הזמן יורד לי לאחור וחס וחלילה שאני לא יצטרך לחזור על הכל שוב תמיד הם עושים את זה החברה הזאת
פורסם 2015 באפריל 1210 שנים אחת המשימות האדירות בתולדות הגיימינג. אולי תנסה משחי fps במקום? זה משחק תפקידים כבד בדיאלוגים.
פורסם 2015 באפריל 1210 שנים סיימתי את החלק הזה אתמול. האמת, שינוי מרענן.. התחיל להימאס לי מהאוייבים הרנדומליים האלה שמסתובבים סתם במפה רק בשביל שכל שנייה שיש לך זה יהיה בקרב - בא לי שנייה ללכת בשקט ולהנות מהאווירה, מהנוף. אין לי כוח כל 2 דקות להלחם ב- 5 אוייבים שאני מחסל ב- 2 מכות כל אחד.אבל מצד שני החלק הזה גם היה קצת מציק. אם הם נותנים לי לחקור את מה שקורה שם, אז שייתנו לי לעשות את זה בשקט. אבל זה תקוע על טיימר מחורבן וכמה צ'קפויינטים שגורמים לך לרוץ ממקום למקום בלי שנייה לשבת ולחשוב (ספויילר - יש טיימר ברגע שמגלים רמז כלשהו שגורם לך לרוץ חזרה ל- ballroom בשביל דיאלוג עם מישהו או סרטון עם בחירות על פי הרמזים שאספת. לא יודע מה קורה אם הטיימר נגמר, לא נתתי לזה לקרות)ואגב אין שם סיבה לקפוץ מחלון נערך 2015 באפריל 1210 שנים על-ידי IlanF
פורסם 2015 באפריל 1210 שנים חשבתי שאני לא אראה שום שיקוי או קסם לריפוי, אבל מתברר שיש: ו- regeneration potion מספיק משודרג יש לו aoe (auroa) של ריפוי גם כן. כמה שזכור לי bioware אמרו שהם לא הוסיפו דברים כאלה למשחק כי השחקנים הספימו אותם וזה גורם ל"חוסר איזון"...
פורסם 2015 באפריל 1210 שנים guard + barrier כבר הופך כל קרב לקל מידי. אפילו מול דרקונים ברמה שלי או קצת מעלי אני לא יורד מ- 50% חיים. הדבר היחיד שמגביל אותי זה שהדמויות שאמורות לתפוס מרחק (קשתים וקוסמים) משום מה חושבים שהם צריכים להילחם פנים מול פנים וכל הזמן אני צריך לרדוף אחריהם ולהחיות אותם. ב- tactics הם מוגדרים לא לעקוב אחרי ולשמור רק על עצמם, אבל לא.. הם עושים מה שב*** שלהם. וכמובן bioware הסתומים לא חשבו לשים שם אופצייה לשמירת מרחק מהאוייבים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.