התנכלות השב"כ לערבים - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנכלות השב"כ לערבים


MiniMizer

Recommended Posts

RK - מי שעוזר לפלשתינים הוא בהכרח עוזר לטרור? קראתי נכון? למה הצלב האדום לא עוזר לישראלים נזקקים ולמה הארגונים שנוסדו כדי לסייע לנזקקים בישראל לא מסייעים לפלשתינים? למה תעאיוש עוזרים לפלשתינים ולא לישראלים? כי האזרח הפלשתיני הממוצע אוכל ביום אחד יותר חרא ממה שאוכל אזרח ישראלי ממוצע בשנה, זה למה.

אם 2 אנשים יפלו לתוך בור, אני לא אתעכב כדי לחשוב את מי כדאי לי להוציא משם ראשון או למה. ואתה?

אל תכניס לי מילים לפה

אני לא אמרתי שהוא עוזר לטרור, אמרתי שהוא עוזר למאבק של הפלסטינים בישראל,

לא בטרור, אלא בחוזק החברתי שלהם, והעידוד שלהם להמשיך במאבק כי "ואללה, גם יש יהודים שתומכים במאבק שלנו"

מה הקשר לצלב האדום ?

אתה קראת מה אני כתבתי?

הצלב האדום הם נוצרים, אני לא מצפה מהם לכלום!

אני דיברתי על יהודים!, יהודים צריכים לעזור קודם לאחיהם היהודים!, ולא למי שמוגדר כרגע אויב, לפלשתינים!

יש משפט, שכבר הבאתי אותו הרבה פעמים פה בפורום: "עניי עירך קודמים"!, ציטוט מהתנ"ך, כל כך נכון.

הארגונים בישראל שמסייעים לנזקקים בישראל נוסדו ונועדו בכדי לעזור לישראלים, לא לפלשתינים.

הקטע של הבור היתה דוגמא, דוגמא לעניי עירך קודמים.

--------------------------------

PATH FINDER, צודק, הדת היא למה גירשו אותנו מכאן לפני 2000 שנה, היא למה הנוצרים רדפו אותנו, והיא למה המוסלמים החלו באינתיפאדה, וזה רק באיזור שלנו...

--------------------------------

MoRtZkInG,

התעללות והצקה לשמה זה דבר נתעב, וזה צריך להפסק.

בדיקות, כן, התעללות -לא.

המחסומים בתוך השטחים באו כדי להגביל את התנועה, כדי לתפוס מחבלים, הדבר לא עוזר בגרוש,

צריך לפרק מחסומים שהוכחו כלא יעילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שקלתי אם לכתוב את זה בת'רד הקיים, אבל החלטתי שלא כיוון שמדובר בסוגיה שונה לחלוטין.

לפני כשלושה שבועות פורסמה באתר וואלה! ובעיתון הארץ כתבה העוסקת ביחס שירות הבטחון הכללי כלפי אנשים הפעילים בארגוני שמאל שונים ובארגוני זכויות אדם אשר ביקרו בשטחים במסגרת פעילותם או סתם משתייכים לקבוצה שעוסקת במתן סיוע הומניטרי לפלשתינים. כשאני אומר יחס אני כמובן מתכוון לרשימות שחורות, עיכובים בכל פעם שעולים למטוס בנתב"ג או לנתב"ג מנמלי תעופה אחרים בעולם, חקירות בחדרים צדדיים, חיפוש מדוקדק בכל החפצים והחרמה של מחשבים, וזימונים לחקירות משטרה, בערך כמו כל אדם שקיים לגביו חשד לפעילות חבלנית. אולי הצעד הבא יהיה קבלת סיווג בטחוני לפני שנוכל לרכוש עגבניות, פן נשתמש בהן למיצגים אומנותיים החותרים תחת המשטר.

נו, מילא.

