המלצות משחקים ל-PS2 (כן, 2, זו לא טעות) - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות משחקים ל-PS2 (כן, 2, זו לא טעות)


yaloner

Recommended Posts

חבר מצא בבוידעם קונסולת PS2 עם שני שלטים וכרטיס 8מגה. מכיוון שמעולם לא היתה לי קונסולה משום סוג, אני לא מבין בזה כל כך.

יש לי שני ילדים, בן 7 ובן 9. אשמח לשמוע איזה משחקים לדעתכם יתאימו להם ואנסה להשיג אותם.

חוץ מזה, היה בתוך הקונסולה משחק היאבקות מ-2008. המשחק עולה ממש לאט. האם זה קשור לשריטות על הדיסק, ל-8מגה או שככה עולים משחקים ב-PS2?

תודה רבה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם במכשיר מותקן צ'יפ לקריאת צרובים, יש לך סדרת,

Crash Bandicoot

Jak And Daxter

Ratchet & Clank

Spyro the Dragon

Kingdom Hearts

ועוד.

כל אחת מסדרת המשחקים הנ"ל תואמת לקהל היעד, מה יותר ומה פחות, זה כבר טעם וריח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך יודעים אם מותקן או לא?

צורבים ומנסים, זאת אפשרות אחת.

השנייה, לפתוח את המכשיר ולבדוק - אני, לא ממליץ.

במידה וחבר שלך הוא זה שקנה את המכשיר מהחנות, שאל אותו אם הוא שידרג את הקונסולה בעבר ע"י צ'יפים כאלו ואחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא צודקים בכלל. לילדים בני 7 ו9 גם PS2 זה מעל ומעבר. לראיה - הומלצו לך משחקים רבים וטובים שיכולים לספק שעות של הנאה לילדים כאלה (וגם לקצת יותר מבוגרים, אלא אם מדובר בשרוטים שמבחינתם אם זה לא first person shooter, אז זה לא משחק בכלל).

הם פשוט כנראה תקועים בתפישת עולם (די רווחת בימינו) שברגע שיוצא משהו חדש, הישן צריך להיזרק לפח, או שגרפיקה גרפיקה גרפיקה זה מהות הכל, ואין "זכות קיום" למשחקים מעולים עם גרפיקה מיושנת (או למערכות שמריצות משחקים כאלה). אז מבחינתם - תוציא עוד כסף כאן ועכשיו על מחשב / קונסולה חדשה (מה אכפת להם - זה לא כסף שלהם), כדי אחר-כך "לחסוך כסף" בכך שתקנה משחקים במבצעים.

לו היינו בארצות-הברית עם שוק המשחקים המשומשים העצום שם - היית יכול למצוא בגרושים את כל המשחקים שהוזכרו פה. לצערנו, כאן זה לא המצב, אך לדעתי עדיין אפשר למצוא משומשים לPS2 במחיר לא גבוה. נדמה לי שאף ראיתי חנות כזו פעם, רק לצערי אני לא זוכר איפה. מקווה שמומחי הקונסולות יודעים יותר טוב.

כמו כן, אפשר להזמין משומשים באיביי / , ואפשר גם לנסות את המוד לקונסולה שיאפשר לה לקרוא צרובים (עם כל ההשלכות החוקיות והמוסריות של זה).

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QttP אתה בכלל לא מכיר אותי אז איך אתה אומר שאני תקוע בתפישת עולם שברגע שיוצא משהו הישן צריך להיזרק לפח עוד אם יש לי את הPS2 שקנו לי לפני 13 שנה והוא מחובר ועובד כמו גדול וגם מחשב P4 שלא נדבר על זה שיש את האימולטור למחשב של הPS2 מה שהופך אותו למיותר אפילו יותר.

יש ביד2 משחקים בסביבות ה40ש"ח אבל השאלה כמה הוא מתכנן לקנות? אם זה כמה משחקים בודדים אז אין בעיה אבל כמות זה יהיה מיותר.

בכל מקרה העניין שזה פשוט לא משתלם הכסף שהוא ישקיע על משחקים עם הזמן כבר עדיף לשמור אותו לקנות משהו מתקדם יותר, ולקנות מeBay ולחכות את הזמן לא שווה את זה + יכול להיות גם שלא יגיע הודות לדואר ישראל כשאנחנו חיים בעולם יותר דיגיטלי של קנה תוריד שחק שזה הרבה יותר נוח שלא נדבר למי שקונה את הXbox Live Gold מקבל כל חודש 2 משחקים חינם שיהיו משויכים לחשבון שלו ויוכל להוריד אותם מתי שיירצה ויש גם שירות כזה בPS3/4 ועוד שירותים שאני פחות מתמצא בהם.

חוץ מזה יש לי אחיינים קטנים בגילאים שונים ועד לא מזמן היה לאחיין שלי PS2 למרות שאפשר גם לקנות לו PS4/Xbox One קנו לו לא מזמן Xbox 360 בגרסה הכי זולה כי זה מספיק לו ואין צורך ביותר שלא נדבר על זה שגם הוא יסתפק במשחק או 2 וזה יספיק לו לעוד שנים רבות .

XBOX 360 4GB SLIM כרגע עולה 689ש"ח לפי זאפ + כבל HDMI זה עוד 18-25ש"ח + שלט נוסף בסביבות ה189-200ש"ח יוצא בסביבות ה900ש"ח או בסביבות ה1000ש"ח אם הולכים על גרסת ה250GB .

חשבון הXbox Live Gold מקבלים מתנה חודש כשקונים את הקונסולה והוא עולה בסביבות 200ש"ח לשנה ואז מקבלים כל חודש 2 משחקים מתנה למשך כל אותה שנה ונותנים משחקים לא רעים בכלל שאפשר להוריד באותו הרגע

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Games_with_Gold_games

מחר למשל הם נותנים בחינם Battleblock Theater שהוא משחק מאוד כיפי לשחק ביחד.

בכל מקרה הנקודה שלי פה שילדים יהיו מאוד מסופקים שנים עם קונסולה שהיא גם ישנה אמנם פחות מPS2 אבל יש לה משחקים עדכניים יותר וההוצאה לא כזאת גדולה למי שמחפש משהו בזול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך, 900 - 1000שקל זו הוצאה דיי גדולה, ולפי דעתי מיותרת לחלוטין בשביל כמה משחקים לילדים קטנים...

פותח הדיון, תחפש משחקים מקוריים בלוחות יד שנייה/חנויות כלשהן, במידה ולא תמצא אתה יכול להזמין מחו"ל בגרושים.

זה פתרון זול ומספק לילדים, אין צורך להשתגע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...