למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - עמוד 7 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני אמשיך לעדכן את התרד הזה עד סיום הטיפול במחשב.

היום(24.05) היה נסיון לאסוף את המחשב מבית הלקוח. המחשב לא היה היה מוכן לאיסוף (לא היה ארוז) ולכן איסוף נדחה למחר(25.06).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטיפול במקרה הזה הוא לכל היותר סביר (אפשר להתווכח גם על זה, אם אני הייתי קונה מחשב חדש, שולח אותו לתיקון והוא היה חוזר שבור במשלוח, ואז הייתי שולח אותו בפעם השניה והוא היה מגיע שוב שבור אפילו יותר - אני לא חושב שהייתי קורה להצעה לשלוח אותו בפעם השלישית "טיפול ראוי". אבל אולי זה רק אני), לדעתי בשום מצב אין פה סיטואציה שראויה לציון לשבח.... לכל היותר יש פה "התחמקות בשיניים" ברגע האחרון לציון לגינוי... גם אם זה לא באשמת החנות אלא באשמת חברת השליחויות, ללקוח זה לא רלוונטי.

לפעמים יוצא דג מסריח. קורה.

מה אתה מצפה שיעשו מעבר למה שעשו? זה מה שאתה צריך לשאול. אתה רק מסתכל על השורה התחתונה.

אם הנסיבות מעבר לשליטתם, ועדיין נעשה נסיון לתיקון חזור ושוב כפי שהם טוענים, ונצא מתוך הנחה לזכותם שהם לא התרשלו בטיפול וארזו כמו שצריך בשני המקרים, אתה לוקח את זה כמובן מאליו, אבל גם מהצד השני יש בני אדם שסופגים הפסדים בכל פעם ורק מנסים לצאת מזה בעור שיניהם ולרצות את הלקוח.

בפעם האחרונה שבדקתי הם עוד לא תאגיד ענק ללא פנים שיכול להרשות לעצמו לפעול בצורה רובוטית וקרה.

שמה כשיש הפסדים הם מרגישים את זה.

אם הייתי מתלונן על משהו זה רק על כך שברגע של עצבים אמרו לו לאסוף את המחשב בעצמו.

פה מתחיל טיפול לקוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום(24.05) היה נסיון לאסוף את המחשב מבית הלקוח. המחשב לא היה היה מוכן לאיסוף (לא היה ארוז) ולכן איסוף נדחה למחר(25.06).

אגב, אותי אישית מקומם גם העניין של האריזה: מה זו הדרישה הזו "שיהיה ארוז"? הלקוח לא שולח לכם את המחשב בדואר, שם אכן כדאי לארוז הכל ב200 שכבות של הגנה כדי שאפשר יהיה לקוות שלא יגיע שבור, אלא באמצעות שירות שליחים שאתם, TMS, בחרתם ספציפית כדי לשנע מחשבים. אם חברת השליחויות הזו לא מסוגלת לשנע מארז מחשב, על כל תוכנו, גם מבלי שיהיה "ארוז" (ואני מניח שהכוונה היא לאריזה המקורית של המארז שכמובן מאוד הגיוני לדרוש מהלקוח לשמור במשך 3 שנים...), מבלי לשבור אותו בדרך, אולי כדאי שתחליפו חברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלפנו 5 חברות ב- 4 שנים. גם היקרות בינהם גרמו לנזקים.

בכללי, אי אפשר ממש לסמוך על האריזה המקורית של המארז בעיניים עצומות.

יש יצרניות שדואגות לאריזה טובה יותר וטובה פחות(משתנה בערך ומשקל) , אבל אף אחד מהן לא אמורה לדאוג למארז+אקסטרה משקל בפנים.

העיקר שהחנות נותנת ביטוח על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע כמה רחוק גר פותח הת'רד מTMS, אבל אחרי שמקרה הגיע לסיטואציה שבה מחשב פעמיים הגיע ניזוק פיזית, וללא פתרון הבעיות. אם ורק אם הוא לא גר בסוף העולם, אני מאמין שיש מקום שהם ידאגו לאיסוף באופן פרטי, יתקנו את המחשב ויחזירו אותו באופן פרטי. באופן פרטי, אני מתכוון לרכב של TMS ע"י אחד העובדים, במקום חברת שליחויות. מקרי ספיישל מצריכים התערבות ספיישל. ראיתי את זה קורה בעבר ביותר מחנות אחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלינצ' שנעשה פה על TMS הוא מהמכוערים שראיתי.

בסופו של יום, הם צמודים על הטיפול, מגיבים בפורום, ולא מתחמקים מהאחריות שלהם.

אתם חושבים שכיף להם שהחברת שליחויות שוברת להם את המחשב?

אתם מנפנפים פה ב"של מי הבעיה". הבעיה של כולם והם גם יכולים להתנער מהאחריות ולך תחפש אותם. אבל הם לא מתנערים.

