למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS - עמוד 14 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS


Infarlock

Recommended Posts

קיריל בתחילה טען שהרוכש השני לא קיבל את השירות הזה בגלל שהוא רוכש יד שנייה, והחליף את גרסתו רק לאחר שציינתי שלפי החוק הדבר אסור. תקרא אחורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ויק - אם היה כתוב בבירור בדף המוצר שהקנייה לא כוללת שירות משלוחים אז מה הבעיה פה?

ברור שאם זה לא היה כתוב בשום מקום ולא נאמר לקונה לפני הרכישה אז זה לא בסדר!!! -אבל אתה לא יודע את זה..

וזה בכלל לא קשור אם המוצר היה יד 2 או לא. אם TMS פתאום מחליטים שהם לא נותנים את השירות משלוחים הזה למי שרוכש מהם בפחות מ-X כסף או לא נותנים את השירות למוצר ספציפי, שוב, מה הבעיה עם זה?

שים לב שהקונה קנה את הכרטיסים יד 2 אמנם אבל מTMS ישירות ולא מבן אדם פרטי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

אז לא הבנתי את המקרה נכון בכלל..

בכל מקרה, קיריל, אתה צודק זה באמת לא קשור לתרד בכלל.. אז אתה יכול להגיב על כן מה שקשור לתרד?

כי על פניו זה נראה כאילו המחשב שפותח הדיון קנה לא תקין בצורה חריגה, חוץ מזה שהוא גם מאשים אותך בסחבת- מתעלם מפניות מהגנת הצרכן, התעלמות מדואר רשום..

מה קורה עם זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שקיריל מנסה להציגו כשקרן אלא מנסה להציג פה נקודה.

לפי הפרטים של פותח השרשור נראה כי הבעיה העיקרית היא בכרטיס/י המסך. האם באמת כרטיס/י המסך נקנו דרך TMS? זאת נקודה חשובה ביותר בדרך לפתרון.

Computex, אני לא יודע איך חנות יכולה להחשב עם שירות "סבבה" אם היא לא עונה לטלפונים ומענה לאימייל מתקבל לאחד שבועיים. זה לא שירות וזה לא חנות שהייתי מוכן לקנות אצלה, מבחינתי כבר עדיף לקנות אצל KSP (לא מאמין שאני אומר את זה).

אני מסכים איתך שזה לא בסדר. מבחינת תקשורת הם נוראים.

מה שכן הבעלים (טום) הסכים לי בסוף להביא את הנייד שלו והוא זמין תמיד. ממה שהבנתי מ-FXP הוא הביא אותו להמון לקוחות שלא הצליחו ליצור קשר עם החנות.

מבחינת שירות ומקצועיות הם מעולים בלי שאלה.

לא Computex אלה BALKONY שמתוך 5000 הודעות אחרונות שלו 4995 מפרטים מפלונטר.

כרטיסי מסך נקנו ביד 2. אנו לא נותנים שרות איסוף והחזרה למוצרים שאנשים רוכשים אותם ביד 2 אלה אחריות רגילה בחנות נתניה / חולון. אם לקוח רוצה איסוף עם שליח עליו לשלם דמי משלוח

יש לנו תעוד של התכתבות של יבאון עם יצרן שבסוף יצרן החליט לא להחליף כרטיסים אלה לשלוח אותם לבדיקה. לנונה הייתה על לד חלש בכרטיסי VAPOR-X. עשינו טובה ללקוח והחלפנו לו לדים בכרטיס מסך / שלם לכרטיס מסך,כדי לא לעכב ולחסוך לו זמני המתנה.

והינה טובה חזרה כמו בומרנג:) ככה זה בארצינו לצערי.

אתה צוחק עליי קיריל ? שני דברים.

1- אני לא BALKOLNY. לא מתבייש לומר שאני Computex מ-FXP.

2- אתה לא חושב שאתה קצת חוצפן ? עם זה משנה אני רוסי, וגם מדרך נאות בבית למדתי לכבד ולא להעיק.

רציתי לרכוש שני כרטיסי 280X מחבר. הוא קנה המון לביטקויין והיו לו שניים חדשים שהוא לא השתמש בהם. התקשרתי אליכם לא פחות מ-3 פעמים במשך יומיים לשאול לגבי האחריות.

