Zeev86 פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 (נערך) אהלן. הסיפור שלי עם אייבורי הוא כזה: מסוף שבוע שעבר אני רודף אחריהם אחרי מוצר, שזה משחק PS3 בשם The Last of Us.ביום חמישי ראיתי בZAP שהמשחק אמור להיות זמין בספיני אייבורי. ביום שישי באתי לסניף אשדוד, ואחד המוכרים אמר שהמשחק עוד לא הגיע לסניף אשדוד, וצפוי להגיע ביום ראשון.אוקיי, היום ביקשתי מחבר לעבודה, שעבד בסניף אייבורי עד לפני מספר חודשים, ליצור קשר עם אחד החברים שלו בסניף אייבורי, ולברר אם המשחק הגיע. מה מתברר? שהגיע רק עותק אחד, ושלמרות שהיה ידוע שהיו פניות מלקוחות לקנות את המוצר, אחד העובדים פשוט לקח אותו הביתה והיום בפייסבוק רשמו לי בתגובה "שלום, היחידה שהגיע לאשדוד כבר נמכרה.".כלומר, היחידה שנמכרה כביכול על ידי "לקוח", פשוט נלקחה על ידי העובדים. אבל עזבו את זה, אם ידוע שהמוצר מבוקש, למה לא להביא יותר עותקים?! נערך 2013 ביוני 16 על-ידי Zeev86 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guy950 פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 אז לך תקנה מחנות אחרת? לא חסרות חנויות שמוכרות את המשחק. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הדוד משה פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 קנה במקום אחר. אם הם לא טובים ללקוח הלקוח לא טוב להם. זו זכותם להזמין כמות מוגבלת, וההשלכות הכלכליות של העניין גם הן בעיה שלהם בלבד. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Amit BL פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 אני עדיין לא מבין מה לא לגטימי בזה... ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2013 ביוני 16 מחבר Share פורסם 2013 ביוני 16 העניין הוא שהחנות היחידה שמוכרת באשדוד את המשחק זה אייבורי. אם ארצה להזמין מחנות אחרת, זה יעלה לי 300 שקל עם משלוח. גם לחכות, וגם לשלם על משלוח.ומשלוח דואר רשום יכול גם לא להגיע (לך תבין את דואר ישראל האלה)מה שמעצבן אותי זה שביום שישי מוכר הבטיח לי שהעותק יהיה זמין ביום ראשון, וברוב חוצפתם כשהעותק הגיע, לקחו אותו בעצמו במקום למכור אותו ללקוחות שכבר ביקשו את המוצר. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הדוד משה פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 אבל זו זכותם להיות חארות אל הלקוחות. מה לעשות, במסגרת החוק הם לא חייבים לך כלום, ולא אתה להם. פשוט אל תחזור לשם, תאלץ לשלם יותר ולקנות מהמתחרות. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2013 ביוני 16 מחבר Share פורסם 2013 ביוני 16 הייתי קונה בחנות אחרת, אבל שוב, המחיר היחיד שנורמאלי כרגע זה באייבורי. מה לעשות :\ בEnjoystick זה לסוע לראשון לשרוף דלק ולקנות את המשחק ב300 שקל או להזמין. בBUG זה לקנות אותו ב350 שקל ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הדוד משה פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 כמו שאמרתי הם לא חייבים לך כלום. אני מבין מה מעצבן אותך ולמה, גם אני הייתי מתעצבן אך אין לך מה לבוא אליהם בטענות - זכותם לא לספק לך את המשחק כל עוד לא הפלו אותך לרעה. הם דופקים אותך והם גם ככה מפסידים מהעניין, אך כשאין תחרות מצבך נעשה יותר מרגיז. אבל זה מה יש.תנסה לפנות לנציג של אייבורי, אולי תגלה שבכל זאת אכפת להם מהלקוחות (תמיד יש הפתעות). ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 זה קורה גם ב-BUG במבצעי ה-Black Friday כשיש מלאי מוגבל על דברים שווים....לא מופתע ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2013 ביוני 16 מחבר Share פורסם 2013 ביוני 16 כמו שאמרתי הם לא חייבים לך כלום. אני מבין מה מעצבן אותך ולמה, גם אני הייתי מתעצבן אך אין לך מה לבוא אליהם בטענות - זכותם לא לספק לך את המשחק כל עוד לא הפלו אותך לרעה. הם דופקים אותך והם גם ככה מפסידים מהעניין, אך כשאין תחרות מצבך נעשה יותר מרגיז. אבל זה מה יש.תנסה לפנות לנציג של אייבורי, אולי תגלה שבכל זאת אכפת להם מהלקוחות (תמיד יש הפתעות).קשה לי להאמין שלא אכפת להם, אם המצב היה כזה, מחיר המשחק היה בשמיים כמו בBUG. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kzer-Za פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 מנסיון שלי, פנייה לשירות הלקוחות שלהם (מייל דרך מועדפת) תמיד מביאה התייחסות רצינית גם אם לא בהכרח פתרון מיידי.דבר איתם, אייבורי הארצית מתייחסת לכל פניה ולרוב יותר ברצינות מאשר הסניפים. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IvoryComputers פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 JupiterCock ולכל שאר חברי הקהילה שלום, כמו שרשמתי לך בפייסבוק, אני אגיב גם כאן. המשחק שהזמנת הגיע למלאי שלנו ביחידות בודדות במשלוח הראשוני, עקב אי זמינות מהיבואן. מיותר לציין שזכותו של העובד לקנות את המוצר כמו כל לקוח אחר (אלא אם כן המוצר מוזמן ואז זה כבר סיפור אחר) להבא אנחנו תמיד ממליצים לבצע הזמנה מראש באתר או בסניף (אם כבר הגעת) ובכך לשריין עבורך את המוצר. JupiterCock, חשוב לנו שתהיה מרוצה, נשמח אם תשלח את מספר הטלפון שלך בהודעה פרטית או לכתובת Facebook@ivory.co.il בברכה, יוסי נציג אייבורי מחשבים ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הדוד משה פורסם 2013 ביוני 16 Share פורסם 2013 ביוני 16 רציניים אלה, תפסו אותך לבד. בהחלט מפתיע אותי לטובה ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2013 ביוני 16 מחבר Share פורסם 2013 ביוני 16 דיברתי עם נציג אייבורי בטלפון והבעיה סודרה. תודה על התגובה המהירה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אנטי-פסטו פורסם 2013 ביוני 17 Share פורסם 2013 ביוני 17 כנראה שלא למדת כלום מחייך בארץ ישראל. המחיר שרשום על המדבקה ברוב בתי העסק הוא פיקטיבי לחלוטין. אם היית הולך לבאג ואומר שאתה מעוניין לרכוש, אך בivory המחיר נמוך יותר הם כבר היו דואגים להשוות את המחיר בעזרת הנחה מופלצת. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.