איפה הגיימרים יותר משחקים? במחשב הבייתי או בקנסולות? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה הגיימרים יותר משחקים? במחשב הבייתי או בקנסולות?


rafi k

Recommended Posts

ב COD הקהילה הגדולה ביותר היא ב XBOX, ב BF3 אני חושב שהיא במחשב אבל אף פעם לא בדקתי לעומק.

למרות ששירותי האונליין ב PS3 בחינם אין שם קהילות גדולות במיוחד, אפילו לבלעדיים כמו KILLZONE ו UNCHARTED, אתה לא תתקשה למצוא שרתים אבל מספר השחקנים בכללי נמוך יותר. חלק גדול מזה כי סוני התמקדו פחות במשחקי רשת, התשתית שלהם פחות טובה, יש פחות כלים שמאפשר לקבוצות לשחק ביחד בצורה נוחה, הקונסולה מגיעה בלי מקרופון וכו'. אם משווים מהבלעדיים אני חושב שב יש את משחק השחקנים הגדול ביותר אבל גם זה מתגמד בהשוואה למספר השחקנים ב COD.

בקשר לחלוקה בין מחשב לקונסולות, זה משתנה ממדינה למדינה, יש מדינות שבהן המחשב מאוד חזק (רוסיה, חלקים מאירופה ובאיזורים רבים מאסיה). מצד שני יש מדינות כמו יפן שבקושי יש שהם שחקני , גם בארה"ב הקונסולות נפוצות הרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היחידים שחושפים את הנתונים (כפלטפורמה ולא פר משחק) הם סטים - http://store.steampowered.com/stats/

Major Nelson (המנהל קהילה של xbox live) מידי פעם משחרר נתונים על איזה משחקים הם הכי משוחקים אבל זה לא ערך מספרי שאפשר להשוות - http://majornelson.com/category/top-live/

סוני לפי מה שאני יודע לא משחררים שום מספרים רישמיים על כלום.

למרות האמור ולפי מה שאני יודע, מה שhugemouth אמר נכון.

הקהילות הגדולות של הקונוסולות הם בXBOX וגלובלית זה תלוי באיזור. באירופה הPC חזק יותר, ביפן וארה"ב הפוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהקשר לשאלה המקורית אז לדעתי אין על !

לדעתי יותר קל לשחק עם עכבר ומקלדת במיוחד עם משחק כמו COD.

שלא לדבר שכרגע הגרפיקה של הקונסולות רחוקה שנות אור מה- .

ראיתי BF3 על 360 הוא נראה כמו COD (מבלי להעליב את חובבי המשחק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אין על בגרפיקה ובשליטה והדיוק זה בטוח, השאלה היא מה המחיר של זה. הבעיה הגדולה היא שאת המחשב צריך לשדרג כל שנתיים על מנת שנוכל להריץ כמו שצריך (או כמו שאנחנו רוצים) משחקים עם פילטרים וברזולוציה גבוהה מה שגורם למרדף בלתי נגמר. שהייתי בן עשרה הייתי מוציא כמעט את כל הכסף הפנוי שלי על שדרוג הפיסי כל שנה וחצי רק כדי שאוכל להריץ משחק זה או אחר ב 1920X1280 עם פילטרים ושאר ירקות.

כשאתה קונה קונסולה אתה יודע שאין לך צורך להשקיע כסף ל6-7 שנים הבאות בשדרוגים, מקסימום לקנות בקר חדש. כל המשחקים שמגיעים למחשב האישי מגיעים גם אליך וזאת בנוסף למשחקים בלעדיים שאתה זוכה להם (למעט מספר משחקי אסטרטגיה בדר"כ) וכן רוב הזמן אין בעיות של תאימות, וטוויקים למיניהם שצריך לעשות. אז נכון, הגרפיקה בקונסולות לא עומדת בסטנדרט של המחשב (למעט אולי בשנה וחצי הראשונה למחזור החיים שלהן), מה גם שלוקח זמן עד שמפתחות המשחקים מגיעות לניצול טוב של חומרת הקונסולות וכן קיים חסר בקהילת מפותחת כפי שיש בפיסי.

עם כל זאת, תאמין לי שכרגע אם תהיה לי בחירה לשחק בפיסי על המסך 24 שלי או ב-PS3 על הטלוויזיה 55, תוך שאני בסלון רגל על רגל עם מערכת סראונד אז זו לא ממש דילמה מבחינתי....מצד שני יכול להיות שזה רק אני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה מסביבי את אלו שמשחקים בקונסולות והם כל גם משדרגים/מחליפים (את הקונסולה), לכן הטיעון של שדרוג ה- לדעתי לא תופס, גם עלות המשחקים גבוהה יותר.

אני באופן כללי מעדיף בגלל הנוחות והגמישות (מקלדת+אפשר להוסיף גיימפאד וכו').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עלות החלפת כרטיס מסך כל שנתיים גבוהה הרבה יותר, ואני מדבר מניסיון. חוץ מזה שאנחנו לא יודעים שובע - תמיד נרצה את הזיכרונות המהירים יותר, ה-OC שידחוף את החומרה שלנו לקצה (והעלות הכרוכה בזאת), ה- המהיר יותר וכו' וכו'. לא יודע אם אתה כזה אבל אני יכול להעיד על עצמי שאני כן כזה.

