מה נסגר עם נטוויזין לאחרונה? למה הם מרמים לקוחות? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה נסגר עם נטוויזין לאחרונה? למה הם מרמים לקוחות?


Boris_yo

Recommended Posts

שלום, האם יש פה מישהו שמשתמש בספק נטוויז'ן 013?

לפני חודשיים, שלוש יצר איתי מישהו מנטוויז'ן מחלקת מוצרים ושירותים ואמר שנטוויז'ן דואגים לבטיחות של לקוחות באטינרנט ונותנים להם הגנה נגד אנטיוירוסים, תוכניות ריגול והכל שעליי לעשות זה להקליק לדואר שאקבל באימייל. השיחה הייתה בתור תדרוך של לקוח ולא נזכר שום מחיר ולא שאלו אותי אם אני מעוניין בכלל. אחרי שקיבלתי מספר הודעות באימייל, כאשר כל אחת תואם את תוכנה ושירות שלו כמו נורטון אנטיוירוס, נפח מוגבר של תיבת הדואר, שירות מסננט וכו' נכנסתי לחשבון פרטי בנטוויז'ן וראיתי שכל זה היה הסכם אבל כל שירות שהיה בו, הייתה מצויינת עלות שלו כ-0 ש''ח.

בקיצר, השיחה מטעה שנשמעה כמו תידרוך ומתן סיוע בגלישה בטוחה, בפועל היה הסכם שנציג שירות לא ציין. כמובן למרות שזה חינמי או "חינמי" ביטלתי מייד את הסכם דרך צ'יאט באתר.

מה קרה היום? יצרה קשר מישהי מנטוויז'ן ואמרה לי שהם משדרגים רוחב פס ל-30 מגה ושעליי לנתק מודם בשעה 17:00 למשך כמה דקות. שאלתי אם הם מוציאים את רוחב פס של-12 מגה ממסגרת שירות שלהם ואמרה לי כן שהם משדרגים. שאלתי בסוף האם שדרוג כרוך בתשלום, אמרה לי לא. אחרי שיחה קיבלתי דואר לתיבת דוא''ל שלי את ההסכם שבו רשום:

PQSNRNl.png

נו מה נסגר נטוויז'ן? למה אתם מטעים לקוחות? דרך אגב, בדואר שהם שלחו לי דוא''ל, רשום "נטוויז'ן מקבוצת סלקום" ושאלתי נציגה בצ'יאט על זה אחר כך ואמרה לי שנטוויז'ן וסלקום התייחדו.

עכשיו אחרי הכל נסיתי להכנס לחשבון פרטי בנטוויז'ו ולא מצליח. נציגה אמרה ש-4 ספרות אחרונות של כ''א אני משלם איתו לנטוויז'ן לא נכונים ואמרה שזה מספר שקשור לכ''א דיינרס שזה לא חברת כ''א שלי (שלי היא ויזה).

מישהו יודע מה קורה או שמע אם יש סיפורים עם נטוויז'ן אצל אנשים אחרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פשוט תעזוב את החברה הרמאית הזאת, הם פשוט חברה שעושה בעיות בכל הנושאים האפשריים.

יש לך ספקים אחרים באותו מחיר עם שירות הרבה יותר טוב.

אורנג' 49.90, 014 39.90 למרות שכרגע לא הייתי בוחר 014, והוטנט 20. שירות הרבה יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט תעזוב את החברה הרמאית הזאת, הם פשוט חברה שעושה בעיות בכל הנושאים האפשריים.

בעיה שתשובה זאת תשמע אודות רוב חברות שמספקות שירותי . זה כמו שעניין עם מותגים של מחשבים ניידים. ראשון אומר שחברה אחת חרה כאשר אחרת טובה ושני אומר להיפף.

יש לך ספקים אחרים באותו מחיר עם שירות הרבה יותר טוב.

