[נפתר] המחשב לא נדלק עם כרטיס מסך R9-280X וספק 620W - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[נפתר] המחשב לא נדלק עם כרטיס מסך R9-280X וספק 620W


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

בסוף לא הצלחתי להתאפק וקניתי לעצמי מתנת יום הולדת: Sapphire Radeon 280X משופץ/מתוקן, מכאן, בעקבות דיון הרכיבים המומלצים - אחרי, כמה זה כבר, חמש, שש שנים? אפשר להתחדש בכרטיס מסך - וגם ספק סיסוניק 620W, שיהיה מה שיספק זרם לכרטיס. התקנתי את הספק, הכנסתי את הכרטיס לחריץ PCIe x16, חיברתי מתח לכניסת ה- 6 פין וכניסת ה- 8 פין, לחצתי על כפתור ההדלקה ו... כלום. אף מאוורר לא מסתובב, אף לד לא נדלק, גורנישט מיט גורנישט.

וידאתי שהכל מחובר כמו שצריך וניסיתי שוב, עדיין כלום. הוצאתי את הכרטיס החדש והכנסתי במקומו את המקורי, המחשב נדלק בלי בעיות. החלפתי שוב לחדש ושוב כלום.

ניתקתי מכרטיס המסך החדש את חיבור שמונת הפינים ועכשיו לפחות ראו שהוא מקבל מתח: לחיצה על כפתור בורר מצבי ה- BIOS/UEFI מדליקה ומכבה את הלד שעל הכפתור. ניתקתי גם את חיבור ששת הפינים והמחשב נדלק כמו שצריך.

יש משהו שיכול לגרום לזה חוץ מקצר באזור מחבר ה- 8 פין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב,

לי קרה מקרה כזה פעמיים

פעם אחת זה היה עם כרטיס עם DUAL המחשב עלה רק במצב DEFULT ובמצב השני כפי שתארת

המקרה השני זה ששני הפינים הימניים ביותר (שאתה מסתכל על הכרטיס העליון וזה שמתחתיו) לא סוגרים מעגל או לא מהודקים לרוב תשמע צפצוף חזק..........

אם זה לא זה , אופציה אולי לאפס ביוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאני הולך לבדוק מחר. אבל אם זה משהו שאני עושה לא בסדר (לא נראה לי אבל אי אפשר לפסול את האפשרות), גם כרטיס אחר יתנהג בדיוק באותה צורה. לכן אני מעדיף לבדוק קודם עם אנשים שיש להם יותר ניסיון (זה אתם :)) אם לא פספסתי משהו במקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

הכרטיס תקין - במעבדה לא רק שמחשב שעליו הוא הותקן נדלק, אלא גם השלים כמה שעות של בדיקה בעומס גבוה.

אז מה? הספק לא תקין? הוא מפעיל כרגע את המחשב שלי בלי שום בעיה. אולי המחשב לא יכול להסתדר עם ספק של 620W? לפי היצרן דרוש ספק של 750W, אבל ראיתי לא מעט הודעות ברשת של אנשים שמריצים מחשב עם כרטיס דומה על ספק סיסוניק 550W. יכול להיות שחיברתי משהו לא נכון? אבל במה כבר אפשר לטעות, הרי יש רק חריץ PCIe x16 אחד ואי אפשר לחבר את השמונה-פין והשש-פין לא נכון.

מה נשאר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהו הספק הקודם שלך וכמה ההספק שלו?

Seasonic S12II 430W.

- - - תגובה אוחדה: - - -

הדבר שיעזור לך זה רק להחזיר לחנות ולקבל אחר , TMS ישלחו לך שליח עד הבית , הם אמינים מאוד מניסיון , זה רק כרטיס תקול וחבל על הזמן שלך, כרטיס תקין חייב לעבוד טוב ישר .

רוני

לא שלחו שליח, בדקו והכרטיס תקין. אם הבעיה לא בכרטיס, למה שיחליפו? אם הבעיה בצד שלי, גם כרטיס חלופי יסבול מאותה הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...