קניתי מיטה ברשת "מגה סלייפ", קבלתי בפועל מיטה אחרת, ורוצים עוד כ700 שקל תוספת למיטה - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מיטה ברשת "מגה סלייפ", קבלתי בפועל מיטה אחרת, ורוצים עוד כ700 שקל תוספת למיטה


Alexkmr

Recommended Posts

האמת היא שלפי התמונות קצת קשה להבין את הבעיה. אבל זה לא כזה משנה.

אתה בן אדם הגיוני, עם שכל. אם זה נראה לך לא סביר וזה שונה מהמוצר שהזמנת וראית בחנות - תדבר עם החנות. מגיע לך לקבל מוצר שזהה למוצר שהציגו לך. אתה לא צריך להגן על עצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לפי התמונה הקפלים בהחלט לא נראים כפי שניתן היה לצפות ממיטה חדשה מהניילונים.

לגבי מה שאמרו לך בחנות, לא ידוע מה קרה במקרה ובמקום הזה, אבל בלא מעט מקומות גם אילו היתה בעיה חוזרת ייתכן בהחלט שהם היו עונים תשובה זהה ומתכחשים לכך שיתכן וקבלת מוצר שונה מזה שהזמנת או שהמוצר שקבלת פגום.

תתעקש, אל תוותר ובתקווה שגם תקבל בסוף את אשר שלמת עבורו ואם לא,את הכסף חזרה. מה שכן אפילו אם תקבל את הכסף ישנו סיכוי יותר מסביר שינסו לא להחזיר לך את דמי ההובלה. לדעתי תתעקש גם עליהם והיות ואין סו החזרה רגילה בגלל ששינית דעתך אלא החזרה בגין מוצר שונה מזה שהזמנת וייתכן שגם פגום (הקפלים)

שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוויסקוס הזה תמיד קשה יותר מאשר בחנות. כל הרעיון של החומר הזה שהוא "סופח" את הגוף לתוכו במהלך השינה ולוקח לו זמן עד שהוא תופס את הצורה שלך ( בזמן השינה). אני רכשתי כרית ויסקוס ובחנות היתה רכה ונוחה...בחודשים הראשונים הרגשתי שאני ישן על כרית אבן והצטערתי שקניתי אותה. אך עם הזמן התרגלתי לכרית והיא התרגלה אלי והתרככה טיפה וכעת אני ישן בנוחות מטורפת.

לגבי הקפלים - זה לא נראה נורמלי, היתה לי ספה-מיטה כזאת בעבר וגם לאחר שנים רבות לא היו קיפולים מוזרים כאלו. לדעתי, מפני שמדובר בהזמנה אישית, תפירת הקפל לא נעשתה באופן נכון ונראה כאילו המעטפת נלקחה מדגם גדול יותר. ניתן לראות כי קווי הקפלים אינם ישרים וכל התפירה נראית מעוקלת בצורה מוזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוויסקוס הזה תמיד קשה יותר מאשר בחנות. כל הרעיון של החומר הזה שהוא "סופח" את הגוף לתוכו במהלך השינה ולוקח לו זמן עד שהוא תופס את הצורה שלך ( בזמן השינה). אני רכשתי כרית ויסקוס ובחנות היתה רכה ונוחה...בחודשים הראשונים הרגשתי שאני ישן על כרית אבן והצטערתי שקניתי אותה. אך עם הזמן התרגלתי לכרית והיא התרגלה אלי והתרככה טיפה וכעת אני ישן בנוחות מטורפת.

לגבי הקפלים - זה לא נראה נורמלי, היתה לי ספה-מיטה כזאת בעבר וגם לאחר שנים רבות לא היו קיפולים מוזרים כאלו. לדעתי, מפני שמדובר בהזמנה אישית, תפירת הקפל לא נעשתה באופן נכון ונראה כאילו המעטפת נלקחה מדגם גדול יותר. ניתן לראות כי קווי הקפלים אינם ישרים וכל התפירה נראית מעוקלת בצורה מוזרה.

זה היה אצלך קשה כמו אבן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון

חברה שלי אתמול בעצם דיבר עם בעל המפעל שעשה את המיטה ולא עם נציגי החנות.

בעל המפעל במקרה היה שם..