התחייבו - קיימו.

התחייבות לוקחת זמן, זה מה יש.

אתם חיים באיזה שהו סרט שזה עולם קוסמטי, שאם אתה קונה במקום שהוא רישמי אז הכל מוגן.

פתחו תראש, פשלות קורות, משלוחים נשברים, מזוודות לא מגיעות ליעדים שלהם, כרטיסים נדפקים בייצור - פשלות קורות בעולם.

TMS בחרו שלא להתחמק מאחריות במצב נתון, וכן, זכותם להתחצף חזרה ללקוח שהוא משחק אותה בעל הבית של העולם רק כי חברת שליחויות שברה לו.

שאני אספר לכם על פשלות? על בסט ביי שהתקינו לי 5 מזגנים בבית וקדחו לי חור לכבל איפה שעוברים כבלים של חשמל בחדר ורק בצעקות הסכימו לתקן, ולא שמו גומיה, אז הוא מרעיש. לא השתמשו בכבל נחושת המקורי.

עד היום מתחמקים מאחריות שום דבר לא עזר. תבעתי התלוננתי מה שאתם רוצים.

עכשיו תשוו את זה לקיריל שבא פה ומגיב ואשכרה מתייחס אליכם. והוא באמת לא חייב.

לכו תקנו ב KSP, יגידו לכם "לפי הנוהל אתה צריך לבדוק בחנות שהכל תקין מרגע שזה יוצא בעיה שלך", ואז תתגעגעו ל TMS.

תלמדו משו לחיים, יש סיטואציות שהן לא שחור או לבן, לא בכל סיטואציה אפשר שיהיה WIN-WIN.

לפעמים כולם אוכלים אותה.

זה לא מעיד על TMS.

לכו תראו מה זה BUG וחברות אחרות שמבחינתם אתה יכול לדחוף אצבע לתחת ולצעוק הצילו.

כמו במקרה של הסמארטפון של החייל שהגיע שבור ופשוט שמו עליו 1000 *** בפרצוף, למי שזוכר את המקרה ההוא שהיה בפורום עם ה GALAXY4.

TMS שקניתי אצלם לפני חודש, פשוט שירות ברמה הכי גבוהה שיש.

באתי עם מזומן התחברתי איתם היה כיף, הראו לי במעבדה מארזים, הסבירו לי על כל דבר בסבלנות, הציעו לי מגוון של חלקים, השקיעו בי זמן. חתכו לי 1500 שקל על מחשב, נתנו לי הנחה על מארז של 1300 שקל של ליאן לי (הנחה של 800 שקל...) [עולה 206 יורו בחול] . נתנו לי בחינם עוד מגשיות ל , נתנו לי בחינם עוד מאורר למחשב אחר שמכרתי כדי שאוכל להעביר אותו לקונה.

בכיינים. אפשר לחשוב שבעבודה שלכם אף פעם לא קרו לכם פשלות שלא באשמתכם.

אז מה שמו אתכם באיזה פורום ועשו עליכם לינצ'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלינצ' שנעשה פה על TMS הוא מהמכוערים שראיתי.
הוא לא יותר מכוער מהלינץ' שעושים על KSP בכל פעם שנפתח פה דיון של מישהו שנתקל בבעיית שירות כזו או אחרת אצלם.
לכו תקנו ב KSP, יגידו לכם "לפי הנוהל אתה צריך לבדוק בחנות שהכל תקין מרגע שזה יוצא בעיה שלך", ואז תתגעגעו ל TMS.
מה הקשר? זה לא אותו מקרה. KSP לא עושים משלוחים. כשאתה אוסף בעצמך - באמת מהרגע שזה יצא מהחנות זה באחריותך. אתה חושב שאם הלקוח היה אוסף את המחשב בעצמו, ואחרי שבוע מגיע מתלונן שהוא שבור פיזית ושזה "היה ככה והוא לא שם לב", אז TMS או כל חנות אחרת הייתה בכלל מתייחסת אליו?
אפשר לחשוב שבעבודה שלכם אף פעם לא קרו לכם פשלות שלא באשמתכם. אז מה שמו אתכם באיזה פורום ועשו עליכם לינצ'?
אתה מגזים. מי ישמע כבר איזה לינץ' עשו פה. הדבר היחיד שאמרו הוא שאולי מן הראוי היה לתת יותר תשומת לב בפעם השנייה, אחרי שכבר קרתה פאשלה.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו תבינו כמה זה לא הוגן. זה כן לינצ'.

בפורום שיש לו אלפי כניסות ביום, כתוב בכותרת בעמוד הראשי "למה לחשוב פעמיים לפני קניה ב TMS".

זה לא לינצ' צרכני ?

מחר יכנס מישהוא לאתר לקרוא כתבות, וידבק בו השליליות הזו למילה TMS רק כי זה כתוב שם.

