ag43 פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 הגישה שלי היא "טעויות קורות". השאלה מה עושים כדי לתקן אותן. במקרה הזה אייבורי עשו מעל ומעבר לתקן את טעותם. מקווה שהשירות הזה יהיה נחלתם של כלל הלקוחות ולא רק של מי שיפרסם בפורום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 שרות טוב של אייבורי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 אבל לפני שמפליגים בשבחים - בואו לא נשכח שמדובר בשירות שסה"כ נועד לתקן תקלה שהם גרמו לה בעצמם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AvlK פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 ^נכון^ אבל להודות בטעות שלך ולתקן אותה לצערי היום זה לא מובן מאליו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 הם עשו טעות ולדעתי תיקנו אותה בדרך הכי טובה שיכולה להיות. השאלה אם הם היו עושים את זה גם אם הלקוחה לא הייתה מפרסמת את הסיפור שלה כאן (או בפורומים מקבילים). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RoronoaZoro פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 לדעתי כל העניין הזה טופל בצורה יותר מידי טובה וכנראה רק בגלל שזה פורסם פה בפורום . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Animor פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 גם אם הטיפול נעשה בגלל הפרסום, זו עדיין התפתחות חיובית. העיקר שמחלחלת לאייבורי מודעות לשירות לקוחות. אי אפשר לצפות למהפכה שירותית ברגע אחד, אפשר רק לקוות שזו התחלה של מגמה חדשה. כמובן שעדיף היה להעסיק מלכתחילה מוכרנים שיודעים מה הם עושים, במקום החובבנים שפותחת הדיון נתקלה בהם. אני מקווה שאייבורי יפיקו את הלקחים גם בכיוון הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 אני מסכים - בזמן האחרון אייבורי באמת עושים מאמץ רציני בקטע של השירות - וזה ניכר גם בהתנהלות שלהם על גבי הפורוםכבר הערתי על זה כאן בפורום - אלא צעדים קטנים בכיוון הנכוןושוב כפי שכבר העירו לפני - לא משנים את מתודת\תודעת שירות ברגע - אלה תהליכים שלוקחים זמןגם אם הטעות היתה במקורה בעת הרכישה אין ספק כי הם עשו יפה מאוד בתיקונם את המצב.כל טוב,גבריאל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 אני נאלץ "להרוס את החגיגה".אני ממש לא מסכים עם האמירות שלכם פה. כל ה"ברוך" הזה התחיל משירות לא מקצועי בעליל של המוכרים בחנות. אני לא מסוגל לשבח חנות לאחר שהיא סיפקה שירות בזוי כזה. לא לטרוח ולברר האם מחשב עונה על דרישה כל כך בסיסית וכל כך מסויימת ומדויקת של לקוח - זה עלוב.אפשר להתווכח על האם מחשב "טוב למשחקים", נניח. אי אפשר להתווכח על האם מחשב עונה על דרישה מדויקת כמו שהיתה לפולינה26. הוא לא ענה. היא סמכה על המוכר שיתאים את המחשב לדרישות שלה והוא כשל כי הוא לא מקצועי.מה שתיקנו פה היא לא תקלה ולא טעות, זוהי רשלנות.פולינה26, לקחים לעתיד:- אם קרוב משפחה שלך נכווה מהחנות - לא לקנות שם. - KSP עדיפים על מחשבי השנהב.- להתייעץ בפורום ולהכין רשימת רכיבים מדויקת, איתה תלכי לחנות וממנה לא תסטי בפיפס.- לא להקשיב למוכרים בחנויות, אל אחד כמה וכמה בשנהב מחשבים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shoshan01 פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 זה גם עניין של סניפים, בירושלים יש 2 סניפים לIvory ו 2 של KSP ופעם לא היה פה TMS והם היו הזולים ביותר...סניף KSP הר חוצבים מוכרים מבינים... ואייבורי גבעת שאול... השאר אני פחות קונה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 ב KSP לרוב יש מוכרים שמבינים מה הם מוכרים וגם לא מנסים למכור ללקוחות שטויות ולעבוד עליהם שיש שם יציאות HDMI כשאין או למכור Core i7 עם GT 630 ולהגיד להם שזה "מחשב גיימרים". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 במחשבים צריך שניים לטנגו. מוכר וקונה.אם הקונה לא מבין מה הוא קונה ולא יודע להסביר מה הוא צריך יש כאן בעיה.קל למכור אבל חברה נמדדת בשרות לאחר הקניה. ואם אייבורי פתרו את הבעיה מבחינתי השרות הוא טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 המוכר ביקש באופן מאוד מפורש משהו מאוד מסויים. אזי, הוא ביצע את חלקו. התפקיד של המוכר הוא לדאוג לחלקים שיענו על הדרישה שהציג, בטח כשהוא הציג את הדרישה באופן מאוד ברור.חברה נמדדת לאחר הקניה, אבל חברה איננה נמדדת בשירות רק לאחר שפירסמו תלונה בפורום מחשבים בעל פוטנציאל מובילי דעת קהל רב (וזאת לאחר רשלנות [לא טעות] בוטה של המוכר). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guy950 פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 ב KSP לרוב יש מוכרים שמבינים מה הם מוכרים וגם לא מנסים למכור ללקוחות שטויות ולעבוד עליהם שיש שם יציאות HDMI כשאין או למכור Core i7 עם GT 630 ולהגיד להם שזה "מחשב גיימרים".אני חולק עלייך, אני מכיר סניף ספציפי שהמוכר מנסה רק לעשות בוכטות, לא משנה אם אתה צריך מחשב כזה או לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 בנובמבר 4 Share פורסם 2013 בנובמבר 4 בסדר... יכול להיות. לא ביקרתי בכל הסניפים. הנסיון שלי הוא בעיקר מרעננה ומר"ג. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.