תוכן avinin1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

avinin1

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    101
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי avinin1

  1. שום בעיה. אני הבאתי 2 פעמוני דלת משולבים מצלמה של 2 חברות שונות ולא נעצרו (ring, arlo) את שניהם הבאתי דרך חברת שילוח צד שלישי (במקרה הזה ushops)
  2. קשה להמליץ לך; כולם מציעות היום פחות או יותר את אותם מחירים. התשובה האמיתית תהיה לעשות סוג של סקר שוק באיזור מגורייך, עבודה ולראות איזה ספק סלולר עם האנטנות נותן את הקליטה/מהירות הטובה ביותר אם זה ממש חשוב לך, תבדוק את כולם באותו חודש ותחליט, נכון אתה תשלם קצת יותר באותו חודש על שירותים סלולריים אבל לפחות תדע מה הכי טוב עבורך..
  3. קרה לי לאחרונה עם הבטא ios16.3.1 באייפון נפתר לי ב16.4 אתה עם אייפון על עדכוני בטא?
  4. תודה תוכל בבקשה לבנות להתבסס על lian li? אשמח לראות ועם ווינדוס10, שכחת להוסיף למפרט הקודם
  5. היי, מעוניין לשדרג את העניינים כאן, אשמח לעזרתכם! 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 11,000שח מקס' ניתן לחרוג עד 13K 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג כבד 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) אין 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב מאוד, נמצא בחדר השינה 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה מסוימת. עדיפות אישית למארז בצבע לבן ושקוף כמו LIAN LI 011 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? עדיפות לווינדוס 10 64GB פרו 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. כל חנות שמאפשרת הרכבה זריזה אקספרס עם cable management מוקפד בתוספת תשלום 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? השבוע/תחילת שבוע הבא 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לוח אם עם כמה שיותר חיבורי usb אחוריים, מוכן לחרוג מהתקציב בעוד 2K עבור כך. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) 2 מסכים 1440p 240hz 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: עדיפות למעבד אינטל עדיפות לקירור אוויר עדיפות לכרטיסי מסך Nvidia זכרונות SSD בלבד,לפחות 3TB
  6. תוכל לעדכן בהפתחויות? כמעט חודש אחרי, מעניין..
×
  • צור חדש...