פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר כשאומרים יצירה מתכוונים לבנאי.כן את זה הבנתי אז את הראשון עשיתי ככה :public class Line { private double x1,y1; private double x2,y2; public Line () { x1=0; y1=0; x2=0; y2=0; }}עכשיו בסעיף השני רשום ככה:3.2יצירה של קו ישר ואתחולו על ידי העברת נקודה אחת (השניה תהיה ראשית הצירים)אז בראשון עשיתי את כולם אפס כאילו שתי הנקודות בראשית הצירים עכשיו אני שם נגיד לנקודה אחת (שני מספרים) אני עכשיו משווה אותם למשתנה כמו a ואז את הנקודה השנייה לראשית צירים ? נערך 2013 בדצמבר 312 שנים על-ידי The_Hobbit
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים רגע, עדיין לא סיימת את הסעיף הראשון. רשום שאתה צריך לאתחל את הקו ע"י שתי נקודות, אבל במקום זה אתה מאתחל אותו באמצעות אפסים.
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר רגע, עדיין לא סיימת את הסעיף הראשון. רשום שאתה צריך לאתחל את הקו ע"י שתי נקודות, אבל במקום זה אתה מאתחל אותו באמצעות אפסים.לתת לכל אחד מהארבעה משתנה כאילו נגיד לראשון a לשני b לשלישי c ולרביעי d ? משהו כזה ?
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר ייפ.public class Line { private double x1,y1; private double x2,y2; public Line (double a,double b,double c,double d) { x1=a; y1=b; x2=c; y2=d; } public Line (double a,double b) { x1=a; y1=b; x2=0; y2=0; }}ככה עשיתי זה בסדר ?
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים בדיוק אגב, טיפ קטן: כדאי שתהיה משמעות לשמות של המשתנים, השדות והפרמטרים. במקרה שלך שמות השדות (x1,y1,x2,y2) ברורים, אבל לא כל כך ברור מה זה a,b,c,d. בדרך כלל נהוג לתת להם אותם שמות כמו לשדות שאתה כותב להם (כלומר לקרוא להם גם x1,y1,x2,y2) ואז לבצע את ההשמה עם this, או לחילופין (כיוון שלא למדת this) לתת להם שמות דומים - לדוגמה x1,_y1,_x2,_y2_ ואז ברור למי שקורא את הקוד מה הכוונה.
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר בדיוק אגב, טיפ קטן: כדאי שתהיה משמעות לשמות של המשתנים, השדות והפרמטרים. במקרה שלך שמות השדות (x1,y1,x2,y2) ברורים, אבל לא כל כך ברור מה זה a,b,c,d. בדרך כלל נהוג לתת להם אותם שמות כמו לשדות שאתה כותב להם (כלומר לקרוא להם גם x1,y1,x2,y2) ואז לבצע את ההשמה עם this, או לחילופין (כיוון שלא למדת this) לתת להם שמות דומים - לדוגמה x1,_y1,_x2,_y2_ ואז ברור למי שקורא את הקוד מה הכוונה. עכשיו אני צריך ליצור שיטה שתחשב את השיפוע .. התחלתי ככה.. public double Shipoa () { return (y*y-y1 } השיפוע זה Y2-Y1 חלקי X2-X1 איך לרשום את זה ?
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מה זאת אומרת איך לכתוב את זה? בדיוק איך שאמרת. אתה לא מכיר את הפעולות החשבוניות הבסיסיות?
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר מה זאת אומרת איך לכתוב את זה? בדיוק איך שאמרת. אתה לא מכיר את הפעולות החשבוניות הבסיסיות?לא הסתבכתי איך לרשום את הפעולה בתוכנה...
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים עזוב את התוכנה. איך היית כותב את הפעולה בכתיב מתמטי? (בלי קו שבר - מותר לך להשתמש רק בארבע פעולות חשבוניות וסוגריים). נערך 2013 בדצמבר 312 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר עזוב את התוכנה. איך היית כותב את הפעולה בכתיב מתמטי? (בלי קו שבר - מותר לך להשתמש רק בארבע פעולות חשבוניות וסוגריים). public double Shipoa () { return (y2-y1/x2-x1); } נערך 2013 בדצמבר 312 שנים על-ידי The_Hobbit
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר תנסה שוב. תזכור סדר פעולות ומה המשמעות של סוגריים. public double Shipoa () { return (y2-y1)/(x2-x1); }
פורסם 2013 בדצמבר 312 שנים מחבר יש לי אחרי זה שאלה כזאת:3.4 שיטה שמקבלת נקודה (שני ערכים) ומחזירה אמת אם הנקודה נמצאת על הישר ושקר אחרת.אז התחלתי ככה ..public boolean inLine (double y1,double x1,double m) { if () }אבל בסוגריים אני לא יודע מה לרשום.. לרשום את משוואת הישר מה ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.