כשבועיים אחרי פרסום הכתבה, טס נשיא המדינה משה קצב לביקור בצרפת, ועמו פמליה מכובדת של כתבים מכל גופי התקשורת הגדולים בארץ, וביניהם עיתונאי ערבי בשם לוטפי משעור מנצרת, אשר הוזמן על ידי קצב להצטרף אליו. משהגיעו כולם לנמל התעופה התברר שאף אחד בפמלית הנשיא לא צריך לעבור בדיקות בטחוניות - מלבד לוטפי משעור, ולא רק שהוא צריך לעבור בדיקה בטחונית אלא שלא מדובר בבדיקה רגילה אותה עובר אזרח רגיל (כלומר, ממוצא יהודי בעל חזות אירופאית שמצביע ליכוד) אלא בדיקה הרבה יותר "מעמיקה" (בשפת המעטה); למה? כי הוא ערבי. לא עזרו פניותיהם החוזרות ונשנות של אנשי הנשיא ושל הנשיא עצמו, הרי אסור לסמוך גם על הנשיא, אולי הוא באמת טיפש כמו שמציגים אותו בארץ נהדרת והזמין עמו אדם שיחטוף את המטוס או יבריח חומר נפץ לארץ בדרכו חזרה מצרפת.

כתבה נוספת שפורסמה היום בוואלה היא על זוג ערבי שהזמין בחברת "ארקיע" טיסה רומנטית בת שעה בשמי הארץ. כאשר הגיעו לשדה דב ועברו בדיקה בטחונית, הובהר להם כי הם יורשו לעלות למטוס רק בליווי מאבטח (רומנטי מאוד). לאחר המתנה נוספת של 20 דקות הטייס הודיע להם כי אסור להם לעלות למטוס וכי הוא חשב שהוא חי במדינה נאורה, אך מתברר שטעה. למה אסור להם לעלות למטוס? כי הם ערבים. אז מה שהם כבר עברו בדיקה בטחונית ושילמו על הטיסה? הם ערבים, ויש סכנה שהם יחטפו את המטוס וירסקו אותו לתוך מגדלי עזריאלי סטייל 9/11.

תגובת חברת ארקיע היא שהחברה כפופה לשב"כ אשר אינו משתף אותה בשיקוליו.

לכתבה

אולי וואלה שכחו לכתוב כי מדובר בזוג מבוקשים או אנשים שיש להם קשר לארגוני הטרור בשטחים, אבל לי יש הרגשה שזהו מקרה נוסף המדגים עד כמה מדינת היא דיקטטורה במסווה של דמוקרטיה נאורה, בה שירותי הבטחון החשאיים אינם כפופים לשום פיקוח (ממש כמו בברית המועצות וכעת גם ברוסיה) ועושים ככל העולה על רוחם ורומסים זכויות אדם ואזרח בשם "שיקולי בטחון". מעניין אם מה שמונע מאותו זוג לחטוף את המטוס ולרסק אותו לתוך עזריאלי זה מה שמונע ממני לקחת אקדח, לצאת לרחוב ולהתחיל לירות באנשים, או שאולי אני לא אעשה את זה כי אני יהודי והם יחטפו את המטוס כי הם ערבים? האם מישהו בשב"כ קורא את ההודעה הזאת ובפעם הבאה שאני אעבור בנתב"ג גם אני אלקח לחדר צדדי? ואולי בבחירות הבאות בכל קלפי יעמוד איש שב"כ וירשום מי הצביע למר"צ ולעבודה?

הופה!

מיני מה אמרתי לך בדבר ציניות זולה?

תיראה עדיף טוויסט ביד מאשר 2 בים ;D, הכוונה מוטב לצער פעם ב.. ערבי או כל חשוד אחר, מאשר לקבור אנשים.

ואל תביע עמדות תמוהות ומתממות בקשר לאותם אנשי שמאל תמימים.

