עדכון 30.12.13 - הקנייה יוצאת לדרך evo 840 - עמוד 8 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון 30.12.13 - הקנייה יוצאת לדרך evo 840


HingedEmu2

באיזה נפח תהיו מעוניינים?  

41 הצבעות

  1. 1. באיזה נפח תהיו מעוניינים?

    • 120gb
      35
    • 250gb
      43
    • 500gb
      16
    • 1tb
      9


Recommended Posts

אתה כנראה לא מבין את המשמעות של מלאי. ניהול לא נכון של מלאי עלול להוביל חברה מרווח להפסד.

בקצרה:

1. אחסנת מלאי עולה כסף.

2. החברה שילמה לספק אבל עדיין לא קיבלה כסף מהלקוח - פגיעה בתזרים המזומנים.

3. לכסף יש "מחיר" בגלל ריבית ואינפלציה. ככל שעובר הזמן עד שרואים את הכסף מהמלאי, כך הכסף הזה שווה פחות.

4. למלאי יש ירידת ערך, כי בינתיים יוצאים מוצרים חדשים או שהמחיר יורד - החברה נאלצת למכור מלאי שרכשה ביוקר, במחיר נמוך ממה שצפתה.

לכן, tms בהחלט צודקים כשאינם רוצים להיתקע עם מלאי. זו הסיבה שהצעתי פיתרון שיכול לתת מענה לבעיה. המחיר הוא שאי אפשר להבטיח בוודאות את המוצר לכל מי שירצה.

שמע אני לא יודע מאיפה הסמכות שלך בנושא , אבל אתה בהחלט מגזים

אני לא צריך שתצטט אלי את "העקרונות של אלון גל לעסק מצליח"

מדובר פה ב לא מארז ככה שהאחסון גם של 100 יחידות לא יקח מקום , שטח אחסון יש להם בחנות הם לא קבלני משנה,

ושוב אני לא מכיר עסק שלא מחזיק סחורה אתה רוצה להגיד לי שכולם עובדים פה לפי הזמנה? אז זהו שלא,

ולא מדובר פה על חודשים של המתנה ובטח שלא סכומי עתק , .

וחוץ מזה מלאי שהיא רכשה ביוקר זה לא...... פה נכנס הקטע של הזמנה בכמות,

ואתה שוכח את הרכיב הכי חשוב פה, מיתוג , כל האנדרליין פה זה הזכות בכלל למכור לך , וזה מטריף אותי שזה בכלל עובד בצורה הפוכה פה, זה שאתה לא מבין את זה כבר הופך אותך בתור צרכן ללא נבון , יש להם פה הזדמנות לגעת בכל חברי הפורום שכל אחד ואחד פה לוקח תדברים האלה ברצינות , אנשים שנושמים מחשבים וטכנולוגיה שלמותג ואיכות יש משמעות עבורם , וכן נכנסים לחרא והתעסקות של רכישות קבוצתיות לא רק כדי לחסוך כמה שקלים אלא בשביל הFUN , בכלל היכולת לספק לחברי הפורום פה בכלל זו זכות ! מה אתה מגן עליהם? הם צריכים להילחם עליך! צריך להיות להם שם דגל בסניף של : "כן אנחנו חלק מהקהילה ולקנות אצלנו זה להיות חלק מהקהילה". הטון שאתה קובע פה עם ההודעות שלך רק מחלישות את החוזק שלך בקנייה הזו ובכאלה עתידיות.

ולסיכום : אני חושב שצריך לחשוב מחדש על הדרך בה מנהלים את הרכישות הקבוצתיות ואולי לעבוד בצורה של מכרז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 179
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

1. אין לי "סמכות", אלא פשוט ידע ודברים שלמדתי בקורסים כלכליים וחשבונאיים בתואר אקדמי. אז אני יודע איך מלאי עובד ומה המשמעות שלו. כל מה שרשמתי זה כמובן באופן כללי והמשקל משתנה ממוצר למוצר. אבל טענה כמו שלך "מלאי לא הולך לזבל, הם יכולים למכור את זה ללקוח הבא שנכנס לחנות" היא פשוט לא נכונה ומעידה על חוסר הבנה בניהול עסק. אני לא אסביר את זה שוב, זה לא השתנה מהתשובה הקודמת שלי. אם אתה לא רוצה לקבל את זה - זכותך, כמובן.

