evy פורסם 2014 בספטמבר 10 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 10 chevy, אפשר לומר שהדרייבר שיפר במעט את מהירות ההורדה ב speedtest מ 4 Mbps ל 8-10 Mbps, כאשר קיימת חוסר יציבות וזה נע בטווחים יחסית גדולים בכל טסט.מחשב נייד טושיבה בן 5 שנים נמצא כרגע ליד ה Dell ומחובר לאותה הרשת, והרצת speedtest מניבה באופן יציב מהירות הורדה של 15 Mbps בכל הרצה! (אני לא מריץ את שני המחשבים בו זמנית)התקנת ההתקן ההוא 16.5.3.6 לא שינתה דבר.בכל אופן אני לא מוכן לקבל את זה ככה, זה ללא ספק לא מצב שהוא תקין לחלוטין.מה הסיכוי שבהחלפת מחשב הבעיה תיפתר?או שאם אבקש להחליף את כרטיס הרשת בחדש, האם כרטיס רשת מדגם אחר יכול להיות הפתרון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2014 בספטמבר 10 Share פורסם 2014 בספטמבר 10 אפשרי מאד שכ.רשת אחר יעזור.זה כרטיס שיכול להתאים:http://www.ebay.com/itm/Geniune-Intel-6235AN-HMW-WIFI-WLAN-BT-Bluetooth-4-0-Half-Mini-Advanced-N-Card-/171363122932?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27e609bef460 ש"חכפי שניתן לקרוא בהרבה דיונים ברשת יש בעיה עם ה-7260http://forums.whirlpool.net.au/archive/2241695http://forum.notebookreview.com/networking-wireless/716325-intel-7260-a.html - דיון מרכזי ארוך מאדנתקלתי גם בהגדרות הבאות שאולי יעזרו: U-APSD תעביר ל- DISABLEDאם לא אז תחזיר למה שהיה קודם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2014 בספטמבר 11 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 11 אין שינוי.עידכון: סוכם על כך שיגיע טכנאי של Dell עם כרטיס רשת מדגם אחר (אמר שדגם משופר או באותה רמה, לא פירט איזה) ויחליף את הקיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2014 בספטמבר 11 Share פורסם 2014 בספטמבר 11 אוקיי,לפחות שירות עד הבית. אי אפשר לומר שהם מתנערים מטיפול, חצי נחמה עד שתיפתר הבעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
issac פורסם 2014 בספטמבר 11 Share פורסם 2014 בספטמבר 11 בהצלחה!תעדכן בבקשה אחרי שיחליפו לך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2014 בספטמבר 11 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 11 כשדיברתי עם הבחור של התמיכה, שאלתי אותו אם פנו אליו פעם בנושא זה, והאם הבעיה הזו מוכרת והוא אומר שהוא לא שמע על כך, ולא מכיר, לא רק הוא, כל אנשי התמיכה שם.שלחתי לאותו איש תמיכה קישורים לסרטוני יוטיוב שמציגים את הבעיה לדגם זה וכל מני קישורים לפורומים מאתר Dell של תלונות של לקוחות, ואמר לי שאין לו גישה ליוטיוב בעבודה וכל מני חירטוטים וכאילו ניסה להתעלם בעדינות ולהתקדם תאכלס לעניין.יש לי תחושה שהוא מחרטט אותי ושזה מה שאמרו להם לומר במידה ומישהו פונה בקשר לאותה בעיה.פשוט מרתיחה אותי החוסר כנות הזו. לאחר שהוא נתן לי את שלושת האפשרויות שעומדות באפשרותי לבצע,ביקשתי ממנו שימליץ לי מניסיונו על פתרון שיגרום ל wifi להיות תקין לא אכפת לי מה, והוא אמר לי, שמע מה שתחליט ומה שתחשוב לנכון.מה הבעיה להיות כנה ולומר, "כן נתקלנו\שמענו מכל מני מקורות שיש בעיה עם הכרטיס הזה, ההמלצה שלי היא ככה וככה..", אני יותר מ-אעריך את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2014 בספטמבר 11 Share פורסם 2014 בספטמבר 11 כ"מייצג" החברה זה יכול לגרור עניינים משפטיים ככל הנראה וגם סוג של "הודאה בתקלה" - זה כסת"ח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
issac פורסם 2014 בספטמבר 11 Share פורסם 2014 בספטמבר 11 חחחחחחחח גדול, אני פניתי אליהם ושאלתי בדיוק את אותה שאלה וקיבלתי בדיוק את אותה תשובה!כנראה שזו מדיניות, אגב יש לי עוד מספר חברים שקיבלו את אותה התשובה.הם מחרטטים בוודאות במיליון אחוז!העיקר שנקבל טיפול הולם ואז אולי מהניסיון שלך תרשום מדריך שמתמצת את הכל לגבי הדגם הנ"ל ואת הפתרון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2014 בספטמבר 11 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 11 מקווה שזה יפתר, ואז ללא ספק יחסוך הרבה כאב ראש.תגידו, להבדיל מבדיקת speedtest, האם יש בדיקה\בדיקות יותר מעמיקה ורצינית לאיכות ועוצמת הקליטה?אני מעוניין לעשות בדיקות אלו כאשר הטכנאי מגיע יחד איתו ולוודא שהכרטיס שהוא מתקין באמת פתר את הבעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2014 בספטמבר 14 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 14 עידכון:הטכנאי של Dell הגיע והחליף כרטיס רשת לכרטיס Intel N-6230 (טוען שהוא משודרג).החלפת הכרטיס לא פתרה את הבעיה.נתבקשתי לבצע פרמוט מחשב (recovery) ולדווח על שינוי - אין שינוי.השלב הבא- מגיעים שוב כדי להחליף אנטנות (מאותו סוג). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2014 בספטמבר 14 Share פורסם 2014 בספטמבר 14 http://www.neowin.net/news/intels-wi-fi-adapters-connectivity-issues-continueעדיין מהירות נמוכה? מה הסימפטומים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2014 בספטמבר 14 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 14 ממה שבדקתי עד עכשיו זה רק מהירות הורדה נמוכה (3-5 מגה לשניה באינטרנט 15 מגה).אני חושש שגם אנטנות לא ישנו כלום במידה ויחליפו לי באחרות מאותו סוג, זו כנראה בעיה מבנית ואיך שתכננו את האנטנות, כי כשאני מתקרב ממש לראוטר(חצי מטר-מטר) יש מהירות הורדה תקינה.כך שלא בטוח שזה הכרטיס רשת בכלל כמו שכולם טוענים, והנה העובדה לכך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2014 בספטמבר 14 Share פורסם 2014 בספטמבר 14 ניסית לבטל את ה-n mode בהגדרות כפי שרבים ממליצים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evy פורסם 2014 בספטמבר 14 מחבר Share פורסם 2014 בספטמבר 14 ניסיתי. ללא הואיל.במידה ולא תעזור החלפת אנטנות, ואין אפשרויות נוספות או פיתרון אחר האם אני זכאי להחזיר את המחשב ל ksp ולקבל את הכסף בחזרה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2014 בספטמבר 14 Share פורסם 2014 בספטמבר 14 אני בספק, זה יקרה רק במידה ודל יכריזו על המחשב כ-DOA. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.