שידרוג עד 2200 שקל - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שידרוג עד 2200 שקל


Cyron

Recommended Posts

אני מועוניין לעשות שידרוג למחשב.

שלב ראשון אני רוצה להחליף מעבד+לוח אם+HSF. שיכלול Sata, Lan, Firewire ו-HSF שקט וטוב שיחסוך ממני התעסקות בקירור, אני לא מתעסק עם-OC בכלל אז אין צורך במשהו רציני.

שלב שני להחליף כרטיס מסך, ולהוסיף כונן-קשיח.

תקציב שלב א: עד 2200 שקל.

תודה מראש אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע שתקח את זה:

CPU : Intel Pentium IV 3.0C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX [ ¤ 1372.35 ] 1

Motherboards for Intel : AI7 Intel 865PE Motherboard (µGuru,HT, FSB800,SATA RAID,Dual DDR,5.1 Sound,AGP8,LAN,1394,USB 2) [ ¤ 673.92 ] 1

CPU Cooling : Vantec AeroFlow TMD VP4-C7040 CPU Cooler [ ¤ 174.45 ] 1

סה"כ: ¤ 2220.72

הכל מעולה, הוספתי גם קירור שקט מאוד.

יש לך עוד אפשרות של , אך בתקציב הזה, מה שתנסה יצא יותר חלש מזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שימושים למחשב: מעט משחקים והרבה עבודה עם (cubase, wavlab)

במקרה הזה הייתי לוקח את מעבדי פנטיום 4 החדשים (עם ה1MB קאש). ייתן את הביצועים הטובים ביותר בעבודה עם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידו , למרות שאני מעריך אותך והכל , אמרת עכשיו שטויות. , אני יסביר :

מעבדי הפרסקוט מביאים באמת ביצועים ירודים מאחיהם הגדולים בעלי ליבת הNorthwood , אך באחדים מהמקרים(וביניהם עריכת וקידודי MPEG2) , הפרסקוט מנצח , ודיי בגדול , בקשר לזה שהם מתחממים אתה צודק , זה באמת בלתי נסבל , אבל ניתן לעבוד איתם כל עוד אתה יודע מה אתה עושה , והם לא פחות טובים ממעבדי הP4!!! גם הם P4 רק שהם זה "Pentium 4 Prescott" מבין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידו , למרות שאני מעריך אותך והכל , אמרת עכשיו שטויות. , אני יסביר :

מעבדי הפרסקוט מביאים באמת ביצועים ירודים מאחיהם הגדולים בעלי ליבת הNorthwood , אך באחדים מהמקרים(וביניהם עריכת סאונד וקידודי MPEG2) , הפרסקוט מנצח , ודיי בגדול , בקשר לזה שהם מתחממים אתה צודק , זה באמת בלתי נסבל , אבל ניתן לעבוד איתם כל עוד אתה יודע מה אתה עושה , והם לא פחות טובים ממעבדי הP4!!! גם הם P4 רק שהם זה "Pentium 4 Prescott" מבין?

בסדר, אבל אתה באמת רוצה לקנות מעבד לעיבוד סאונד? ומה עם שאר הדברים? אף אחד לא רוצה שהמעבד שלו יתחמם יותר מדי, או שהביצועים שלו יהיו ירודים בשאר הקטגוריות מ"אחיו הזקן". לפי דעתי רק אם המחשב מיועד אך ורק לעיבוד סאונד (בלי משחקים וכדומה...) אז יותר שווה לקחת את הפרסקוט, אבל לפי דעתי לקנות פרסקוט זו תהיה טעות. אולי בעוד כמה חודשים ייצא צ'יפסט חדש או שיתמגו יותר במעבד וביכולות שלו, אז זה היה שווה. אבל עכשיו זה נראה לי טעות לקנות אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי זכרונות אז אני מבין שאיתם לא תהייה בעיה.

דבר שני אני עובד עם סאונד אבל עדיןן פה ושם משחקים, הרבה שמשאיר את המחשב פועל ימים ואפילו שבועות דולק רצוף אז מעבד עם בעיית התחממות יצור בעיות...

הדילמה שלי היא אם לעבור לפנטיום 4 2.8 ולקנות לוח מתאים או להישאר עם ולרכוש מעבד XP2600 ואפילו גבוהה יותר אם הביצועים באמת שווים את המחיר...

דבר אחרון, אני לא מתעסק הרבה בקידוד של סאונד, אלא יותר יצירת עם תוכנות ופלאגים שונים, ולמטרה זו אני לא יודע אם יש צורך להחליף למעבד .

תודה על העזרה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...