הסברתי שיש לי רק קבלה והאם האחריות תהייה רגילה גם בהקשר של משלוחים. בפעמיים הראושונת דיברתי עם אותו בחור והוא אמר לי שכן, גם אמרתי לו ש-KSP לא מוכנים למשש אחריות למי שלא בעל הקבלה וכל הכבוד לו סוף סוף על ההתקדמות בשירות שלכם. אחרי זה דיברתי עם בחור רוסי נחמד שגם הוא אמר שמימוש האחריות זהה לגמרי למי שהוא בעל הכרטיסים ומי שרכש אותם.

אחרי משהו כמו חודשיים נדפקו לי הלדים בשני הכרטיסים. הם נהיו חלשים הרבה יותר מסיבה לא ברורה. מן הסתם שלא חיפשתי לעשות שיחות מיותרות ולהציק לכם, לכן דיברתי עם שירות RMA של .

הם טענו שיבואן CDLOG בארץ הוא האחראי לכך והכרטיסים אכן תקולים לאחר שיחה לא קצרה איתם. הובן לי מהם שחברת וולקום שייכת ליבואן ואני יכול לפנות אליה. מזכרוני הבעלות עברה אליך מגרניט כאשר נרכשתם מוולקום.

חזרתי אליכם. את המשך השיחה מצויין לך בהודעה הראשונה שכתבתי פה. עזוב את זה ששני הנציגים שלך פשוט שיקרו בלי בושה, אבל לומר לי שמשלוח עולה 50 ש"ח לכם לכל צד ?

מה שהצחיק אותי זה היה השיחה עם וולקום, שהבחור אמר לי שלא הגיוני בכלל שמישהו יאמר לי דבר כזה והעלות היא 36 ש"ח לאחר מע"מ.

כהמשך לבעייה הסברתי שאחד הכרטיסים תקול מבחינת מאוורר. יש רעש לא סטנדרתי באחד המאווררים שפוסק ברגע שאני עוצר אותו.

החלפתם גוף לשני הכרטיסים, חשבתם על לבדוק אותו לפני ששלחתם לי אותו ? ברור שלא, הרי שלא נותנים יותר מידיי שירות ללקוח שנראה כאילו הוא קנה ביד 2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^העיקר בחרת להתכחש כל פעם שאמרתי לך את זה

1- אני לא BALKOLNY. לא מתבייש לומר שאני Computex מ-FXP.

ואגב, כיאה למשתמש FXP שוב טעית וכתבת

עם זה משנה
במקום אם עם א', העיקר חיפשת ספציפית להתנגח איתי וכל פעם מחדש להאשים אותי בלי בושה בזה שאני עובד בTMS(ולשקר כמובן כי זה הבן אדם שאתה) למרות שאני ממש לא קשור אליהם בכלל ולבסוף כל השנאה שלך כלפיהם בגלל איזה מקרה אישי.

מעניין מה תעשה שתיהיה לך בעיה עם Plonter, גם אז תמצא איזה משתמש תמים להאשים בזה שהוא עובד שלהם ואז תעבור להמליץ על מפרט מחנות אחרת עם שינוי קל ולומר שהמפרט שלך "הרבה יותר טוב" -_-' למרות שמשמש אחד או יותר כבר המליץ לפנייך על מפרט מעולה ביחס לשימושים ואז הסרט הזה רק ימשיך לחזור על עצמו אני מניח.

למדתי לכבד ולא להעיק.
^למדת את ההפך הגמור.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^העיקר בחרת להתכחש כל פעם שאמרתי לך את זה

ואגב, כיאה למשתמש FXP שוב טעית וכתבתבמקום אם עם א', העיקר חיפשת ספציפית להתנגח איתי וכל פעם מחדש להאשים אותי בלי בושה בזה שאני עובד בTMS(ולשקר כמובן כי זה הבן אדם שאתה) למרות שאני ממש לא קשור אליהם בכלל ולבסוף כל השנאה שלך כלפיהם בגלל איזה מקרה אישי.

