מה נסגר עם נטוויזין לאחרונה? למה הם מרמים לקוחות? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה נסגר עם נטוויזין לאחרונה? למה הם מרמים לקוחות?


Boris_yo

Recommended Posts

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
הזהר לך, ארט, בל יכנס לפה עמרי ויתייג גם אותך (ואת שאר משתתפי הדיון) כקונספירטור הזוי שמעז להתלונן על כבוד חברות התקשורת.

אתה צוחק? כבר מישהו עשה לי פה באן פעם בגלל התבטאויות חריפות בנושא זה.

למזלי מישהו ביטל את הבאן אחרי כמה שעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינתי כמעט ואין הבדל בין הדוגמאות, שכולם כאחד מצביעות על בעיה בסיסית בגישת הניהול של נטוויזון וביחסם לאופי השירות אותו הם מציעים ללקוחות.

כאשר חברה מתמזגת עם אחרת, לא תמיד זה טוב... אומרים שנטוויז'ן העסיקו מוקד מכירות של מוכרים שמעוניינים לדחוף דברים ללא אישור מלקוח. הם גם מטעים ומשקרים כי רושמים לקוח לשירות כנגד רצונו. אולי מדובר במוקד צד שלישי או סוכנות מכירות?

איזו חברה אתה מציע כדי לעבור ולקבל שירות הוגן לטווח ארוך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שCCC הם החברה הכי טובה מכולן כשמדובר בשירות.

מעולם לא היתה לי בעיה להשיג אותם בטלפון ולקבל שירות בכל נושא.

החומר האנושי שלהם ברמה גבוהה.

אפילו החזירו לי את החלק היחסי של החודש כשהתנתקתי רק ימים ספורים אחרי תחילת החודש וביקשתי החזר.

CCC החברה היחידה שהצליחה לגרום לי לתחושה נעימה וחמימה בלב.

הסיבה היחידה שעזבתי אותם היא כי עברתי למבצע הטריפל כשהוא יצא והגיע כולל ספק אינטרנט(הוטנט).

ומאז הייתי מרוצה מהוטנט ומהמחיר הזול שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין. מדובר בעובדות, שנראה שחלקן אף בתחום הפלילי (הונאה היא עדיין עבירה פלילית, נכון?), אבל למרות פיקוח משרד התקשורת לא נראה שמשהו מזיז לחברות הללו.

הן לא ממש מתחייבות לכלום

עד XXX מגה

הבעיה שמשרד התקשורת לא מוציא הנחיות בנושא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שCCC הם החברה הכי טובה מכולן כשמדובר בשירות.

מעולם לא היתה לי בעיה להשיג אותם בטלפון ולקבל שירות בכל נושא.

החומר האנושי שלהם ברמה גבוהה.

אפילו החזירו לי את החלק היחסי של החודש כשהתנתקתי רק ימים ספורים אחרי תחילת החודש וביקשתי החזר.

יש לי תשתית של כבלים. איך המודם שלהם אמור לעבוד עם ספק טריפל סי? חייב אני ליידע בנושא שינוי ספק שישלחו לי טכנאי להחלפת מודם שיעבוד עם ספקים אחרים כמו טריפל סי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין קשר בין המודם לספק .

מודם זה עניין של תשתית בלבד.

אתה יכול לפתוח חשבון בCCC עכשיו ברגע זה באתר שלהם, ואם יש לך חיבור בעזרת חייגן אז גם להתחיל לגלוש דרכם מיד.

מחר תרים טלפון לספק הקודם ותבקש להתנתק.

אם אתה רוצה טיפים לגבי התנתקות חפש בפורום/גוגל אני בטוח שיש הרבה עצות טובות בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחר תרים טלפון לספק הקודם ותבקש להתנתק.

חבל על הכאב ראש, אף אחד לא ינתק אותו טלפונית בלי בילבולי ביצים של כמה ימים והרבה עצבים וחפירות.

שישלח פקס דרך netek.co.il וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלחתי כמה פקסים דרך NETEK בעבר, ולמרות זאת + טלפונים + פקסים ידניים שאני שלחתי עם כל הפרטים הרלוונטים על פי חוק(אחרי בירור קפדני), הייתי צריך לעבור שלושה נציגי שימור לקוחות ולהמתין שבועיים נוספים עד שניתקו אותי.

לדעתי אם אתה רוצה להיות בטוח אתה צריך להתקיף בכמה כיוונים בו זמנית, ולהקליט/לתעד הכל באופן שאם הם יעיזו לא לנתק הם יחטפו קנס מובטח ב100%, בתביעה ע"י עורך דין שיסכים לקבל את התיק ללא תשלום נוסף מחוץ להוצאות המשפט(שמובטחות להגיע).

עד היום יש לי צרבת בבטן(כדימוי) על כך שלא השכלתי(וגם לא היו לי את אותם האמצעים שיש לי היום) לתעד ולהקליט את כל התהליך מול בזב"ל.

כולי תקווה שיום אחד אני אצליח להשיג צדק מול חברה אחרת שתנסה לעשות לי את אותו הדבר, רק כדי להשיג סגירת מעגל סימבולית עם טעם של ניצחון מתוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הן לא ממש מתחייבות לכלום

עד XXX מגה

הבעיה שמשרד התקשורת לא מוציא הנחיות בנושא

זה ידוע לי - אני מדבר על מכירת חבילה במחיר X כביכול ואז גביית סכומים גבוהים יותר, או חיבור לחבילה שונה מהמוסכם, או הפעלה מחדש של חשבון מוקפא ללא בקשת הלקוח וכו' - או כל התופעות שארט תיאר כאן.

ואגב, הרי לך דוגמה בה חברות מתנהלות שלא בתום לב כלפי לקוחות, בזמן שכל עובדי החברה (פרט, אולי, לצוות הטכני, אך גם בעניין הזה יש לי דוגמאות) מודעים למרמה אבל משתפים פעולה עם ההנהלה - וכך בכל החברות בתחום בערך... אתה יודע, מסוג הדברים שרק קונספירטורים משוגעים טוענים, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלחתי כמה פקסים דרך NETEK בעבר, ולמרות זאת + טלפונים + פקסים ידניים שאני שלחתי עם כל הפרטים הרלוונטים על פי חוק(אחרי בירור קפדני), הייתי צריך לעבור שלושה נציגי שימור לקוחות ולהמתין שבועיים נוספים עד שניתקו אותי.

אתה ממש לא היית צריך לעשות את זה.

ברגע שהפקס נשלח הם מחוייבים על פי חוק לנתק אותך. פשוט תבטל את ההוראה בכרטיס האשראי.

אני התנתקתי מטריפל של - הוט!! דרך הפקס הפשוט של נתק. הטלפון היחיד שקיבלתי מהם הוא לתיאום איסוף הציוד (שבסוף החזרתי בעצמי דרך סניף של מובייל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...