מילה טובה על השירות של לוגיטק - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מילה טובה על השירות של לוגיטק


ag43

Recommended Posts

יש לי MX1000 שעובד מצוין משנת 2005 ככה

אני לא מחליף אותו רק בגלל התחנת עגינה שלו:)

חבל שהיום אין עכברים עם תחנת טעינה כזאת וצריך להתעסק עם סוללות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש לי MX1000 שעובד מצוין משנת 2005 ככה

אני לא מחליף אותו רק בגלל התחנת עגינה שלו:)

חבל שהיום אין עכברים עם תחנת טעינה כזאת וצריך להתעסק עם סוללות

להתעסק עם סוללות?

יש לי v450 של לוג'יטק (כיום הפך לM515 ודומיו..) הסוללות מחזיקות חצי שנה ומעלה בשימוש הרבה יותר מ'סביר'..

על הדגמים האלה הם רושמים כרגע שסוללות מחזיקות עד שלוש שנים.

פשוט צריך לדעת איזה עכבר לקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי איתם נסיון דומה. אחד הכפתורים במרת'ון מאוס שלי התחיל לעשות בעיות אחרי שנה וחצי, שלחתי אליהם מייל ואחרי שבוע הגיע עכבר חדש דנדש עם שליח של UPS וכששאלתי אם אני צריכה להחזיר את התקול, הם אמרו לי שלא. אין ספק ששווה לקנות ציוד היקפי שלהם כי לא צריך לדאוג במקרה של בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת חברה רצינית שמבינה שזה עדיף להם שהלקוחות יהיו מרוצים , מאשר להתעסק עם הלקוח בשביל כסף "קטן".

הרי אמנם בשבילנו המוצרים עולים מאות שקלים ויותר , אבל בשבילם העלות יצור של כל יחידה (בלי , פרסום ועוד) היא די קטנה.

וזה שהם לא דורשים את המוצר המקולקל זה לא מפתיע , אין להם מה לעשות עם זה וזה סתם התעסקות מיותרת בשבילם.

מה גם שאני יודע שיש לא מעט אנשים שבכלל לא מנצלים את האחריות שלוגיטק נותנת , ואם המוצר מתקלקל במהלך ה3 שנים הם פשוט זורקים אותו לפח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל למה זה צריך להתקלקל פעמיים? (בלי קשר לאחריות המעולה שמסתבר שהם נותנים)

אולי משהו במוצרים שלהם לא כזה איכותי...

בעיה ספציפית במקורות הקול של ה-G35, קשורה יותר לבחירה של לוג'יטק דרך המפעל.. בעיה דומה גם בחלק מדגמי ה- Kave שמגיעים מאותו מפעל.

לוג'יטק מאוד חסכנים בציוד ההיקפי שלהם, נוטים להשקיע מאוד ב-HOUSING/CASING מאשר בחלקים הפנימיים..ככה זה לפחות בציוד ההיקפי שלהם: עכברים עם חיישנים זולים, דגמים מכניים שהם לא 100% מכניים, עם מבנה OEM, עם מקורות שמע לא איכותיים במיוחד וכו'.

לעומת זאת, הם מאוד ידידותיים - מה-UI של תוכנות המוצרים ועד השירות לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה המצב עם עכבר המרתון הנ"ל. לעומת זאת בעכבר הMX PERFORMANCE הסוללה נגמרת תוך שבוע.

משתמש בו, אכן זוועה. מחזיק לי שבועיים בשימוש לא אינטנסיבי בימי החול. פשוט מחזיק הרבה זמן במצב של סוללה כמעט ריקה.

בעיה ספציפית במקורות הקול של ה-G35, קשורה יותר לבחירה של לוג'יטק דרך המפעל.. בעיה דומה גם בחלק מדגמי ה- Kave שמגיעים מאותו מפעל.

לוג'יטק מאוד חסכנים בציוד ההיקפי שלהם, נוטים להשקיע מאוד ב-HOUSING/CASING מאשר בחלקים הפנימיים..ככה זה לפחות בציוד ההיקפי שלהם: עכברים עם חיישנים זולים, דגמים מכניים שהם לא 100% מכניים, עם מבנה OEM, עם מקורות שמע לא איכותיים במיוחד וכו'.

לעומת זאת, הם מאוד ידידותיים - מה-UI של תוכנות המוצרים ועד השירות לקוחות.

זה היה ככה תמיד? לא להאמין שהם הוציאו תחתם את ה-Z5500.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חייב לציין שיש להם שירות מצוין מניסיון.

לפני כשנה היה לי עכבר V450 שפשוט יום אחד הפסיק לעבוד כשנתיים אחרי שקניתי אותו, שלחתי אמייל ללוגיטק ואחרי התכתבות של כמה מיילים עם שאלות שלהם ודברים לנסות כדי שיעבוד שהסתיים ללא הצלחה, שלחו לי בחינם עכבר חדש מסוג Anywhere Mouse MX ששווה כ400 שקלים בארץ לעומת עכבר שעלה לי פחות ממאתיים בזמנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

עדכון: פעם בכמה עשרות לחיצות על לחצן החלפת מצבי הגלגלת בעכבר החילופי שקיבלתי הכפתור נתקע עד ש"שיחקתי" איתו. שלחתי מייל ללוג'יטק והפלא ופלא: למחרת קבעו איסוף של UPS לשני העכברים התקולים ותוך שבוע קיבלתי עכבר חילופי חדש. באמת שכבר אין לי מילים על שירות הלקוחות המצויין שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...