(טרום) המלצה על מחזיק טלפון לרכב - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

(טרום) המלצה על מחזיק טלפון לרכב


Milford Cubicle

Recommended Posts

תמיד כשאני נכנס לרכב, הסמארטפון שלי הופך מיידית ל- עם . אני אוהב להרגיש מעודכן וזמין גם כשאני נוסע במסלולים קבועים שאני כבר מכיר אפילו בעיניים עצומות (לא מומלץ...).

(שימו לב - בהודעה הבאה יש קישורים ל-4 סרטוני , שמתארים את התהליך שעברתי.

ספויילר: המחזיק שהזמנתי הוא זה מהסרטונים השלישי והרביעי)

לכן, מחזיק הסלולר שלי הוא משהו שתמיד היה חשוב לי להשקיע בו - רציתי שהוא יהיה אמין, יציב, נוח לשימוש יום יומי, נוח לתפעול, קטן פיזית ולא בומבסטי - כזה שיוסתר לחלוטין כשהטלפון מחובר אליו. מלבד הטלפון אני לא רוצה לראות שום אביזר/פלסטיקה מיותרת מול העיניים...

כמו כן, השמשה אצלי נמצאת דיי "עמוד" בתוך הדשבורד, ולכן ממש לא הייתי מעוניין בפתרונות שכוללים זרוע ואקום רגילה לשמשה - פשוט כי זה יוצא גם ממש ענק פיזית וגם מאוד רחוק ולא נוח לתפעול. ניסיתי בעבר מחזיק שהתבסס על פתח המזגן - זה היה מאוד לא אמין ונשבר תוך ימים בודדים.

בטלפון הקודם שלי השתמשתי במחזיק נחמד שגיליתי, שמשתמש בטריק של זרוע קטנה עם שתי פלטות מתנתקות, אחת שמודבקת באמצעות דבק מאוד חזק (אך מצד שני, כזה שאפשר להוריד בכוח סביר בלי להשאיר סימנים) על הדשבורד עצמו, ואחת שמודבקת ישירות על גב המכשיר באופן קבוע:

בטלפון החדש שלי, ה-G2, לא רציתי להשתמש באותה שיטה - גם כי זה לא ממש התאפשר לי (השתמשתי כבר בפלטה הנוספת אקסטרה שהגיעה במקור עם המוצר, ואחרי שניתקתי אותה מהמכשיר הקודם הדבק כבר לא היה ממש חזק), וגם כי פשוט כי לא רציתי להדביק עליו פלטה באופן קבוע. זה אף פעם לא ממש הפריע לי, אבל עדיין העדפתי להימנע מזה.

אז חקרתי קצת באינטרנט לגבי מחזיקים מומלצים. מפה לשם גיליתי שהמחזיק המומלץ ביותר, גם בפורומים/ביקורות בחו"ל וגם בארץ, הוא מחזיק של חברת Exogear מדגם Exomount. מדובר על מוצר שקיים כבר לא מעט זמן, מעל שנתיים.

לאחרונה (לפני כשנה) יצאה לו גירסה מחודשת, Exomount 2 עם שיפורים ויזואליים בעיקר אבל זהה מבחינת תיפעול.

קישור לעמוד המוצר: http://www.exogear.com/products-exomount2-car-mount-holder.html

היתרון שלו הוא שמשטח החיבור שלו כולל לא רק ואקום רגיל אלא גם סוג מיוחד של דבק רב פעמי, והוא מסוגל להתחבר בצורה מאוד חזקה כמעט לכל משטח - וכמובן שגם על הדשבורד. כל הביקורות אישרו שסרטוני ההדגמה לא מרמים, ומדובר על שיטת חיבור מוצלחת במיוחד.

סרטון הדגמה:

החיסרון הכי משמעותי שלו (ואולי היחיד) זה ששיטת החיבור של המחזיק למכשיר עצמו היא ע"י "צבת" מטופשת כזאת, שגם באופן אישי וסובייקטיבי לחלוטין נראה לי פשוט מכוער ולא רציני, וגם באופן אובייקטיבי מהווה חיסרון ברור מכיוון שצריך שתי ידיים זמינות כדי לתפעל את העסק וכדי לחבר ו/או לנתק את המכשיר. זה אולי לא נשמע כמו ביג דיל, אבל לדעתי זה בהחלט יכול להציק במצבים מסויימים.

מצד שני, לא ראיתי יותר מדיי אפשרויות נוספות... וכבר הייתי במרחק לחיצת כפתור מהזמנת המוצר - עד שבמקרה החלטתי לטייל קצת באתר החברה, וגיליתי עוד מוצר שלהם - ExoMount Touch.

קישור לעמוד המוצר: http://www.exogear.com/products-exomount-touch-one-touch-car-mount-holder.html

בהתחלה לא הייתי בטוח במה בדיוק מדובר, כי לא שמעתי על הדגם הזה בכלל. ניסיתי לחפש עליו בגוגל ואפילו שם לא ממש מצאתי פרטים או עדויות לגביו.

