מחשב שקניתי באייבורי - ביקורת לא חיובית במיוחד - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב שקניתי באייבורי - ביקורת לא חיובית במיוחד


פולינה26

Recommended Posts

צהריים טובים לכולם,

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שהייתי לי עם אייבורי, אשמח אם תוכלו לייעץ לי מה לעשות במקרה זה.

אני אספר את הסיפור.

אני ובן זוגי הלכנו לחנות של אייבורי בבאר שבע, בסניף גרנד קניון.

פגש אותנו בחור בחור נחמש בשם א'.

א' שאל מה הדרישות הבסיסיות שלנו, אמרתי לו שהמטרה היא לצפות בסרטים ולשמוע מוסיקה בטלויזיה שנמצאת במרחק של 5 מטר מהמחשב.

הוא הציע את מכשיר הסטרימר, לאחר התערבות של בחור שהיה איתו במשמרת, הובן כי זה לא משהו שמתאים לי. אמרתי לו שאני עובדת עם שני מסכים ואני רוצה גם חיבור לטלויזיה שיהיה במצב של duplicate. הוא הציע לנו להעביר כאבל מהסלון למחשב. הוא נתן לנו שני הצעות לשני מחשבים בהרכבה מהאתר ושלח אותנו לדרכנו.

הגענו הביתה והחלטנו כי אנחנו הולכים על המחשב היקר יותר של I5 במקום I3, פשוט שיהיה לנו לאורך זמן.

חזרנו ביום שלישי בבוקר לסניף, א' היה שם עם עוד בחור בשם י'.

א' התחיל את המכירה, מצא את הצעת המחיר שנתן לי יום לפני כן וממנו לקח מר י' את ההזמנה וישב איתנו על מפרט משודרג לבקשתי והרכיב לנו מחשב נייח עם עוד כמה שדרוגים בעלות של 2300 שקלים.

לאחר שבוצע סיכום, יצא מחיר מופרך של כ 2600 שקלים (אם אני לא טועה) ונדרשתי לשלם.

לאחר שביקשתי מ י' מחשבון עם חישוב כל החבילה ביחד והשדרוגים, הגענו למקום שבו בכלל המחשב לא הוריד את ההנחה, הוא התווכח איתי כמה דקות קלות, לאחר מכן עשה חישוב במחשבון פשוט וגילה ש.... המחיר הוא 2302 שקלים כולל כאבל באורך של 20 מטר שמטרתו ברורה, להעביר תכנים מהמחשב לטלויזיה... שגם הוא נמצא בחשבונית!

לאחר דין ודברים שילמנו 300 שקלים מקדמה על המחשב.

קיבלתי את המחשב ביום חמישי בערב בערך שעה 19:00.

את פני קיבל א' איש המכירות ואת המחשב נתן לי נ' - בחור אחד שאני לא מכירה ולראשונה אני רואה אותו.

הוא הביא לי אריזה סגורה של המחשב, קופסת קרטון ואני ביקשתי ממנו לפתוח את המארז ולראות מה יש בפנים.

בנימה מזלזלת ביותר הוא אמר לי "בשביל מה את צריכה לפתוח?". אמרתי לו שבן דוד שלי נשרף איתם פעם אחת שהיה חסר לו זיכרון פנימי במחשב ולא הסכים לפתוח אותו.

לא התווכחתי, אמרתי נאמין.

שילמתי את שאר ה 2002 שקלים והלכתי לי לדרכי.

הגעתי הביתה וחשכו עיניי, אני לא רואה יציאה של מהלוח אם - התנאי הבסיסי שלי!

לקחתי את המחשב, הזמנתי מונית ונסעתי לסניף.

קיבל אותי מר א', איש המכירות אשר הציע לי בנימוס מים ולהירגע, למרות שלא התלהמתי לחלוטין ומצא פתרון אחר: להביא לי מתאם של לDVI.

אמרתי לו שהנושא מאוד בעייתי לי כי אני צריכה שני יציאות למסכים למחשב ויציאה אחת ל HDMI.

התפשרתי על זה שיהיה לי ככל הנראה רק מסך אחד לעבודה מהמחשב וביציאה השניה יהיה מתאם ל HDMI אשר יעבור לטלויזיה בסלון.

נאמר לי כי אין לוחות אם אשר כוללים יציאה של לשלושה מסכים וכי הם מצאו לי פתרון, המתאם. לקחתי את המתאם, הזמנתי מונית ונסעתי הביתה בתקווה שתם הפרק הזה בחיי.

ביום חמישי לא נגעתי במחשב, היה מאוחר מידי, ביום שישי התעסקתי בלעבור דירה עם אחי ובשישי בערב (אתמול) התחלתי להתעסק במחשב. העלתי ופה כבר סבלנותי פקעה.

הכאבל HDMI אומנם מעביר תמונה אבל לא מעביר סאונד!

מבדיקה מהירה שערכתי ברשת הבנתי כי יציאה של DVI מלכתחילה לא יכולה להעביר וכי "עשו עליי קופה".

