מחשב לנובו חדש- שבק אחרי 5 ימים מה הייתם עושים? - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב לנובו חדש- שבק אחרי 5 ימים מה הייתם עושים?


zepnik

Recommended Posts

עדכון, גם בגלל ההמלצה של האנשים הטובים פה ניגשתי לחנות KSP ממנה רכשתי את המחשב. חייב להגיד שהייתי פסימי, למזלי פגשתי את איש המעבדה שגם היה הבכיר בחנות באותו הזמן.

למרות שבהתחלה אמר כמובן שזו לא בעיה שלהם ושאדבר עם לנובו, התעקשתי בנימוס רב שמדובר בכל זאת במשהו חריג ומבאס ומבקש שיעזור לי בזה.

הוא הסכים, פתח קריאה לתקלה והבטיח לטפל בזה ביום ראשון.

הוא כמובן בדק את המחשב שבאמת שבק לגמרי- לדעתי מדובר בתקלת לוח אם שכן אפילו לא מזהה שקיים במחשב לא כל שכן לגשת אליו.

הנתונים בכל מקרה מגובים אצלי. כך שהנתונים זו לא הבעיה, כל מה שרוצה הוא רק מחשב חדש ואמין שאוכל לסמוך עליו.

תודה, אמשיך לעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
היית צריך לרשום את המספר הסידורי של המחשב כדי לוודא שאכן נותנים לך מחשב חדש ולא את אותו מחשב "מתוקן".

למיטב הבנתי, אף אחד לא הבטיח לו מחשב חדש. זה שינסו לעזור עוד לא אומר שיצליחו.

בכל מקרה, אם יסכימו להעניק לו מחשב חדש - זה יהיה חדש מקופסה והכל, אז לא יהיה ספק שזה לא אותו מחשב.

השאלה היא מה אתה ממליץ לעשות במקרה שלא יסכימו לתת מחשב חדש.

מה שאני הייתי ממליץ (בכל מקרה) זה - במקרה של תיקון - לדרוש פירוט מלא של מה התקלה ומה תוקן / הוחלף.

אם מדובר בSSD ששבק חיים, לא הייתי דואג יותר מידי. אם מדובר בלוח (פחות סביר, אבל אפשרי) - החלפתו זה כבר כמעט מחשב חדש, ובמקרה זה הייתי מתעקש יותר מול לנובו לקבל מחשב חדש שלם.

עריכה: לוקח את דבריי בחזרה. במחשב זה החלפת דורשת גם ככה פירוק של כל הלוח, אז בין אם התקלה היא בלוח או בSSD - ההתעקשות על קבלת מחשב חדש מוצדקת (או לא מוצדקת, תלוי את מי שואלים) באותה מידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיוני ב-2 מקרים זהים לשלך שהיו לי: במקרה הראשון מחשב ASUS שבק אחרי יומיים ועד היום אני מחפש 'תחברים 'שלו.. (חברה/יבואן הכי לא נחמדים בארץ)..

במקרה השני מחשב X240 לנובו, עם SSD ששבק תוך שבוע - הוחלף בחדש לגמרי. אולם.. האחריות שיש לי היא של IBM ולא CPM שלמיטב ידיעתי נותנים שרות לכל הניידים בארץ (שאין להם אמא). לטוב ולרע..

בכל מקרה אם תרצה להתיעץ עם אנשי שרות לנובו:

http://www.espir.co.il/page.asp?page=182

או

http://support.lenovo.com/il/he

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה השני מחשב X240 לנובו, עם SSD ששבק תוך שבוע - הוחלף בחדש לגמרי. אולם.. האחריות שיש לי היא של IBM ולא CPM שלמיטב ידיעתי נותנים שרות לכל הניידים בארץ (שאין להם אמא). לטוב ולרע..
במחשבי לנובו, IBM, למיטב ידיעתי נותנים שירות לדגמי Thinkpad ואולי עוד מספר דגמים בסדרת Essential, אך לא לכל מחשבי לנובו האחרים. CPM לעומת זאת נותנים שירות במסגרת האחריות לכל מחשבי לנובו. לפחות כך זה היה פעם.

כמו כן, מעבדות IBM וCPM נותנות שירות למחשבים ניידים של חלק מהיצרנים האחרים, למרות שאני לא זוכר את הרשימה כולה. זה תלוי בהסכמים שלהם עם היצרנים. נדמה לי שCPM עובדים עם DELL, ואולי גם HP, וIBM עם Samsung ויכול להיות שגם חלק מדגמי .

לגבי המקרה שלך - החליפו רק את הSSD או את המחשב כולו? אם החליפו את המחשב כולו - מה היה התהליך מבחינתך? למי פנית ואיך התנהלו הדברים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QttP, כפי שכתבתי מקודם, החליפו את כל המחשב. לגבי ההליך,החזרתי אותו כולל אריזה והכל, באמצעות חבר שעובד שם (לא בשרות) ונחסך לי ההלוך ושוב (הוא ממש לא נאלץ לעשות "טובות" וקיצורי דרך) ותוך יומיים קיבלתי מחשב חדש.

עריכה:

אגב, לגבי השרות לניידים בישראל, במיוחד לאור הסבריך, הכי קריטי לכל רוכשי הניידים לבדוק טוב טוב, ברמה של לנבור, מי ומה נותן את השרות של אחרי המכירה ומה הוא בדיוק כולל. לא להתפתות לשרות שליחים שכאילו חוסך טירחה (אבל ליבואנים, לא לקונה) ולתקופת מינימום של 3 שנים בשירות מלא. ההשקעה בזה תצדיק את עצמה בשלב זה או אחר. אין אפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...