היי הזכרת לי, היום אותם אנשי שמאל(אנרכיסטים.)הבטיחו לפרק גדר ביטחונית בכדי לפתוח פתח לליבם של הפלסטינים. גורם לי לדמוע כמעט. :puke: (מה מונע אותנו מלסייג אותם ככת מסוכנת? או סתם חולי רוח? אממ יש כמה סיבות...)

מה? אתם לא מסכים או מקבל שיש אנשי שמאל קיצונים שיכולים לפגוע בביטחון המדינה או למסור מידע רגיש לגורמים "ידידותיים."

(המנטור שלך משתחרר בקרוב לאחר ריצוי של 18 שנים.)

אתה מבין טוב יותר מהשב''כ? אתה בטח גם מנעת אלפי ניסיונות של פיגועים שהיו אמורים להתרחש ב3 שנים האחרונות? כמובן.

דוגמא:

תיראה את ארצות הברית האדירה( :nono:) מאז שהתחילה להקשיח את יחסה בעירק אין הרוגים והסדר נשמר. כמובן שכואב לי על סדרי הביטחון "המתישים" שעורכים להם, אבל אני מקבל את זה בהכנעה. ;D

כמה החיילים האמריקאים ניסו להיות הומניים בהתחלה, לא עזר, הם חשבו שככה זה הכי נקי. אבל כשקי הגופות נאספו בערימות, רק אז הגן האמריקני התחיל לפעול בפטריוטיות, ועכשיו הכל שקט.

תיראה עכשיו נמלי תעופה אמריקאים, יש סדר מופתי בלי חשבון, וככה זה צריך להיות.

אנחנו לא כמו האמריקנים, המצב שלנו מסובך יותר, וזה מה שגורם לאי הנעימות וחוסר הכבוד, אבל מה תעשה? תמתין לכמה אסונות בגלל נוחיותם של אנשים מסוימים?

עכשיו אם אני אעשה כמוך ואתלבש על הציניות הלעוסה בסוף כל הודעה הדיון הזה יגמר מהר מאוד. אז שוב, תיצמד לעובדות ואל תבליט מקרים חריגים. כאילו אנחנו בגרמניה של 1939 , אם היינו ככה כל האירועים הללו היו נגמרים מזמן, אבל אנחנו לא, ולעולם לא ניהיה.

אני לא מעונין שישפילו לשם שעשוע כי זה חולני, אבל מי יכול לקבוע אם צריך או לא? האם זה לא אותו גוף שאחראי על ביטחון המדינה שאתה מפקפק בו?

נ.ב

מה הקטע עם העגבניות? אגיד לך: הרי ידוע לכולם שאפשר גם לייצר איתם מיץ מקולקל, וזאת סכנה!

lol

תוותר על הציניות בגרוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשדת ומדינה לא יכולים להפרד כבר 50 שנה, כששום הצעה מעשית וטובה לא יכולה לעבור בממשלה

שמורכבת מאינטרסנטים שדואגים לעצמם קודם כל ולאנשיהם ואחרי זה לעם ולאומה, כש שמאלני נחשב בוגד,

כשכל הדברים האלה ועוד רבים מתקיימים קשה מאוד להתפלא על יחס השב"כ לערבים והתייחסות בכלל לערבי

ישראל(לא לפלשטיאנים). תמיד נוח להגיד כל הערבים עוזרים זה לזה וכו', מאשר לבדוק כל מקרה לגופו.

אחרי זה מתפלאים למה ערבי רוצים לעזור לפלשטינאים. ::)

תקרא לי תמים, אבל חשבתי שכל הבדיקות הללו התחילו לאחר שערביי התמימים והחסודים נתפסו כשהם רק!

מסייעים למחבל לרצוח אנשים תמימים ::)

או שהם רק!

הסיעו אותם למקומות הפיגוע ::)

או שהם רק!