2. אני לא קובע שום טון ולא מגן על אף אחד, אני בעד הצרכנים (אני אחד מהם) ואני מנסה להציע פיתרון לבעיה. ברור שהמצב האידיאלי הוא שכל היבואנים והחנויות יקפצו על ההזדמנות למכור לנו מוצרים במכירות קבוצתיות! הלוואי שזה היה כך! אבל זה לא המצב, גם אם זה מטריף אותך. אז אפשר להמשיך להתעצבן למה אין פה תחרות כמו שצריך ולשפוך הררי מלל על איך היינו רוצים שהדברים יהיו. אבל זה לא יעזור לאף אחד ולא יקדם את הדברים.

המצב העגום הוא ש-KSP, בהתנהלותם האנטי-תחרותית, הצליחו לשבש את הקנייה הקבוצתית. ממה שכתבו פה אחרים, אני מבין ש-TMS נשארו בפעם הקודמת עם מלאי שגרם לכל הסיפור להיות פחות כדאי עבורם. לכן, מה שניסיתי להציע זה פיתרון כלשהו שינטרל את ההפסד מהקנייה הקבוצתית של TMS. זה לא בגלל שאני אוהב אותם או מגן עליהם, זה מסיבה פשוטה: כדי שתהיינה מכירות קבוצתיות, צריך שזה ישתלם גם לחנות. אחרת, לא נוכל לארגן כאן קניות קבוצתיות.

לכן, אני לא מחליש את החוזק שלנו בקניות עתידיות. תאמין לי ש-TMS יודעים לחשב גם בלעדיי את הרווח/הפסד שלהם מקניות קבוצתיות. להפך - אני מנסה למצוא פיתרון שיתן סיכוי כן להריץ קנייה קבוצתית.

ההצעה שהעליתי קודם היא לבצע קנייה קבוצתית בה יירכשו מראש מספר מוגבל יותר של כוננים ע"י TMS, על פי סטטיסטיקת העבר - הרי לא כל מי שאומר שיקנה באמת קונה. חלק מתחרטים וחלק קונים מ-KSP או אייבורי כדי לחסוך 10 ש"ח מסריחים. כך, TMS לא יישארו עם מלאי גדול של כוננים שלא נמכרו. המחיר הבעייתי הוא שייתכן מצב שבו לא יהיו מספיק כוננים, כי ההערכה של TMS תהיה פאסימית מדי.

כלומר, במקום להגדיר קנייה קבוצתית לשבוע או 4 ימים ולהזמין מראש הרבה מלאי, להגדיר אותה לכמה עשרות הרוכשים הראשונים, שיחושבו כאחוז מסוים מסך אלה שהביעו רצון לקנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אין לי "סמכות", אלא פשוט ידע ודברים שלמדתי בקורסים כלכליים וחשבונאיים בתואר אקדמי. אז אני יודע איך מלאי עובד ומה המשמעות שלו. כל מה שרשמתי זה כמובן באופן כללי והמשקל משתנה ממוצר למוצר. אבל טענה כמו שלך "מלאי לא הולך לזבל, הם יכולים למכור את זה ללקוח הבא שנכנס לחנות" היא פשוט לא נכונה ומעידה על חוסר הבנה בניהול עסק. אני לא אסביר את זה שוב, זה לא השתנה מהתשובה הקודמת שלי. אם אתה לא רוצה לקבל את זה - זכותך, כמובן.

2. אני לא קובע שום טון ולא מגן על אף אחד, אני בעד הצרכנים (אני אחד מהם) ואני מנסה להציע פיתרון לבעיה. ברור שהמצב האידיאלי הוא שכל היבואנים והחנויות יקפצו על ההזדמנות למכור לנו מוצרים במכירות קבוצתיות! הלוואי שזה היה כך! אבל זה לא המצב, גם אם זה מטריף אותך. אז אפשר להמשיך להתעצבן למה אין פה תחרות כמו שצריך ולשפוך הררי מלל על איך היינו רוצים שהדברים יהיו. אבל זה לא יעזור לאף אחד ולא יקדם את הדברים.