הוא אמר שישלח בחור בשם X, נתן טלפון ואמר שיגיע היום..

היום בבוקר חברה שלי התקשרה אליו והוא אמר שהוא יגיע היום באזור 5-6, אבל שנדבר איתו אחרי 4.

הבחור פשוט סינן אותנו כל היום, ולא הגיע.

בשלב כלשהו כבר התקשרתי לחנות, והוא אמר שהוא לא מכיר בנאדם כזה, והבטיח לבדוק.

כרגע אין שום תשובות בנדון.

|: אז מה עושים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד, אלכס, אתה עולה חדש? עוד לא הבנת איך מתנהלים כאן?

שלב 1 - פניה לחנות.

שלב 2 - איום לפני תביעה.

שלב 3 - הכפשות בפייסבוק.

שלב 4 - תביעה.

בדרך כלל בשלב הזה החנות כבר תתקפל ונדיר מאוד שבאמת תגיע למשפט.

אתה לא צריך לרדוף אחרי בעל המפעל או "בחור בשם X" . מקסימום אתה יכול ללכת לחנות ולצעוק קצת, לעשות בלגן - כדי שאשכרה ישימו לב אליך.

לגבי ויזה, פשוט תגיד להם שאתה רוצה לבטל עסקה כי הגיע מוצר אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוצפה כל פעם עולה מדרגה...

היום התקשר אלי בעל המפעל אמר שהבחור יגיע היום...

אני מקווה שלא יבריז.

אם לא יגיע היום אני אשלח מכתב התראה לפני תביעה.

בנוגע לאשראי התקשרתי למוקדנית והיא אמרה לי שאאפשר לבטל עסקה כי המיטה הגיע.

אם לא היית מגיע המיטה אז היה אפשר לעשות ביטול עסקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הגיע היום עובד מהמפעל, טען שהוא גם זה שעשה את המיטה ואמר...

הבוס שלו גם התקשר והודיע שהוא יגיע ואמר גם שהטלפון שלו התקלקל...

הוא אמר:

שיקח זמן למיטה עד שהיא תתרכך, שהיא צריכה לספוג את הגוף שלנו.

הוא אמר שזה יקח בערך חודש.

בנוגע לעודפי הבד הוא הסביר שבגלל שהמזרון חדש והויסקו עוד לא קיבל את צורתו אז יש את העודפים האלה, שכשהויסקו ישב אז העודפים יתפזרו על פני המזרון. (זה גם מה שהמוביל אמר)

האמת שהלילה הראשון באמת היה זוועה ואז זה השתפר.

הוא ציין שזה תהליך שצריך לקבל חודש ואפילו קצת יותר...

אולי אני נאיבי אבל אני דיי נוטה להאמין להם.

אמרתי לו שאם זה באמת ככה כפי שהוא הסביר, שאני "זורם" איתו ואני אתן למיטה חודש.

אבל אני מבקש שיתנו לי מכתב חתום שאם זה לא ככה אני אקבל את כספי בחזרה.

הוא אמר שידבר אם הבוס שלו ביום ראשון.

גם כל מה שסיפרו לי דיי תואם את מה ש"אנטי פסטו" כתב.

החלטתי שאני אלך לרפד\חנות שמוכרת ציוד לרפדות ואדבר איתם ואשמע אם זה נכון כל מה שסיפרו לי...

בנוגע לבד כיסוי, איך זה שהמיטה בצורה הלא מקופלת שלה אין שום עודפים והכל מתוח?

מה אתם חושבים?:smiley7:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

אחרי כמה מחשבות שלי ובירורים עם רפדים.

החלטתי בוודאות שזאת לא המיטה שלי, והבדלי המזרון לא אמורים להיות כו גדולים גם כשהוא חדש.

אחרי יום-יומים התקשרי שוב לחנות, והם שלחו לי היום את המוכר שמכר לי את המיטה.

הוא בעצמו הודה שזה לא אותה מיטה, מלבד זאת הפגם בעודף בד לא אמור להיות, כמו כן הוא חשש שהיצרן שיקר ששם 6-8 ס"מ ויסקו.

גם כן הפועל שהגיע שאמר שהוא זה שעשה אותה, אמר שהוא שם 4 ס"מ.

אקשן (:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...