אז החלטתי פשוט לעבור על עמוד המוצר והנתונים הטכניים ולהשוות לדגם שעליו דיברתי קודם. גיליתי שמדובר על מוצר בעל אותו מנגנון חיבור בדיוק, עם אותם נתונים לגבי יכולת ההדבקה, תאימות לגודלי המכשירים וכו' - אבל במקום הצבת הטיפשית יש מנגנון נורמלי של שתי ידיות - שנסגרות אוטומטית ע"י כפתור לחיצה ברגע שלוחצים את המכשיר למתקן - ולמעשה מאפשרות גם חיבור וגם ניתוק של המכשיר ביד אחת בלבד ובנוחות מירבית.

כשניסיתי לחפש את הקאץ' כי לא הבנתי איך זה יכול להיות שאף אחד לא מדבר על הדגם הזה שעושה רושם שהוא טוב משמעותית, ואז נכנסתי לעמוד היוטיוב עצמו של סרטון ההדגמה ונפל לי האסימון.... מדובר על דגם חדש שיצא לפני פחות משבועיים.

סרטון הדגמה:

אני ממש שמח שגיליתי את הדגם החדש הנ"ל ממש רגעים ספורים לפני שהזמנתי את הדגם הקודם.

זאת עדיין לא המלצה אישית כי המוצר עדיין לא הגיע אליי, אבל לאור הביקורות החיוביות של הדגם הקודם ולאור העובדה שמדובר באותו מנגנון הדבקה אך עם מנגנון חיבור טוב יותר למכשיר (שמתקן את החיסרון היחיד שהיה לדגם הקודם), אני לא רואה סיבה לא להמליץ עליו גם "על עיוור" - למי שכמוני מחפש היום מחזיק לרכב ברמה קצת מעבר לכל הזבל שמוכרים אפילו בשופרסל וכו' ב-30 שקל.

ולסיכום: ביקורת משתמש ב-XDA עם כמה תמונות:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=47255515

המוצר עולה 30$, כ-110 שקל. לדעתי שווה כל שקל מעבר למוצרים הסינים הזולים שנמכרים בארץ.

אפשר להזמין ישירות מאתר החברה (בתוספת משלוח של 10$.. עוד 40 שקל) או באיביי בכ-110 שקל עם משלוח חינם.

סרטון אחרון:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לי יש את הדגם הראשון של ExoMount והוא אחלה דבר. נכון שצריך לפתוח את 'הצבת' אבל המחזיק הזה פשוט מצוין.

רק אם הוא בשמש המון זמן אז זה נופל, פתאום באמצע נסיעה...

מקווה ששיפרו את זה בדגמים החדשים.

יהיה מעניין לדעת אם הוא שווה ולא כישלון :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואתה כותב את זה מניסיון?

אני קראתי עדויות של אנשים באוסטרליה עם טמפ' של 40 מעלות (תחשוב - אילת בשיא הקיץ) שמשתמשים במחזיק הזה כבר מעל חצי שנה (בדגם הקודם מין הסתם) בלי שום בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, עדיין מדובר על הפיתרון החזק ביותר שיש היום בשוק. אתה ממורמר (כמה לא מפתיע..) כאילו שנדפקת כי יש אופציות טובות יותר.

למעשה, 100% מהמחזיקים הפשוטים שיש בארץ בכלל לא נדבקים לדשבורד. לא לחודש לא לשבוע לא לדקה וגם לא לשניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו לי מחזיקים אחרים והם היו ממש גרועים, בקושי החזיקו יומיים עם השמש שלנו.

המחזיק הנוכחי מחזיק לי חודשיים ואז משתחרר, כשהאוטו חונה בשמש בסופ"ש...

בימים הרגילים הוא בחניון תת קרקעי וחוזר רק בלילה הביתה אז אין לו ממה ליפול...

אצלי זה אמריקאי והדשבורד הוא עם סגנון לא חלק כזה אז אולי זה גם גורם..בכל אופן אני עדיין הייתי קונה עוד אחד כזה אם הייתי צריך.

אם הדגם החדש עובד מצוין אשדרג אליו כי זה באמת יכול להקל עלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי באוטו שקע המצית נמצא בתחתית הקונסולה ובתוך איזור שבכלל סגור עם מכסה, להתחבר אליו באופן קבוע ולטפס עם הזרוע עד לכל הפחות גובה ההגה אם לא השמשה - לא רק שיפגע אנושות באסטטיקה אלא גם ימנע ממני גישה לכל הקונסולה - מערכת, מזגן וכו'.

בשביל פיתרון הטעינה אגב דאגתי לכבל פנימי שיוצא ישירות מתוך אחד החיבורים של הדשבורד, בלי כבלים ארוכים שמטיילים ברכב אלא ישירות במיקום של המכשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...