אורנג' 49.90, 014 39.90 למרות שכרגע לא הייתי בוחר 014, והוטנט 20. שירות הרבה יותר טוב.

מה שאתה מציע זה שירותי סלולארי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הגעת לזה שזה מה שהוא מציע?

יש דברים שאני מניח על סמך כלום.

אני בדקתי שהוטנט מציעים כל מהירויות ב-20 ש''ח, אורנג' 12 מגה שאני ד''א צריך ב-20 ש''ח. זה חבילה שלי:

ZJUQULm.png

אני לא תריך יותר מזה כי זה מספיק לי וגם נתב שלי בתקן-G שלא יספק יותר מ-13 מגה.

יש משהו לנטוויז'ן שאין לספקיות אחרות: אשרויות יצירת קשר רחבות. יש אימיילים ישרים לשירות לקוחות, תמיכה טכנית ואף צ'יאט שניתן איתן לבצע שינויים במספר דקות מלא לשבת על קו טלפון או לחכות לתשובה באימייל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה שידועה בניסיונות הרמאות שלה מול לקוחות, רק תחפש בגוגל, בתור לקוח לשעבר שלהם חוויתי לא מעט בעיות כמו הוספת דברים לא רצויים לחשבונית כמו שיחות לחול ושירות אנטי וירוס מבלי בכלל לשאול אותי.. כשהייתי מתקשר היו מתנצלים מבטלים ומזכים אבל לאחר שהדבר חזר על עצמו קרוב ל10 פעמים במשך שנתיים הבנתי שהדבר הוא פשוט שיטתי ובעצם משמש כנסיון לגנוב מלקוחות אשר לא בקיאים בחשבוניות שלהם, בעיקר קהל מבוגר ככה הם מרוויחים על חשבון המסכן..

גועל נפש של חברה ברחתי ומאז אני בהוטנט בנתיים כבר שנה הכל בסדר..

תברח כל עוד אתה יכול אפילו כשזה יהיה קשה וינסו לשכנע אותך להישאר אל תיכנע !! תהיה חזק .. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה שידועה בניסיונות הרמאות שלה מול לקוחות, רק תחפש בגוגל, בתור לקוח לשעבר שלהם חוויתי לא מעט בעיות כמו הוספת דברים לא רצויים לחשבונית כמו שיחות לחול ושירות אנטי וירוס מבלי בכלל לשאול אותי.. כשהייתי מתקשר היו מתנצלים מבטלים ומזכים אבל לאחר שהדבר חזר על עצמו קרוב ל10 פעמים במשך שנתיים הבנתי שהדבר הוא פשוט שיטתי ובעצם משמש כנסיון לגנוב מלקוחות אשר לא בקיאים בחשבוניות שלהם, בעיקר קהל מבוגר ככה הם מרוויחים על חשבון המסכן..

טוב לדעת שאני לא אחד ולא הוזה דברים כי לפעמים זה גורם להסתפק בעצמך. אני כנראה נפלתי לרשימה של "קהל מבוגר לא בקיא" כי עד לחצי שנה זה לא קרה ואני לקוח של יותר מ-5 שנים אצלם. טוב שיש לי גישה לחשבון פרטי לבדוק את השינוי או לפחות שולחים חוזה הסכם.

ומה יכולה להיות סיבת התייחדות של נטוויז'ן עם סלקום? האם נטוויז'ן לא הסתדרו לבד בשוק והיו צריכים תמיכה פיננסית ומשאבית מצד של סלקום? לא רוצה להגיע למצב לפני שחברה יוצאת משוק ודופקת לקוחות שלה.

עכשיו נכון שאין יותר התחייבויות מחוייבות טווח ארוך אצל ספקים כמו שהיה לפני? אתה חושב שלפני כן הם היו יכולים לעשות אותו דבר ולחייב אותך להתחייבות בלי הסכמה שלך? זכור לך אם היו דברים כאלה? רק תחשוב מה בן אדם יכול לעשות אם נעשה לו דב כזה וספק טוען שלקוח הסכים בעצמו. איך להוכיח שהם רימו לקוח אם אין לך תיעוד חיוני? משפט יבקש הקלטה קולית מחברה של דיבור בין לקוח לספק כדי לראות אם זה קרה?

