ofeky1 פורסם 2013 במרץ 10 Share פורסם 2013 במרץ 10 יש לי MX1000 שעובד מצוין משנת 2005 ככה אני לא מחליף אותו רק בגלל התחנת עגינה שלו חבל שהיום אין עכברים עם תחנת טעינה כזאת וצריך להתעסק עם סוללות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deluxe פורסם 2013 במרץ 10 Share פורסם 2013 במרץ 10 מה השירות לקוחות העולמי מבקש? חשבונית / סריאל / משהו אחר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 במרץ 10 מחבר Share פורסם 2013 במרץ 10 סריאל ומספר מוצר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אורח פורסם 2013 במרץ 10 Share פורסם 2013 במרץ 10 יש לי MX1000 שעובד מצוין משנת 2005 ככה אני לא מחליף אותו רק בגלל התחנת עגינה שלו חבל שהיום אין עכברים עם תחנת טעינה כזאת וצריך להתעסק עם סוללות להתעסק עם סוללות? יש לי v450 של לוג'יטק (כיום הפך לM515 ודומיו..) הסוללות מחזיקות חצי שנה ומעלה בשימוש הרבה יותר מ'סביר'.. על הדגמים האלה הם רושמים כרגע שסוללות מחזיקות עד שלוש שנים. פשוט צריך לדעת איזה עכבר לקנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 במרץ 10 מחבר Share פורסם 2013 במרץ 10 זה המצב עם עכבר המרתון הנ"ל. לעומת זאת בעכבר הMX PERFORMANCE הסוללה נגמרת תוך שבוע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GameGems פורסם 2013 במרץ 11 Share פורסם 2013 במרץ 11 יש לי איתם נסיון דומה. אחד הכפתורים במרת'ון מאוס שלי התחיל לעשות בעיות אחרי שנה וחצי, שלחתי אליהם מייל ואחרי שבוע הגיע עכבר חדש דנדש עם שליח של UPS וכששאלתי אם אני צריכה להחזיר את התקול, הם אמרו לי שלא. אין ספק ששווה לקנות ציוד היקפי שלהם כי לא צריך לדאוג במקרה של בעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Henry55 פורסם 2013 במרץ 11 Share פורסם 2013 במרץ 11 זאת חברה רצינית שמבינה שזה עדיף להם שהלקוחות יהיו מרוצים , מאשר להתעסק עם הלקוח בשביל כסף "קטן".הרי אמנם בשבילנו המוצרים עולים מאות שקלים ויותר , אבל בשבילם העלות יצור של כל יחידה (בלי פיתוח , פרסום ועוד) היא די קטנה.וזה שהם לא דורשים את המוצר המקולקל זה לא מפתיע , אין להם מה לעשות עם זה וזה סתם התעסקות מיותרת בשבילם.מה גם שאני יודע שיש לא מעט אנשים שבכלל לא מנצלים את האחריות שלוגיטק נותנת , ואם המוצר מתקלקל במהלך ה3 שנים הם פשוט זורקים אותו לפח... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
avinin1 פורסם 2013 במרץ 12 Share פורסם 2013 במרץ 12 אבל למה זה צריך להתקלקל פעמיים? (בלי קשר לאחריות המעולה שמסתבר שהם נותנים)אולי משהו במוצרים שלהם לא כזה איכותי...בעיה ספציפית במקורות הקול של ה-G35, קשורה יותר לבחירה של לוג'יטק דרך המפעל.. בעיה דומה גם בחלק מדגמי ה-Roccat Kave שמגיעים מאותו מפעל.לוג'יטק מאוד חסכנים בציוד ההיקפי שלהם, נוטים להשקיע מאוד ב-HOUSING/CASING מאשר בחלקים הפנימיים..ככה זה לפחות בציוד ההיקפי שלהם: עכברים עם חיישנים זולים, דגמים מכניים שהם לא 100% מכניים, אוזניות עם מבנה OEM, אוזניות עם מקורות שמע לא איכותיים במיוחד וכו'.לעומת זאת, הם מאוד ידידותיים - מה-UI של תוכנות המוצרים ועד השירות לקוחות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deluxe פורסם 2013 במרץ 12 Share פורסם 2013 במרץ 12 האמת שזו אג'נדה די טובה למי שלא מחפש ציוד high end. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
avinin1 פורסם 2013 במרץ 12 Share פורסם 2013 במרץ 12 האמת שזו אג'נדה די טובה למי שלא מחפש ציוד high end. סובייקטיבי וניתן לויכוח עד שרואים את המחירים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deluxe פורסם 2013 במרץ 12 Share פורסם 2013 במרץ 12 נכון. זה תלוי במחיר.אבל בכל מקרה, יש תקופות שניתן להשיג את המוצרים שלהם בהנחה (בעיקר בלק פריידי). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jayz0r פורסם 2013 במרץ 14 Share פורסם 2013 במרץ 14 זה המצב עם עכבר המרתון הנ"ל. לעומת זאת בעכבר הMX PERFORMANCE הסוללה נגמרת תוך שבוע.משתמש בו, אכן זוועה. מחזיק לי שבועיים בשימוש לא אינטנסיבי בימי החול. פשוט מחזיק הרבה זמן במצב של סוללה כמעט ריקה.בעיה ספציפית במקורות הקול של ה-G35, קשורה יותר לבחירה של לוג'יטק דרך המפעל.. בעיה דומה גם בחלק מדגמי ה-Roccat Kave שמגיעים מאותו מפעל.לוג'יטק מאוד חסכנים בציוד ההיקפי שלהם, נוטים להשקיע מאוד ב-HOUSING/CASING מאשר בחלקים הפנימיים..ככה זה לפחות בציוד ההיקפי שלהם: עכברים עם חיישנים זולים, דגמים מכניים שהם לא 100% מכניים, אוזניות עם מבנה OEM, אוזניות עם מקורות שמע לא איכותיים במיוחד וכו'.לעומת זאת, הם מאוד ידידותיים - מה-UI של תוכנות המוצרים ועד השירות לקוחות.זה היה ככה תמיד? לא להאמין שהם הוציאו תחתם את ה-Z5500. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eegg פורסם 2013 במרץ 15 Share פורסם 2013 במרץ 15 גם אני חייב לציין שיש להם שירות מצוין מניסיון. לפני כשנה היה לי עכבר V450 שפשוט יום אחד הפסיק לעבוד כשנתיים אחרי שקניתי אותו, שלחתי אמייל ללוגיטק ואחרי התכתבות של כמה מיילים עם שאלות שלהם ודברים לנסות כדי שיעבוד שהסתיים ללא הצלחה, שלחו לי בחינם עכבר חדש מסוג Anywhere Mouse MX ששווה כ400 שקלים בארץ לעומת עכבר שעלה לי פחות ממאתיים בזמנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2013 באפריל 15 מחבר Share פורסם 2013 באפריל 15 עדכון: פעם בכמה עשרות לחיצות על לחצן החלפת מצבי הגלגלת בעכבר החילופי שקיבלתי הכפתור נתקע עד ש"שיחקתי" איתו. שלחתי מייל ללוג'יטק והפלא ופלא: למחרת קבעו איסוף של UPS לשני העכברים התקולים ותוך שבוע קיבלתי עכבר חילופי חדש. באמת שכבר אין לי מילים על שירות הלקוחות המצויין שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jayz0r פורסם 2013 באפריל 21 Share פורסם 2013 באפריל 21 כל עוד זה באחריות, הם לא שואלים אם יצרת קשר עם נותן האחריות במדינה..? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.