מסרו להם מידע רגיש שיעזור להם לבחור את המטרות הכבדות. ::)

:-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Mortar - נכון, החמאס (ומן הסתם ארגוני טרור אחרים) משתמשים בתעודות זהות כחולות כדי להחדיר מחבלים לשטח . אז מה? האם הפתרון הוא לשלול את האזרחות מאוכלוסיה המהווה כ-20% מכלל אוכלוסית המדינה, כדי לוודא שהם לא ישתמשו בתעודת הזהות שלהם למטרות פגיעה במדינת ישראל?

אזרחי המדינה הערבים הם אזרחים כמוני וכמוך, הם משלמים מסים, זכותם להצביע לכנסת וזכותם גם להכנס למקומות ציבוריים מבלי שיפלו אותם לרעה ומבלי שיבדקו אותם בצורה חריגה מזו שיבדקו אזרח שהיה לו מזל ונולד יהודי.

לגבי מחסום Watch, מה זאת אומרת מי הן שיפקחו על צה"ל? הן אזרחיות מדינת , וככאלה, כל עוד לא מדובר בנושא בעל סיווג בטחוני, זכותן לבוא למחסומים ולראות מה בדיוק עושה הצבא אותו הן מממנות מהכסף שהן משלמות מהמשכורת שלהן למס הכנסה. בכלל, רוב הדברים שהן מתעדות זה הפרות של זכויות אדם, התעללות ושימוש מופרז בכח (מצד החיילים, כמובן), דברים שאחרת לא היינו שומעים עליהם כי הגורמים הרשמיים של הצבא מטאטאים מתחת לשטיח דברים כאלו כי הם נגד הנהלים, אף שהם הפכו לנורמה בשטח.

אזרחי המדינה הערבים הם לא אזרחים כמוני וכמוך, הם ערבים פלשטינאים.

זאת מדינת , מדינה יהודית וככזאת יש להם פחות קול מאשר ליהודים, מה לעשות... אני לא רוצה שתקום שכונה ערבית בלב ת"א כי הערבים הם אזרחים כמוני כמוך... אני פשוט לא רוצה את זה, אנחנו באנו לפה כדי להקים מדינה יהודית, עם תרבות יהודית ועם יהודית, ערבים ? יכולים לחיות פה בסבבה אבל שיקחו דיסטנס, אין לי משהו נגד ערבים... אני פשוט לא רוצה לחיות איתם אני רוצה לחיות עם קבוצה שיש לי איתה משהו משותף וזאת ההגדרה של עם, הערבים פה הם אזרחים כמוני וכמוך רק על נייר קטן וכחול.

אני גם לא מבין למה אני צריך לרצות שהם יהיו פה חלק מהעם כשהנציגים שלהם בכנסת חותרים נגד המדינה ועושים הכל נגדה, שכל בניין שני שהם בונים הוא לא חוקי ואין לו התר... שאין לי שום דבר משותף איתם... אז למה ?

לפי דעתי שתקום מדינה פלשטינאית פשוט צריך להגיד לכל הערבים, אתם תקבלו פיצויים, יש לכם אבל מדינה פלשטינאית, כל האחים שלכם שם וקרובי משפחה, קחו את עצמכם ולכו לשם, ביי.

אני לא מדבר על ערביי יפו ועכו וכו' אבל מי שגר על הגבול, לא צריך להיות פה... הסיבה היחידה שיש להם פה תעודות כחולות זה בגלל 67 שהירדנים נסוגו מפה ואנחנו נאלצנו לקחת ריבונות על איזורי הפקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:o

איזו סיבה יש לי להיות בעד ממשלה שלא בחרתי? אני מקבל את היותה הגוף השלטוני שנבחר בבחירות דמוקרטיות, אבל אין לי שום מחויבות לתמוך בפעולותיה ובאידיאולוגיה שלה, ועצם העובדה שאתה מניח שכל אזרח צריך להיות בעד הממשלה שלו (דבר הנוגד באופן מוחלט את העקרונות הבסיסיים של הדמוקרטיה, גם אם היא חלקית) מלמדת משהו על תפיסת העולם הפאשיסטית-מיליטריסטית שלך.