גועל נפש של חברה ברחתי ומאז אני בהוטנט בנתיים כבר שנה הכל בסדר..

תברח כל עוד אתה יכול אפילו כשזה יהיה קשה וינסו לשכנע אותך להישאר אל תיכנע !! תהיה חזק .. ;)

תגיד לי היכן לברוח לי ואיך? האם ידוע לך וניסית אתר "נתק" שמבטיח התנתקות מספק שירות ללא חפירות במוח? חוץ מזה שווה לכתוב תלונה למטפל בתלונות של לקוחות ולהזיהר שאם זה קורה שוב, אני עוזב? איך הם ישכנעו אותי להשאר? יגידו זה לא יקרה שוב? כן בטח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קום ותלך.

ברצינות, אנחנו היינו לקוחות אצלם יותר משבע שנים והם עדיין לא היססו לרמות אותנו.

היינו בנטווז׳ן תחת התשתית של . יום אחד מתקשר נציג ומציע לנו שדרוג למאה מגה בתוספת מחיר.

הסכמנו ולאחר כמה ימים בדקתי אם התשתית התעדכנה למאה מגה, אבל לא זה עדיין ב15 מגה. אז התקשרנו אליהם שוב והם טענו שזה לוקח זמן במחשב הראשי ושזה יתעדכן. סבבה מחכים ואחר כך עוד שיחה ועוד שיחה ועוד שיחה שבכל השיחות שוב ״תקלה במחשב הראשי, אנחנו מבטיחים שנפצה אותך״.

בסוף התעצבנתי והתקשרתי ישירות לבזק לשאול מדוע המחשב שלהם מתעכב?!

מה התגלה? כמה דברים:

1) למחשב של אין שום בקשה או פקודה להגביר לנו את המהירות מ15 מגה למהירות כלשהי.

2) באיזור שלי התשתית עדיין לא שודרגה ל100 מגה. אבל הנציג אמר שהתשתית שודרגה!

אז חזרנו לנטוויז׳ן ופתאום!! פתאום!!! ״וואלה אתם צודקים, התשתית לא שודרגה עדיין, היה פה מחדל ונעשה הכל כדי לשפר את השירות שלנו״.

יפה, אבל מה עם הכסף ששילמתי? מה עם זה שבזבזתם את זמני לחינם?

על במקום קמתי ועזבתי אותם.

המשעשע הוא שאחרי זה התקשר אליי מנהל כלשהו והציע לי חצי שנה בחינם במהירות 30 מגה. אמרתי לו בנימוס שישכח מזה שאני אהיה איתם.

אני שמח לראות שאחרי שנה וחצי הם עדיין מרמים את הלקוחות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יפה, אבל מה עם הכסף ששילמתי? מה עם זה שבזבזתם את זמני לחינם?

על במקום קמתי ועזבתי אותם.

כמה כסף הם לא החזירו לך?

אני שמח לראות שאחרי שנה וחצי הם עדיין מרמים את הלקוחות שלהם.

מה משמח אותך בזה שחברה עדיין מרמה לקוחותיה? זה עצוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להיזהר ולהתרחק.. יש חברות הרבה יותר טובות.

גיסתי התחילה עם חשבון של 40 שקל לחודש והגיעה אחרי תקופה מסויימת לקרוב ל -200 (!!!!) שקל לחודש על כל מיני שדרוגים ותוספות שמעולם לא ביקשה.

הם שולחים את זה למייל שיש ללקוח אצלם, ומי בכלל עובד עם מייל של ספקית היום ?

