מחשב שקניתי באייבורי - ביקורת לא חיובית במיוחד - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב שקניתי באייבורי - ביקורת לא חיובית במיוחד


פולינה26

Recommended Posts

אני מסכימה עם מה ש ag43 אמר.

אחרי שכתבתי פה את התגובה, כתבתי לעצמי את כל הדרישות האלה, מנהל הסניף אפילו היה בסניף בזמן ההזמנה ואף ביצע אותה.

אמרתי לו שאני רוצה לוח אם של אסוס, הוא אמר לי שאם אני רוצה כך יעשה, הוא אפילו הציע לי לוח אם של חברת שקר כלשהי שהוא טען שהיא טובה יותר, אמרתי לו שאני מעדיפה אסוס.

שדרגתי בהתאם להצעה שנתנו לי פה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

.

אותה החברה השקרית היא סביר להניח MSI .

סתם שתדעי , שאותה חברת השקר הינה יצרנית לוחות אם טובה מאוד , שהבעיה העיקרית שלה היא בקרת האיכות שלרוב עושים במקומות עם אקלים קצת שונה משלנו , אבל הנה נושא שתעייני בו שאולי יפקח את ענייך :

http://hwzone.co.il/community/threads/538441-%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9C%D7%9D-%D7%95%D7%96%D7%9B%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-MSI!#.UqbBCjZhi30

אגב, הנושא נפטר לבסוף , משהו שלא היית מקבלת בהרבה חנויות אחרות , במיוחד בגדולות.

חוץ מזה, גם אם ועשו טעות בסניף מסוים , אגב בסניף שהוא די חדש , אז ייתכן וגם הצוות די חדש - אי אפשר להגיד שכל הרשת על הפנים.

ייתכן ובסניף אחר מלכתחילה הייתה מקבלת מה שרצתה ולא הייתה מפרסמת את כל זה.

אני מאמין גם שהטיפול נובע לא בגלל הפרסום , אלא בגלל שבאמת נעשתה טעות , ואם הם עושים טעות הם מטפלים בה.

מצחיק לראות את כל הקהל כאן שיכול להאשים רשת שלמה על אופן התנהלות שגוי לדעתם מלפני תקופה ארוכה , כאשר לרשת לאחרונה יש הרבה סיבות בכדי שתחשבו אחרת.

מצחיק להאשים רשת שלמה בגלל טעות של אדם אחד .

זה כמו הנושא בביקורות על זה ש"לא להתקרב לניידי אסוס! "

הבן אדם לא מבין כלום מהחיים שלו , מאשים חברה שלמה בגלל פגם בייצור של מחשב נייד שלהם.

גם אם כל הסדרה של המחשב הזה פגומה , אז אותו הפס ייצור הוא הבעייתי , אי אפשר להאשים את כל , על זה שיש פס ייצור אחד במפעל אחד שכנראה שהעובדים המפגרים חיפפו שם בבקרת איכות.

אני אישית נתקלתי בחברות אחרות ביחס מזלזל , ויותר גרוע, אני מעדיף שיעשו איתי טעות מקצועית יותר מאשר שיגידו לי " אם זה לא מחשב של לפחות 4 אלףך שקל אין לנו מה לדבר " , כן כן, KSP הדגולים. או התנערות מאחריות .

היה אלפי פעמים .

על כל חברה תמיד יהיה מישהו שיתלונן ויגיד משהו רע.

גם על הטובות ביותר , גם בגלל שהלקוח הישראלי קודם כל - הוא לקוח מעצבן יותר ואתם בטח יודעים את זה מעצמכם , כי אני יודע עד כמה אני יכול לחפור ולעצבן ולבקש הנחה , ולבקש מחשב גיימינג ב 2000 שקל .

גם בגלל שבכל חברה יכול להיות נציג שיודע שהוא על סף פיטורים והוא פשוט לא סופר את הלקוח ואת ההנהלה שלו .

בקיצור, מוגזם וקצת קיצוני והכי חשוב שבסוף קיבלת את המחשב , וגם כ.מסך , גם אם הוא מהפשוטים ביותר - יש לו משל עצמו , וזה בטוח שדרוג קטן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני קניתי לא מעט מאייבורי , ותמיד נתנו לי שירות מצוין מעבר למה שהם חייבים.

המוכרים לא ממש מבינים , אבל אפשר להיכנס למעבדה ולהתייעץ עם האנשים שם שהם באמת מבינים.

לי באופן אישי לא ממש חשוב הידע של המוכר , כי יש לי ידע , אז אני יכול להעיד בעיקר על השירות.

בפעם האחרונה שהייתי צריך שירות דיברתי עם יוסי , ואני לא כתבתי שום תלונה בשום מקום , רק שלחתי הודעה פרטית בפייסבוק.