היי היי,

הבן אדם נתן פשוט דוגמה תמימה למה שהוא חושב שיש בעם הפלסטיני(ליכוד lol ), אבל הוא לא יודע שהעם הפלסטיני נשלט על ידי טרוריסטים, או סתם שייחים עם כסף טוב שממנים פיגועים., ואין להם מילה בענין. (סוריה איראן עירק סעודיה, ודוד עראפת.)

וגם אם היה להם, המצב היה שונה? ???

עכשיו למה להסיק מסקנות כאלה חפוזות?

אולי אחזיר לך באותה מטבע?

בבקשה ;D

כשקראתי את הודעתו סברתי שהוא מציע שכולנו נתאחד סביב הממשלה והעומד בראשה, בכדי לעזור לעם הזה לצאת מכל הדרעק שהוא נמצא בו. אין בזה רע הלא כן?

וכשקראתי את התגובה שלך, קיבלתי את הרושם שאתה מקבל עליך את החלטתו של העם בהכנעה.(ר''ע: בחירות.)

מסיק מסקנות חפוזות לגבי אנשים, במיוחד אם הם לא התבטאו בדיוק רב.

מתנגד למלחמה בטרור, ומבין את המפגעים, ומפנה אצבע מאשימה לעבר עם שבחר בממשלה הנוכחית.

פאשיסט כבר אמרתי?

דן play nice..

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון. אבל מה הדבר שימנע ממני לחטוף את אותו המטוס? העובדה שאמא שלי יהודיה?

מאבטח?

או סתם בדיקה שגרתית?

או הפחד ממות בטרם עת?

אולי בגלל שאתה לא שונא יהודים ומוכן למות ביחד איתם?

אל תעיף שאלות תמוהות לאוויר, זה לא משפר את העמדה שלך בהרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים, תעשו משהו עם שגיאות הכתיב וחוסר השימוש (או השימוש הלא נכון) בפיסוק!! אתם יכולים להקדיש עוד דקה מזמנכם לעבור על ההודעה ולעשות הגהה.

מסכים איתך בזה.

אקדח-נעלה, (חחחח), אתה פיספסת את הנקודה שלי בכלל. אני לא נגד בדיקות לערבים. בכלל לא. אני חושב שזה חיוני, זה עוזר לביטחון וזה MUST, אבל, מה שהולך היום זה לא בידוק בנתב"ג, ואל תנסו להשוות לי את הבדיקות שהיהודים עוברים מול הדיילת כשפותחים את המזוודות למה שעושים לערבים בחדר בידוק הצדדי.

וMortar, לערביי הגדה ורצועת עזה אין תעודות זהות כחולות והם לא נחשבים אזרחי המדינה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא לי תמים, אבל חשבתי שכל הבדיקות הללו התחילו לאחר שערביי התמימים והחסודים נתפסו כשהם רק!

מסייעים למחבל לרצוח אנשים תמימים ::)

או שהם רק!

הסיעו אותם למקומות הפיגוע ::)

או שהם רק!

מסרו להם מידע רגיש שיעזור להם לבחור את המטרות הכבדות. ::)

:-X

לבדוק כן, כמו כל נוסע רגיל. אבל למה להשפיל?

תקרא מה שמור מורצקינג רשם בדף הקודם- זה כל הטענה של מיני ושלי- שיבדקו אבל למה להתעלל באנשים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבדוק כן, כמו כל נוסע רגיל. אבל למה להשפיל?

תקרא מה שמור מורצקינג רשם בדף הקודם- זה כל הטענה של מיני ושלי- שיבדקו אבל למה להתעלל באנשים?

דבר ראשון להשפיל זה דבר מתועב בעיני, במיוחד כשזה נעשה סתם.(ולא משנה לי מאיזה מוצא הבן אדם.)