בעוד שבפועל

TMS כן לקחו אחריות

TMS כן מטפלים במקרה עד לסיום הבעיה

TMS לא בורחים, לא מנסים למרוח ולא מנסים להתחמק מזה שהם שברו את המחשב פעמיים.

אז זה הוגן שזה יהיה כתוב שם?

הלינצ'ים שעושים בKSP מוצדקים, לקוחות לא מקבלים פתרון לבעיה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלינצ' שנעשה פה על TMS הוא מהמכוערים שראיתי.

אתה אמיתי?

בדיוק להיפך!

יש פה כמות מאוד גדולה של תמיכה שבחיים לא היתה מתקבלת אם במקום 3 האותיות "TMS" היו מופיעות 3 האותיות "KSP". בהתחייבות.

אני נמצא בפורום הזה מספיק זמן בשביל לדעת את זה, אבל אם אתה לא מאמין אתה מוזמן לעשות חיפוש ולראות בעצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיקו להתמקד בכל משפט.

ברוב הפוסט שלו הוא אמר דברים צודקים ונכונים.

אז זה הוגן שזה יהיה כתוב שם?

זאת דווקא כותרת עדינה, ולכל אחד יש את הפרספקטיבה שלו.

אתה פשוט חדש פה, אז אתה לא מכיר את ההתנהלות הרגילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלינצ' שנעשה פה על TMS הוא מהמכוערים שראיתי.

קודם כל כנראה שאין לך מושג מהו לינץ'. חפש פוסטים על חברות אחרות ותבין (HOT, BUG, KSP, אייבורי, ועוד הרבה...).

דבר שני, הפורום הזה ובכלל פורומי צרכנות למיניהם באינטרנט הם לעולם הצרכנות כמו שעיתונות היא לפוליטיקה. תפקידם (ותפקידנו כמשתמשים) הוא לבקר, לנטר, לצעוק גוועלד בשביל הצרכן הקטן ששמים עליו פס ואין מי שיעזור לו, ולתת גם מילה טובה כשמגיע.

לא חסרים כאן פוסטים בשבחם של TMS, כמו שאמרתי גם לי יש ניסיון חיובי איתם. אבל כשנגרם ללקוח עוול כמו שנגרם לפותח הפוסט יש מקום גם לבקר ולאמר את האמת. אם לא נעשה את זה כאן איפה כן נעשה את זה?

נורא מטריד שקמים כאן חברים מנוסים וותיקים ומפילים אשמה על פותח הפוסט רק כי מדובר ב-TMS, החברה שלא יכולה לטעות. אתם עושים עוול לפורום הזה ולמטרה שלשמה הוא הוקם.

דבר שלישי, כשאתה חברה שמוכרת מוצר לקהל הרחב זוהי הדרך לבקר אותך. אם אני הייתי מוציא מערכת לא תקינה ללקוח בעבודה הישנה שלי לא היו מעלים את זה לפורום, פעם פעמיים והייתי מוצא את עצמי מחפש עבודה. אני מעדיף שיעלו את זה לפורום.

דבר רביעי, אתה מגן בחירוף נפש על העוול האיום שעושים ל-TMS שנתנו לך שירות מדהים, אבל זה לא מפריע לך על הדרך לטבוח בבסט-סיי, KSP ובאג. וכי למה? כי מסתבר שבסט ביי דפקו לך קו חשמל, וכשזה אתה שנדפק אחרי ששילמת ממיטב כספך, אז פתאום זה בסדר לעשות לינץ', הרי היי, זה אתה!

סייג לחוכמה שתיקה... בכיין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אמשיך לעדכן את התרד הזה עד סיום הטיפול במחשב.

היום(24.05) היה נסיון לאסוף את המחשב מבית הלקוח. המחשב לא היה היה מוכן לאיסוף (לא היה ארוז) ולכן איסוף נדחה למחר(25.06).

המחשב היה ארוז מה23/6 (יום שני) בערב והשליח לא הגיע לבית בכלל עד היום בבוקר

ואחרי בדיקה קטנה בבית, הוא יצר קשר רק איתי ואמרתי לו שהוא יכול לבוא מתי שבא לו.

להגיד שהמחשב לא היה ארוז לא נכון.

חוץ מזה היום בבוקר הוא אמר שהיה לן אתמול בלאגן. כך שאני לא יודע מי המציא את זה.

בכל מקרה המחשב בדרך ואני רוצה מחשב חדש לגמרי.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרישה שלך למחשב חדש לגמרי הוא לא ריאלי.

רד מזה, שום חנות, טובה ככל שתהיה לא תחליף לך את כל המחשב.

צריך אצלך להחליף את המארז והקירור למעבד, הם פגומים.

מה עשה המעבד? הזיכרונות? ספק הכוח? למה ש-TMS יספגו את העלות שלהם אם הם תקינים לגמרי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...