מעניין מה תעשה שתיהיה לך בעיה עם Plonter, גם אז תמצא איזה משתמש תמים להאשים בזה שהוא עובד שלהם ואז תעבור להמליץ על מפרט מחנות אחרת עם שינוי קל ולומר שהמפרט שלך "הרבה יותר טוב" -_-' למרות שמשמש אחד או יותר כבר המליץ לפנייך על מפרט מעולה ביחס לשימושים ואז הסרט הזה רק ימשיך לחזור על עצמו אני מניח.

^למדת את ההפך הגמור.

לא התכחשתי, פשוט לא ראיתי סיבה מיוחדת לציין את זה.

זה נכתב כהומור ריאלי, דיי ברור מאליו שאתה לא עובד של TMS. השירות של Plonter הוא הטוב ביותר שקיבלתי עד היום מבחינת כל אספקט. היחידה שלא יורדת ממנה היא StartPC, אבל החיסרון כמו שאמרתי הוא הזמינות והתקשורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.fxp.co.il/member.php?u=679994

זה משתמש נוסף שלך. כל אחד שיעבור על 5000 הודעות אחרונות של משתמש שלך יבין לבד עם מדובר בבעל עניין או לא

למה זה בדיוק משתמש שלי ? אני מכיר את הסיפורים על דימה בפורום ומה שגרמתם לו. מעדיף לא להיכנס לזה.

באותו מובן אני יכול לבוא ולומר שהמשתמש שלך זה Yalik שמשום מה מאוד מזכיר את הכתיבה שלך. זה פורום, התבטאות דומה, בעל עניין ? אתה דיברת איתי בטלפון אני נער.

במקום לטפל בלקוחות שלך ובכל הבעיות שלהם אתה מחפש להצביע אצבע מאשימה כלפי כל העולם מלבד עצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה ימשך בכיוון הזה, הדיון נראה חסר טעם ומועמד לנעילה.

אנא נסו להיות אינפורמטיביים וענייניים ולא סתם להשתלח.

קיריל - נסה לעזור לבחור ואפשר לוותר על החקירות.

אתה יכול לפנות לצוות מנהלי האתר והם יטפלו בזה אם צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם נכנסתי לפה די מאוחר, אבל קראתי את כל השרשור, ורציתי להביע תמיכה בפותח הדיון ולאחל לו בהצלחה בהליכים המשפטיים.

מביש מאוד איך אנשים פה התבטאו נגד פותח הדיון והתייצבו להגנת החנות. לא ייתכן בעליל שחנות תתנהל ככה מול לקוח שלה, במיוחד כזה ששילם כ"כ הרבה כסף. כל האנקדוטות למיניהן של שירות טוב מהרשת לא רלוונטיות כהן אלה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני בדיוק לפני קניית מחשב חדש, ו-TMS הייתה אחת החנויות ששקלתי לקנות מהן.

תודה לפותח הדיון שהרחיב לי את האופקים, מהחנות הזאת אני כבר לא אקנה.

חנות צריכה להמדד במצבים כאלה בדיוק, מה קורה כאשר ללקוח יש בעיה לאחר שקיבל את המוצר, ולא על ידי "המוכר היה אחלה גבר הביא לי את המחשב לאוטו וצירף משטח לעכבר במתנה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
ובינתיים אצלי החגיגה נמשכת.

http://i60.tinypic.com/684ifk.jpg

http://i57.tinypic.com/23lzlnk.jpg

היו לי עוד כמה מלפני - הם בכונן החיצוני, והוא לפחות עובד טוב ולא כמו המחשב הפח הזה

זה לא מעניין אותם.

מכרתי את שני ה-280X VAPOR-X לבחור שהסכים לקנות ב-500 כל אחד בלי אחריות. תודה רבה לשירות הנורא מכל של TMS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובינתיים אצלי החגיגה נמשכת.

http://i60.tinypic.com/684ifk.jpg

http://i57.tinypic.com/23lzlnk.jpg

היו לי עוד כמה מלפני - הם בכונן החיצוני, והוא לפחות עובד טוב ולא כמו המחשב הפח הזה

למה אתה על 7 בלי SP1 אפילו?
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.

×
  • צור חדש...