בksp ברוב הסניפים שהייתי בהם , היה גועל נפש של שירות , וגם הקטע שלהם שאתה משלם ואז רואה את המוצר ואם הוא בכלל במלאי , זה פשוט הזוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כל כך קריטי היה ברמה שלא מקובל להשתמש במתאם מDVI ביחד עם כבל לאודיו , לא היה אפשר לשאול את המוכר את הדגם של הלוח ולחפש אותו באינטרנט ?

וSTRIKE EAGLE היה להם משתמש כבר שקראו לו IVORY והיה רשום לו, כנראה אין להם את הסיסמא והחליטו להגיב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כל כך קריטי היה ברמה שלא מקובל להשתמש במתאם מDVI ביחד עם כבל לאודיו , לא היה אפשר לשאול את המוכר את הדגם של הלוח ולחפש אותו באינטרנט ?

אם היית מפעיל את הראש רק קצת היית מבין שללא מעט אנשים יש ידע מאוד מועט במחשבים, אז לדעת מה זה ואיפה צריך להיות כל דבר זה לא מובן מאליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כל כך קריטי היה ברמה שלא מקובל להשתמש במתאם מDVI ביחד עם כבל לאודיו , לא היה אפשר לשאול את המוכר את הדגם של הלוח ולחפש אותו באינטרנט ?

וSTRIKE EAGLE היה להם משתמש כבר שקראו לו IVORY והיה רשום לו, כנראה אין להם את הסיסמא והחליטו להגיב

רשום מתחת לתמונה "נציג אייבורי מחשבים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי לא מעט מאייבורי , ותמיד נתנו לי שירות מצוין מעבר למה שהם חייבים.

המוכרים לא ממש מבינים , אבל אפשר להיכנס למעבדה ולהתייעץ עם האנשים שם שהם באמת מבינים.

לי באופן אישי לא ממש חשוב הידע של המוכר , כי יש לי ידע , אז אני יכול להעיד בעיקר על השירות.

בפעם האחרונה שהייתי צריך שירות דיברתי עם יוסי , ואני לא כתבתי שום תלונה בשום מקום , רק שלחתי הודעה פרטית בפייסבוק.

בksp ברוב הסניפים שהייתי בהם , היה גועל נפש של שירות , וגם הקטע שלהם שאתה משלם ואז רואה את המוצר ואם הוא בכלל במלאי , זה פשוט הזוי.

פעם אחרונה שקניתי באיבורי ,ביקשתי ספק של חברה מסוימת ,וניסו להשחיל לי של חברה אחרת לגמרי ,אני מעריך גנרית

כי הספק ניראה ככה

ששאלתי איפו הלוגו של החברה שביקשתי על הספק ,הבנתי שניסו לדחוף לי ספק אחר

בסוף הביאו לי את הספק שרציתי ,ולפחות חיצונית ,איכות הבניה ניראתה שונה לגמרי מבחינת איכות

ואני מעריך שגם מה ביפנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם הטיפול נעשה בגלל הפרסום, זו עדיין התפתחות חיובית. העיקר שמחלחלת לאייבורי מודעות לשירות לקוחות.

אי אפשר לצפות למהפכה שירותית ברגע אחד, אפשר רק לקוות שזו התחלה של מגמה חדשה.

כמובן שעדיף היה להעסיק מלכתחילה מוכרנים שיודעים מה הם עושים, במקום החובבנים שפותחת הדיון נתקלה בהם. אני מקווה שאייבורי יפיקו את הלקחים גם בכיוון הזה.

אתה אף פעם לא יכול לדעת על איזה מוכר תיפול כשאתה לוקח בנאדם לעבודה. גם מנהלים בסניפי אייבורי לא יכולים לדעת אני מתאר לעצמי. על פי סטטיסטיקה שאני פיתחתי לעצמי לאחרונה, 1 מתוך 3 אנשים שבאים לעבודה יזרקו ז' בתפקיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

דוקא יש לוחות שבהם יציאת ה DVI מעבירה סאונד כשממירים אותה ל (יש לי כזה של אבל זה לא מסוג החומרה שמוכרים באייבורי).

השאלה אם היה למוכר ברור שאת מעוניינת להעביר גם ודובר על זה במהלך הרכבת המפרט.

לא נשמע הגיוני,DVI-D ׁ(מקסימום פינים) מימין ממעלה לשמאל ללמעתה: הערקה, ירוק, הארקה, הארקה, דרגת שניה (קומפוננט), הארקה, אדום, הארקה, דרגה ראשונה (אס וידאו), הארקה, צהוב, הארקה של המסגרת. תשים לב שבכבל מ DVI-V ל VGA חסר האמצע סתומרת דרגה ראשונה ודרגה שנייה.

איזה DVI יש לך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...