פשוט לקחו מישהי שלא מבינה במחשבים, נתנו לה לשלם אלפי שקלים והוציאו אותה עם מחשב שלא עונה לצרכים כלל וכלל.

כמובן שהטלפון שמעודכן באתר של אייבורי אינו פעיל, לא ביום חמישי, לא ביום רביעי ובכלל - וזה מאלץ אותי לקחת את המחשב שוב!!! לסניף של אייבורי ולהתעצבן לא פחות.

מה אתם הייתם עושים?

האם מה שביקשתי מלכתחילה לא היה אפשרי, למה טירטרו אותי? להמ הביאו לי מתאים כשכל איש מכירות שמוכר מחשב צריך לדעת ש DVI לא מעביר קול אלא רק תמונה?????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אכן פאדיחה וחוסר ידע מצידם.

למה לא הלכת לפי ההמלצה שקיבלת פה בדיון שפתחת?

http://hwzone.co.il/community/threads/535781-%D7%9E%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%90%D7%9D-%D7%96%D7%94-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%9B%D7%9C-%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%99

המליצו לך על לוח אם עם 2 יציאות וידאו למסכים + חיבור לטלויזיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוקא יש לוחות שבהם יציאת ה DVI מעבירה סאונד כשממירים אותה ל (יש לי כזה של אבל זה לא מסוג החומרה שמוכרים באייבורי).

השאלה אם היה למוכר ברור שאת מעוניינת להעביר גם ודובר על זה במהלך הרכבת המפרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה למי שלא מכין לעמוד בשיכנועים של מוכר. חבר שלי הלך לקנות שם מחשב בשבוע שעבר אחרי שביקש ממני מפרט ועבר איתי פרט פרט שלא יהיו טעויות. המוכר שם כמעט שכנע אותו לקחת 650 כי "הלוח אם הוא גיגהבייט אז צריך כרטיס מסך מאותה חומרה". אני מעריך שאם לא הייתי זמין בטלפון הוא גם היה מאמין לו וקונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלכתי בדיוק לפי מה שאמרו, שדרגתי ל 1 טרה, את הזיכרון הפנימי שדרגתי למשהו עם צלעות קירור (ככה הומלץ לי בסניף) וביקשתי לוח אם של וזה מה שקיבלתי.

עכשיו כשאני מסתכלת על זה שוב, הדגמים שונים.

:(

- - - תגובה אוחדה: - - -

הוא ידע זאת.

כשהוא שאל אותי מה הדרישות, הסברתי לוש אחד השימושים העיקריים זה צפיה בטמבלוזיה שנמצאת בסלון (והמחשב נמצא בחדר). אחד הפתרונות שחשבנו עליו הוא סטרימר ובסוף הבנו שהוא אל מתאים, כי ניתן לצפות בו רק בערוצים כמו .

אפילו בהזמנה עצמה רכשתי כאבל באורך של 20 מטר למטרה הזו, זה היה ברור וידוע לכל.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני מסכימה עם מה ש ag43 אמר.

אחרי שכתבתי פה את התגובה, כתבתי לעצמי את כל הדרישות האלה, מנהל הסניף אפילו היה בסניף בזמן ההזמנה ואף ביצע אותה.

אמרתי לו שאני רוצה לוח אם של , הוא אמר לי שאם אני רוצה כך יעשה, הוא אפילו הציע לי לוח אם של חברת שקר כלשהי שהוא טען שהיא טובה יותר, אמרתי לו שאני מעדיפה .

שדרגתי בהתאם להצעה שנתנו לי פה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

תודה על התגובה שלך.

היינו ב KSP והציעו לנו מפרט משמ דומה למה שקיבלנו באייבורי, במהלך קבלת הצעת המחיר - המוכר כלל לא הסתכל עלינו, התנהג בזלזול, שיחק במשהו במחשב ולא הפנה את כל תשומת הלב אלינו.

אחד הדברים החשובים לי הוא גם יחס ושירות טוב ושם לא קיבלתי את זה.

בסופו של דבר אחרי התלבטויות רבות ואחר התייעצויות עם כמה אנשים שמבינים קצת במחשבים (יותר ממני), הוחלט ללכת על אייבורי, בייחוד אחרי הרושם שהשאיר בפניי המוכר, לפחות ביום הראשון. אח"כ הרושם התפוגג....

- - - תגובה אוחדה: - - -

תודה לכל העונים.

רציתי לעדכן אתכם בהתפתחויות במקרה הזה.

אחרי שפרסמתי את ההודעה בפייסבוק ופה, יצר עמי קשר יוסי, מקשרי לקוחות.

הוא שמע את כל מה שיש לי להגיד, הוצאתי מעט את התסכול שהיה לי על אייבורי, ואמר שהוא יתכן לי כרטיס מסך עם יציאה ל .

כשעתיים לאחר מכן יצא עמי קשר מנהל הסניף, לדעתי, והציע לי דבר דומה. הוחלט כי הוא או מי מטעמו יגיעו לביתי לחבר לי את הכרטיס מסך.

מיוסי נאמר כי יביאו לי כרטיס מסך וזיכוי / פיצוי.

