מאק ללימודים - התלבטות - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאק ללימודים - התלבטות


Mr.Pepo

Recommended Posts

אהלן,

היות ומיקרוסופט עדיין מסרבת להכיר בתמיכה רשמית בעברית ל-Office ל-, ובהתחשב בעובדה שאני מתחיל תואר במנהל עסקים שהוא תואר רווי עבודות, עלתה בי מחשבה האם מקבוק יהיה הבחירה הנכונה.

האם המוצרים הנוספים, קרי Libre ודומיהם, מהווים מענה מספק? לקנות מקבוק ולהריץ מכונה ווירטואלית ב-90 אחוז מהזמן שאני עובד איתו נראה לי קצת מצחיק, וכבר הגיוני לשקול ברצינות לקנות רציני ו"רגיל".

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מקבוק ללימודי מנהל עסקים בארץ זאת בחירה מצוינת למי שמעוניין לשלם יותר ולקבל פחות.

ולעבוד 90% עם מכונה וירטואלית זה בערך כמו לקנות משאית בזמן שרוצים מכונית כשהולכים לקנות אוטו למשפחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקיסט ותיק ואומר לך - אל תעשה את זה.

אופיס ומק זה הכי לא שיש. בעצם, מכל הבעיות של ועברית - נותרו רק המוצרים של , מפגרים מאחורה בצורה כואבת (שלא נדבר על קריסת ליבת התוכנה של האווטלוק, שתיקח לך במפתיע את המיילים ביגון שאולה בלי אפשרות לשקם את התיבה הלוקאלית).

אפשר להתקין שירוץ במקביל, במבחנים שביצעו בסולוטו נמצא שהמחשב שהכי יציב להריץ עליו וינדוס 7 הוא... מקבוק 13"... :)

אתה ללא ספק תהנה מהאיכות של החומרים, הלפטופים של אפל הם באמת הנוחים ביותר (היה לי 2 לפטופים לפני, ודל, אין מה להשוות בכלל), אבל אתה בוודאי צריך לחשוב אם המחיר המופקע שגובים עליו בארץ הוא משהו שאתה מוכן לשלם בשביל ליהנות ממכשיר איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליברה + עברית זה שילוב שהוא מחורבן מהרבה יותר מדי בחינות... אני לא יודע אם בגרסאות החדשות הוא כבר לא מציג סוגריים הפוכות, או שעדיין צריך להחליף לאנגלית (!) בכדי לבצע קיצורי מקלדת כמו Cmd+Z, אבל אני כמעט בטוח שהתאימות הקלוקלת לאופיס של מיקרוסופט טרם תוקנה.

גוגל דוקס זה אפשרות, אין לי שום ניסיון איתו מעבר לפתיחת קבצים בג'ימייל ככה שאין לי מה לומר עליו.

מק יקר וגרוע לשימוש יומיומי בשפת עמך, ואם תרצה תוכל להתקין במקביל ל-OSX גם התקנה נייטיבית של , אבל אז... למה לשלם כל כך הרבה על מחשב נייד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במיוחד לאור המחירים המגוכחים בארץ ממש לא כדאי.

אורן, לא יודע על מה אתה מדבר, שנים של עבודה עם אאוטלוק וגם אם קרס פעם או פעמיים הכל נשמר בPST.. ואיפה בדיוק המוצרי שלהם מפגרים מאחור?

בכל מקרה, פותח הדיון, קנה לך איזה לפטופ מסדרה קצת יותר יקרה עם אחריות עד הבית ל3 שנים ותלמד בראש שקט.

מה גם שרוב אתרי המוסדות להשכלה גבוהה\מערכות למינהן מותאמות רק למייקרוסופט(שזה דפוק אבל לא ישתנה בקרוב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעבוד עם מאק ופאראלאלס למשל, הוירטואליזציה היא כמעט שקופה (seamless mode). לכן אני לא חושב שזו בעיה גדולה כ"כ. אבל זה כן הוצאות נוספות (רישיון פאראלאלס, רישיון וינדוס ורישיון - לעומת רק רישיון לאופיס במקרה של לאפטופ שבא עם וינדוס מותקן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהנחה וכל מחשב נייד שאקנה יהיה בחו"ל, כך שהמחירים המופקעים בארץ כבר לא חלק מהמשוואה, המקבוק פרו דווקא מציע כמה פרמטרים שאין במחשבים ניידים אחרים בקטגוריה, בעיקר בדמות המסך (אני מתכוון בכל מקרה לחכות לסביבות ספטמבר אוקטובר בתקווה שאפל ישדרגו ל- עד אז).

חוץ מזה, השאלה האמיתית שלי היא לא בנוגע לאופיס, אלא בנוגע לכתיבת מסמכים ועבודות בעברית על ויכולת לפתוח קובצי Doc וכו' בדמות מאמרים ותרגילים. אם אתם אומרים שהשירות של גוגל הוא איכותי ושניתן להסתדר עם מק כאשר כולם מסביבי עובדים עם אז קיבלתי את התשובה שלי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את השירותים של גוגל אתה יכול לבדוק על כל פיסי רגיל מתי שיחשק לך.

מניסיוני, ליברה לא עושה את העבודה בעברית, ואני לא חושב שכל מיני מעבדי תמלילים מפוקפקים לדוברי שפת עבר כמו "מלל" או "קולמוס" יהוו פתרון מספק עבורך, כך שעליך לראות האם תוכנות אכן טובות לך ולהחליט משם מה עושים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקנות מק כדי לעבוד עם , זה כמו לקנות וויסקי סינגל מאלט בן 30 שנה כדי לערבב אותו עם קולה.

אף אחד לא דיבר על לקנות מאק כדי לעבוד על וינדוס, דובר פה לקנות מאק והיכולת להריץ ישומי וינדוס, כי בהרבה סביבות זה עדין הdefault.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...