בנוגע לטענות שלך על שדרוג\החלפת קונסולה אני לא ממש יודע על מה אתה מדבר. מה כבר אפשר לשדרג? להוסיף בקר חדש אחרי בלאי? להוסיף מצלמה? להוסיף חדש? העלויות של מוצרים אלו נמוכות, מה גם שאני לא חושב שמשתמשי המיינסטרים של הקונסולות יצטרכו אי פעם להוסיף\להחליף הארדיסק.

בנוגע להחלפה של הקונסולות זה כבר דיון אחר שמדבר על אמינות, וכאן יש משהו בדבריך. לי למשל הלכו שני X360 וגם ה-PS3 לא חף מבעיות בעינית ומכשלים אלו ואחרים. בסה"כ אני חושב שאחוז הקונסולות הסובלות מבעיות מתוך סך המכירות הכללי הוא נמוך אבל אם יש לך נתון שמעיד אחרת אתה מבורך לספק אותו.

אני לא חושב שיש כאן מנצחים ומפסידים אלא מדובר בסה"כ בשאלה של העדפה אישית. המחשב האישי כשמו הוא, מספק לי חוויה אישית ואינדיבידואלית. לומר לך שלא כיף לשחק COD על הפיסי או ROME TOTAL WAR? ממש לא. מצד שני, לשחק ב-NBA 3X3 עם החברים שלך בסלון היא חוויה לא פחותה. אני באופן כללי בשנים האחרונות מעדיף את הקונסולות בשביל גיימינג. נכון, אני משלם יותר פר כותר (ולמען האמת הרבה יותר, בוא נאמר שלא נהגתי לקנות משחקים למחשב) אבל אני מרגיש Value והכותרים הבלעדיים של הם משחקים ששחקני המחשב יכולים רק לייחל להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חסר אנשים שבמהלך הדור הזה קנו את ה 360 יותר מ 3 פעמים (4, 5 ואפילו 6), גם PS3 לא חסר כאלה שהגיעו לשלישי. כמו כן שלטים זה לא דבר זול, המשחקים יקרים יותר וכו'.

אף אחד לא אמר לך לשדרג את החומרה באופן קבוע ולשחק תמיד על הגדרות הכי גבוהות, ברוב המקרים ההבדל בין הגרפיקה לקונסולה לגרפיקה על MED במחשב שואף ל 0. בנוסף לזה משחקי מחשב הרבה פעמים מתחילים ב 10$ פחות וכמה חודשים אחרי היציאה מתחילים . BATMAN החדש עולה 60$ לקונסולות ולמחשב אפשר לקנות אותו בפחות מ 40$ ב GMG, הפרשים כאלה אפשר למצוא להרבה מאוד משחקים. אם אתה קונה 10 משחקים בשנה אתה מגיע ל 100-200$ פחות בעלות השנתית למשחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שקנה את ה-360 יותר מפעמיים הוא טמבל. הפלייסטיישן היה מועד פחות לתקלות וזה די סביר שבמשך 6-7 שנים יכולה ללכת העינית. שלטים זה לא דבר זול אבל גם לא בשמיים, כל כמה זמן קונים שלט? מה גם שיש פתרונות יותר זולים. יכול להיות שההבדלים בגרפיקה הם כמו שציינת אבל בעוד אני יושב מול המחשב ממרחק של חצי מטר, אני יושב מול הטלויזיה ממרחק של שלושה מטרים - דבר שמשפיע על היכולת של העין להבחין בפרטים, לפחות אצלי.

אני הגעתי למסקנה שמבחינתי הגרפיקה בפלייסטיישן היא מספקת ואני מרוצה מהחוויה שאני מקבל. המשחקים למחשב יותר זולים זה נכון אבל בוא לא ניתמם (או לפחות אני לא אתמם) ונחשוב שכל משחק שקניתי לפלייסטיישן קניתי גם למחשב. למשל, בשנה זו קניתי חמישה משחקים בלבד ושניים מהם כבר מכרתי.המחשב משמש אותי לעבודה בלבד בעוד לא איכפת לי לקנות פעם ב6 שנים קונסולה חדשה.

שוב אציין שאני מדבר מהעדפה אישית בלבד מפני שאצלי השימוש במכשירי הטכנולוגיה השונים מחולק כך: לקריאה. מקבוק אייר ללימודים וכשאני מחוץ לבית וצריך מחשב. פיסי בבית בתור שרת קבצים ומזרים מדיה וכן כעמדת עבודה ללימודים ולעבודה. פלייסטיישן למשחקים. סה"כ ככה אני כבר רגיל ואלו ההעדפות שלי, וזאת מבלי לקבוע אם זה נכון\לא נכון או עדיף. (למה לי מקבוק, למה ומקבוק, מי צריך שיש מחשב חזק וכו וכו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...