הכי טוב להתחבר לספקית שאין לה שירותים נוספים פרט לאינטרנט.. ככה משלמים עבור ומקבלים רק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נטוויזיון סיפקו לאימא שלי אינטרנט חנוק במהירות מזעזעת ובמחיר שערורייתי.

והתקשרו אליה כל כמה זמן כדי לדחוף לה שירותים נוספים(אנטי-וירוס וכו..).

הם פשוט חברה שמנצלת לקוחות שאינם מבינים, ומספקת להם אינטרנט גרוע.

אני זוכר שבכיר(אולי מנכ"ל) נטוויזן נהג להתראיין בעבר לדבר בעד TRAFFIC SHAPING ולהפריח באוויר שלל טענות מוסריות למה צריך לנקות בפעולות כדי להגביל סוגי תעבורה(וכתוצאה מזה את העלויות שלו).

ה"NET"VISION של נטוויזן הוא הסיוט של כל אדם חופשי.

מבחינתו צריך לחסום את YOUTUBE כדי למנוע פדופיליה, ואת כדי למנוע .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נטוויזיון סיפקו לאימא שלי אינטרנט חנוק במהירות מזעזעת ובמחיר שערורייתי.

והתקשרו אליה כל כמה זמן כדי לדחוף לה שירותים נוספים(אנטי-וירוס וכו..).

הם פשוט חברה שמנצלת לקוחות שאינם מבינים, ומספקת להם אינטרנט גרוע.

זה קרה לי פעמיים בחודשיים אחרונים: הטעיות ושקרים.

אני זוכר שבכיר(אולי מנכ"ל) נטוויזן נהג להתראיין בעבר לדבר בעד TRAFFIC SHAPING ולהפריח באוויר שלל טענות מוסריות למה צריך לנקות בפעולות כדי להגביל סוגי תעבורה(וכתוצאה מזה את העלויות שלו).

ה"NET"VISION של נטוויזן הוא הסיוט של כל אדם חופשי.

מבחינתו צריך לחסום את YOUTUBE כדי למנוע פדופיליה, ואת כדי למנוע פיראטיות.

בקשר ל-YOUTUBE, פדופיליה משמשת לו כתירוץ מסיבה אמיתית שהיא שימוש רב רוחב פס. , זה בגלל שתאגידים בארה"ב כמו RIAA מפעילים לחץ שלהם (SOPA וPIPA) בכל העולם בגלל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כמובן התלוצצתי לגבי וSTEAM.

שהרי אין לספק שום הצדקה מוסרית לחסום אותם(אלה אם כן החברה ממוקמת באיראן או ערב הסעודית).

אבל אותו בכיר(אולי מנכ"ל) השתמש בשלל טיעונים דמגוגים כדי להצדיק את חסימת והגבלת התעבורה על המשתמשים שלו.

מבחינתי כמעט ואין הבדל בין הדוגמאות, שכולם כאחד מצביעות על בעיה בסיסית בגישת הניהול של נטוויזון וביחסם לאופי השירות אותו הם מציעים ללקוחות.

מבחינתי אמור להיות חופשי להתפתח ולגדול, ולא להיות מהונדס ומצומצם ע"י אנשים קטנים צרי אופק שעומדים בכל גשר ודורשים דמי מעבר.

כרגע כל חברות(ספק ותשתית) האינטרנט בארץ הם טרולים שחונקים תעבורה.

גם אלו שאינם מגבילים תעבורה נכנסת, מגבילים חזק בנפח את התעבורה היוצאת, ומדכאים יצירתיות אצל/מול כלל הציבור(הלקוחות הפרטיים), כמו גם עסקים שנאלצים לצמצם את התעבורה היוצאת והשירותים/שימושים שאפשר לעשות דרכה.

אבל אלו שמגבילים תעבורה נכנסת הם הזבל של הזבל האנושי.

הם טפילים החונקים וגובים מיצורים חיים כסף על חמצן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...