פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים אכן מעוכבת כבר שנים רבות תחנת פחם בגלל השטויות של הירוקים. בינתיים כדי להתגבר על זה משתמשים בסולר ומזוט וכך השיגו הירוקים 2 מטרות: גם העלות יקרה יותר וגם מזהמים יותר. הידד לירוקים!בקשר לתשתיות באדמה - אאל"ט בעיר מודיעין עשו ככה ואז הירוקים התערבו מסיבות לא ברורות. הידד לירוקים וכו'.
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים קודם כל, טוב מאוד שמעוכבת תחנת פחםבישראל יהיה הרבה מאוד גז (זול) בעתידבקשר לתשתיות החשמל - לא שמעתי אף פעם על בעיה גורפת של הירוקיםאבל לא מכיר את הנושא לעומק...
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים שוב, לא מכיר את הסיפור. אני יכול להבין איך הם חוסמים תחנה, פחות איך הם חוסמים תשתית בערים קיימות. אגב, אני בכל מקרה נגד תחנות שמזהמות יותר מפתרונות יחסית נקיים גם במחיר לצרכן מעט גבוה יותר (יאללה, שיקימו כבר תחנת כח גרעינית )
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים כן, כי זה מה שמונע מהמדינה להקים רכבת מהירה לאילת יאללה, חלאס עם הירוקים - מעניינים אותי כקליפת השום.
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים הירוקים מתנגדים לכל סוג של חישמול רכבות ותוקעים את כל הפרוייקטים.הם אוהבים סטייל של פעם ומתנגדים לכל שינוי
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים טוב, גיגלתי קצת בנושאההתנגדות שלהם נובעת מהתוואי - הם רוצים מנהרות באזור המכתשים - שום התייחסות לרכבת חשמלית בכלל (לא מצידם ולא מצד המדינה)ההתנגדות שלהם כבר לא רלוונטית - התוואי אושר.
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000841283אולי כבר לא רלוונטי אבל מראה עם מי מתעסקים
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים אולי הם יכולים להתנגד עד מחר? למה אתה חושב שהם באמת יכולים לעשות משהו חוץ מלהפגין? ולמה שלא תפתח ת׳רד בנושר שכה בוער בעצמותיך?
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים ריפרפתי בכתבה, כל הגאוס בתדר x לעומת תדר y עבר לי מעל הראש (רוצה לומר, אין לי מושג אם זה טוב או רע) אבל תקרא את הכתבה ולא הכותרת, מי שהוציא את המכתב הוא מנכ״ל משרד הבריאות ומי שהתנגד זה רשויות מקומיות וחברות בתוואי. המשרד להגנת הסביבה אינו צריך להתנגד פורמלית - המכתב של גמזו וענבר עושה לבד את העבודה. הקרינה היא הנושא הבולט - תרתי משמע - בכל ההתנגדויות שהגישו לתת"ל 18 עשרות רשויות מקומיות שהתוכנית עוברת בשטחן. עורכי הפרוטוקולים בוועדות התכנון בחרו להדגיש בגופן עבה את המילה "קרינה" כדי לחזק את אפקט ההפחדה.חברת מקורות, למשל, מתנגדת לתת"ל 18 בגלל "סיכון מקרינה לעובדי מקורות שמתקניה בתחום המסילה". החברה דורשת "התאמת סף הקרינה להנחיות משרד הבריאות והמלצת המשרד להגנת הסביבה". מושב בני דרום מתנגד לתוכנית בשל "הפגיעה הכלכלית שתגרום הקרינה לשטחים החקלאיים של המושב". בהסתמך על דעת המומחים קובע המושב כי "הערכות הקרינה האלקטרו-מגנטית בתוכנית שגויות וצריכות להיות בן 2 ל-4 מילגאוס ולא 10". גם בנתניה, בג'לג'וליה ובעוד יישובים ברחבי הארץ מזהירים מפני השלכות הקרינה המסוכנת שתפלוט הרכבת על טווח נרחב של מטרות: החל מערך הנדל"ן ועד בריאותם של תושבי הרשויות, העובדים בבנייני המשרדים הסמוכים לקווי הרכבת ועד לחקלאים בשדות. - - - תגובה אוחדה: - - - אסור לפרוק קצת עצבים? בכיף
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.