המצב העגום הוא ש-KSP, בהתנהלותם האנטי-תחרותית, הצליחו לשבש את הקנייה הקבוצתית. ממה שכתבו פה אחרים, אני מבין ש-TMS נשארו בפעם הקודמת עם מלאי שגרם לכל הסיפור להיות פחות כדאי עבורם. לכן, מה שניסיתי להציע זה פיתרון כלשהו שינטרל את ההפסד מהקנייה הקבוצתית של TMS. זה לא בגלל שאני אוהב אותם או מגן עליהם, זה מסיבה פשוטה: כדי שתהיינה מכירות קבוצתיות, צריך שזה ישתלם גם לחנות. אחרת, לא נוכל לארגן כאן קניות קבוצתיות.

לכן, אני לא מחליש את החוזק שלנו בקניות עתידיות. תאמין לי ש-TMS יודעים לחשב גם בלעדיי את הרווח/הפסד שלהם מקניות קבוצתיות. להפך - אני מנסה למצוא פיתרון שיתן סיכוי כן להריץ קנייה קבוצתית.

ההצעה שהעליתי קודם היא לבצע קנייה קבוצתית בה יירכשו מראש מספר מוגבל יותר של כוננים ע"י TMS, על פי סטטיסטיקת העבר - הרי לא כל מי שאומר שיקנה באמת קונה. חלק מתחרטים וחלק קונים מ-KSP או אייבורי כדי לחסוך 10 ש"ח מסריחים. כך, TMS לא יישארו עם מלאי גדול של כוננים שלא נמכרו. המחיר הבעייתי הוא שייתכן מצב שבו לא יהיו מספיק כוננים, כי ההערכה של TMS תהיה פאסימית מדי.

כלומר, במקום להגדיר קנייה קבוצתית לשבוע או 4 ימים ולהזמין מראש הרבה מלאי, להגדיר אותה לכמה עשרות הרוכשים הראשונים, שיחושבו כאחוז מסוים מסך אלה שהביעו רצון לקנות .

אחלה :xyxthumbs:

שמע זה לא סוד שאני חדש פה , רשום את זה מתחת לשם שלי , אז אני לא מכיר את מה שהיה פה בעבר.

הכוונה בסמכות הייתה ל"מקור הידע ואמינותו" ואם יש לך תואר בנושא אני מקבל את זה++.

^ תמשיך לחלום..

חלום של היום היא המציאות של מחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שאתם גוררים את האשכול לדיון מיותר במקום לעזור למארגן לחפש דילר/חנות/יבואן...

אתה מודע לכך שאפשר לספור על יד אחת את החנויות/יבואנים בארץ שמסוגלים לעמוד בקניה קבוצתית? רובם לא מעוניינים לשתף פעולה באופן ישיר אלא רק להשוות אחרי שכבר ספק מסוים נותן הצעה. נראה כי התרגיל הזה נועד למגר את הקניות הקבוצתיות (ובעצם את הדרך לקבל מחירים טובים יותר על כל מיני מוצרים), וכפי הנראה זה גם עובד טוב.

הכל תודות לצרכנים הטיפשים ש"מתחייבים" ללכת עם ספק א' ואח"כ רצים לספק ב' בגלל שאצלו זה 10 שקל פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק, אחרי זה עוד מתלוננים שזה לא יוצא לפועל...

מי שחדש כאן ולא מבין על מה מדובר שיעשה שיעורי בית ורק אז יגיב בנושא. אי אפשר להביע דעה בנושא מסוים ועוד בתקיפות מבלי לדעת מה עומד מאחורי כל צעד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מודע לכך שאפשר לספור על יד אחת את החנויות/יבואנים בארץ שמסוגלים לעמוד בקניה קבוצתית?

בסדר, אז לפחות תעזרו לו לצמצם את את החיפוש.

1.CD-LOG --> TMS, ז"א שאפשר להוריד מהרשימה את החנויות שעובדים עם אותו ספק(יש רשימה באתר שלהם).

2.STARTPC, מגדירים את עצמם כספקים וגם מפרסמים חנויות שאיתם הם עובדים.

3. ג.אדוונס(מוכנים למכור ללקוח סופי עד כמה שאני יודע)

4.?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיריל אני לא מבין מה כל כך מצחיק אותך, יש לכם קשר ישיר לאחד מהיבואנים הכי גדולים בארץ, WELLCOM/TMS יחסית גדולה ובכל זאת אתם נעזרים גם בעסקים שקטנים ממכם בהרבה על מנת למכור מוצרים מסויימים.

בכל מקרה נראה כאילו הם באמת מספקים שירות ל VGS,

ENJOYSTICK ועוד כמה חנויות בסגנון הזה + עסקים קטנים באיזור שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...