ממנהל הסניף (ככל הנראה) נאמר לי שיגיעו לביתי לסדר את זה על מנת לא לטרטר אותי.

אחכה ואראה מה יהיו ההתפתחויות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך כאן פורום צרכנות ובו גם ת'ראד של חנויות מומלצות בתחום.

בפעם הבאה כדאי לבדוק לפני.

על לוח של אין טעם להתעקש, יש חברות לא פחות טובות שב-99% מהפעמים גם נותנות תמורה טובה יותר למחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מועבר לפורום צרכנות.

בנוגע למה שרשמת על KSP, עושה רושם שנתקלנו באותו המוכר. זה מה שרשמתי לפני מספר חודשים:

נכנסנו לחנות וישבנו מול המוכר. עשה רושם שהמוכר היה עסוק במשהו במחשב (אך לא היה שם אף אחד, הסניף היה די ריק) והוא אפילו לא הסתכל עלינו........במשך כל הדו-שיח הזה, המוכר אפילו פעם אחת לא הסתובב לכיווני והפנה את מבטו אלי במקום אל המסך. לפיכך, לא אני ולא חברי נרכוש משם שנית בעתיד, עקב הזלזול של אותו המוכר. כבר קרה שלי ולמוכרים היו חילוקי דעות בעת הקניה, כבר קרה שהיו מוכרים שלא היו מנוסים בתחום וכבר קרה שהמוכרים ניסו למכור זבל. אבל לא ניתקלתי במוכר שלא התסכל ללקוח בעיניים אפילו פעם אחת בזמן שהם משוחחים, פשוט בושה.

בנוגע לאייבורי, גם הדבר הזה לא חדש לי (לצערי). לפני מספר שבועות באתי אליהם עם הצעה מ-TMS. משום שיצא להם יקר יותר, ניסו להשוות את המחיר ע"י החלפה של מספר מוצרים. למשל כרטיס המסך היה GTX560 כאשר הם שמו GTX650 בטענה שהוא טוב יותר כי הוא עדכני יותר (לא ממש נכון), חשבו שמעבד i5-3330 יש רק בגרסת S (חסכונית בחשמל) שגם זה לא נכון, ספק FSP במקום סיסוניק. כמובן שהפנתי אותם לבנצ'מרקים הרלוונטיים. לבסוף הבטיחו לי שלא רק שיחזרו אלי עם מפרט טוב יותר, אלא גם זול יותר (באותה השעה מחלקת ההספקה או משהו כזה הייתה סגורה). הם לא חזרו.

בכללי החברה בסניף הזה מאוד נחמדים, אבל הם בודקים כל דבר לפי נתונים יבשים ("על הנייר") וחוות דעת אישיות - משהו שבחלק מהפעמים יכול להיות לא נכון עובדתית וכנראה גם להטעות. לפני קניה של משהו יקר, חשוב לחפש ברשת ולהתייעץ בפורומים הרלוונטיים. בחנות - לבקש משהו ספציפי ולא כללי ולא לאפשר לבצע שום שינוי שאין לך שום מושג בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוקר טוב לכולם,

אני רואה לנכון לעדכן אתכם בהתפתחויות. ביום שבת הובטח לי להגיע למחרת ולשים לי כרטיס מסך נוסף אשר יתן לי מענה לצרכיי. אתמול בבוקר יצר איתי בחור מקשרי לקוחות ושאל אותי בדיוק מהם הצרכים שלי, דאג כי הכרטיס מסך יעלה למשאית הקרובה שיוצאת לבאר שבע. למרות שהכרטיס היה אמור להגיע היום, הוא הגיע אתמול. קבעו איתי שעה בביתי כדי להתקין לי את הכרטיס מסך ואכן הגיעו אפילו חצי שעה לפני כן (וחיכו לי קצת בחוץ). הגיע מנהל הסניף והמוכר שמכר לי מלכתחילה את המחשב. שניהם הרכיבו את הכרטיס מסך, את הדרייבר, וידאו כי אני שומעת סאונד בסלון מהמחשב, החזירו את הכל למקומו ואף הביאו לי את החשבונית של הכרטיס מסך במקרה ואם אני אצטרך את האחריות. אני רוצה להודות לכל מי שמצא לנכון לתת פתרון לכל הסיפור הזה. צריך לדעת גם לתקן דברים ולהגיד את מילה טובה כשצריך. קיבלתי כרטיס זיכרון של 1G , מדגם Readeon HD-6450. אני לא יודעת אם אחזור לקנות באייבורי, הזמן יגיד, אני שמחה שיש מישהו שכן נותן מענה כשצריך. שיהיה לכם המשך שבוע טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע איזו מסקנה צריך להסיק מהסיפור הזה. שהשירות של אייבורי השתפר פלאים אבל המקצועיות של המוכרים שלהם לא ממש? שרמת השירות שלהם תלויה ברעש שהלקוח שנדפק מקים? שהם סתם טעו (כולם טועים לפעמים) אבל אז עשו מאמץ לתקן את הטעות בניגוד לכמה מקומות אחרים שיצא לי להכיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...