הנה לדוגמא שכן שלי, hardworking man במלוא מובן המילה. אני מכבד אותו מאוד, הוא בן 63 יליד מרוקו ובעל חזות מזרחית , ולפני 4 חודשים הוא טס לארה''ב, בדרכון שלו מופיע שהוא נולד במרוקו, ורק בגלל זה, הוא נאלץ להיבדק בצורה חודרנית.(בדיוק מה שאתם חושבים.) :-\

מה אתה יכול לעשות?

זה ויכוח על דקויות שקשה מאוד למצוא להם תשובה, וזה היה עוד בארה''ב, מה נגיד אנחנו בארץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שראיתם את הסרט בערוץ 2 , שהאידיוטים האלה (לא זוכר אם היו פלשטינאים או אחד משבטי הקופים שלהם) לוקחים סכינים ומכים את עצמם בראש עד שכבר אפשר לראות את הגולגולת הריקה שלהם ! והיו מסביב המון אנשים (שכנראה ממש אבל ממש רוצים שלום ) וצעקו מוות לישראל ! לחסל הציונים ! אם כאלה חיות אתם רוצים לעשות שלום ? והילדים , אם המטפחות ג'יהאד מסביב לראשם מחזיקים רימונים ! מה תגיד על זה ? אם הייתי מפקד על חיל האויר הייתי מורה למטוסים להפציץ אותם , כי אחרי הכל מחבלים זה מחבלים ! והילדים , לא חבל לי עליהם כי הם מחבלים פוטנציאליים !

מה דעתך MINIMIZER ? ודרך אגב ממש מעניין אותי , הלכת לצבא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אקדח-נעלה, (חחחח)

בואנה די להרוס לי את הניק.....

גם אתה, גם פורשר....

זה לא מצחיק! ..... :'(

, אתה פיספסת את הנקודה שלי בכלל. אני לא נגד בדיקות לערבים. בכלל לא. אני חושב שזה חיוני, זה עוזר לביטחון וזה MUST, אבל, מה שהולך היום זה לא בידוק בנתב"ג, ואל תנסו להשוות לי את הבדיקות שהיהודים עוברים מול הדיילת כשפותחים את המזוודות למה שעושים לערבים בחדר בידוק הצדדי.

אני לא אומר שזה בסדר-אבל אם זה המחיר שצריך לשלם כדי שאני ואתה נוכל לחיות, בלי לפחד שכל רגע אנחנו הולכים להתפוצץ כי מישהו החליט שהוא רוצה לקצר לי את החיים, אז....

הערה לפת' פיינדר: זאת לא הייתה הטענה שלכם עד עכשיו. זה התחיל מזה שמיני דיבר בכלליות על בדיקות ביטחוניות קפדניות יותר לערבים. בתחילת הת'רד אף אחד לא דיבר על התעללות. רק עכשיו נכנסה הסוגיה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שזה בסדר-אבל אם זה המחיר שצריך לשלם כדי שאני ואתה נוכל לחיות, בלי לפחד שכל רגע אנחנו הולכים להתפוצץ כי מישהו החליט שהוא רוצה לקצר לי את החיים, אז....

תגיד לי, אתה יודע לקרוא?

אני אצטט את עצמי:

"

אתה פיספסת את הנקודה שלי בכלל. אני לא נגד בדיקות לערבים. בכלל לא. אני חושב שזה חיוני, זה עוזר לביטחון וזה MUST, אבל, מה שהולך היום זה לא בידוק בנתב"ג, ואל תנסו להשוות לי את הבדיקות שהיהודים עוברים מול הדיילת כשפותחים את המזוודות למה שעושים לערבים בחדר בידוק הצדדי.

"

אני אומר את זה שוב,

זה לא המחיר שצריך לשלם כדי שאני ואתה נוכל לחיות בשקט. זה לא קשור בכלל. אני לא נגד בדיקות ביטחוניות. זאת התעללות וגזענות. זה לא קשור לבידוק בטחוני

מספיק ברור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...