נגנב לי האייפון ויש לי רעיון איך למצוא אותו, מה דעתכם זה יכול לעבוד? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נגנב לי האייפון ויש לי רעיון איך למצוא אותו, מה דעתכם זה יכול לעבוד?


eido300

Recommended Posts

נאבד לי האייפון, התקשרתי אליו והוא עובר ישר לתא קולי אז כנראה מישהו מצא אותו והוציא את הסים...

אין עליו שום שיכולה לעזור לי למצוא את המיקום שלו.

יש לי רעיון ואני לא יודע אם הוא יצליח או אם הוא נכון בכלל... אשמח אם תגידו מה דעתכם.

הרעיון הוא כזה:

הרי ידוע שיש המון שיש להם גישה למיקום של הפלאפון, אני חושב שגם לאפליקציות שמשתמשים בהם ביום יום כמו פייסבוק וwhatsapp יש.

אם החברות של אותם שומרות את הפרטים של הפלאפון (במיחוד את הIMEI) אולי אפשר לנסות למצוא אותו דרכם, ברור שהגנב ישר יאפס את הפלאפון וישנה את החשבון בכל האפליקציות, אבל עד כמה שהבנתי את הIMEI של הפלאפון א"א לשנות.

אז אם נוכל למצוא פלאפון בעל IMEI מסויים בתוך כל המאגר שלהם (למרות שכרגע הוא מחובר בחשבון אחר), ולעקוב אחר המיקום שלו זה יוכל להוביל אותנו לפלאפון האבוד/גנוב.

כמובן זה גם תלוי אם החברות מסתמכות על ההגדרה בפלאפון ששיכת למיקום, ואם ביטלו אותה - אכלתי אותה, או שיש להם דרך משלהם ואז יש לזה סיכוי.

כמובן זה תלוי גם אם אותן החברות ישתפו פעולה...

עכשיו, האמת שאין לי מושג בכל מה שקשור לזה, ואני מודע לכך שיש מצב גדול שמה שכתבתי כאן זה שטויות, אבל זה הרעיון היחיד שחשבתי עליו וכנראה כבר אין לי ברירה אחרת...

אשמח אם מישהו יוכל להגיב על הרעיון הזה, זה חשוב לי מאוד.

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם למפעילה הסלולרית בארץ יש את ה IMEI, וגם מידע על זה שהוא היה שייך לך (כי הוא התחבר אם הסים שלך עד עכשו). תיאורטית - לא יודע עד כמה זה יתקיים במציאות - יכול להיות שהם יוכלו לעזור לך אם ה IMEI יחזור להתחבר אצלהם תחת לקוח אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין, אם זה כל כך פשוט למה לא משתמשים בזה? ואפי' אם הוא התחבר למפעילה סלולרית אחרת, למה בזה אי אפשר לעבוד ביחד, זה לא שווה את זה? הרי זה יכול לעזור המון נגד גניבת פלאפונים, אם גנב ידע שאפשר לעלות עליו בכזאת קלות הוא לא יגנוב (או שלא ידליק אותו/ יתחבר לאף חברה או ישתמש באף אפליקציה) הרי אם אני הולך למפעילה הסלולרית שלי וטוען שנגנב לי הפלאפון הם ינעלו את הפלאפון בלי לפקפק בכלל בזה שהוא שלי, אז למה את זה אי אפשר לעשות???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. חשבתי שא"א להחליף IMEI...

ב. גם אם אפשרי כמה כבר מודעים לזה? ראיתי המון פורומים שטוענים שזה בלתי אפשרי, ולא כל הגנבים הם כאלה מתוחכמים שילכו ויחליפו IMEI לחלקם פשוט תמזל המזל והם מצאו , ראו תיק פתוח או משהו כזה,

אז נכון זה לא יעזור נגד כל הגנבים אבל (לדעתי) זה יוריד כמות נכבדת מהגנבות, וזה שווה את הבדיקה הפשוטה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...