עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

לא צילמת כמה תמונות כדי להראות בבית המשפט או לפני שנתת את המארז לחנות?

  • תגובות 300
  • צפיות 61k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
בדר"כ דואר ישראל מוסר דברים רשומים ..

מעניין, שביטוח לאומי או מוסד ממשלתי מחפש אותי הדואר תמיד מוצא אותי.:pissed:

כנראה שלחנות יש דואר פרטי.

אני רוצה לציין שאני לא לוקח צד , פשוט נראה לי הזוי שגם הזימון וגם פסק הדין נעלמו כלא היו.

נערך על-ידי phantomII

פורסם

כנראה שהמקרה הזה שוב דומה למצב המקורי כמו שהתגלגל הדיון הראשון.

למי שלא יודע, פותח הדיון לא יצא בדיון הראשון נקי ודובר אמת לגמרי למראית עין.

אני לא הייתי ממהר לחרוץ דין כמו הרבה אחרים פה. יכול היות שיש דברים בגו וההליך לא יגמר כמו שפותח הדיון מציג זאת.

מצד שני, יכול להיות שהכל ישאר כמו שהוא ופותח הדיון יצא כצודק בסיפור.

כרגע נראה לי הגיוני לבקש להפסיק לחפור בדיון ולהשאיר את הבמה לשחקנים הראשיים (TMS ופותח הדיון - הלקוח)

אני לא רואה איך מצב בו כל אחד פה זורק את דעותיו והערות למקרה מקדמים את ההבנה איפה דברים עומדים.

פורסם
חברים למרות שאני לא מוד כאן

2. פותח הדיון - די לחכימא ברמיזה וסייג לחוכמה שתיקה - תבעת, זכית, פרסמת - עזוב. לא יצא שום דבר טוב (לך) מהדיון המתלהם או מהכפשת מישהו או חנות כלשהי.

כן, הקטע שאנשים פה (עידן, לדוגמה) לא מפסיקים להמשיך לנבור בזה, במקום לסמוך במידה כלשהי על כמה דברים:

א) אין סיבה שבן אדם יטרח כל כך הרבה בשביל להחליף מארז טוב שהוא קיבל

ב) להרוס מארז איכותי, במידה כזו שאי אפשר יהיה לסגור את הדלת שלו, זה ממש ממש קשה. צריך יותר מסתם ידיים שמאליות בשביל זה.

ג) לא צריך להיות מומחה חומרה ולא אשף המוטוריקה העדינה העולמי בשביל להיות מסוגל לסגור דלת של מארז.

ד) שופט בית המשפט פסק לטובת אחד מן הצדדים.

פותח הדיון צודק בכך שלא יכול להיות שכולםםםםםםםםםםםםםםם משקרים/דפוקים/חסרי השכלה/מיומנות, אבל קיריל הוא חסיד אומות עולם. יש פה כאלה שממשיכים להתעקש שזהו המצב. זה מעצבן. לא רק פותח הדיון אשם.

לגבי האמירה הראשונה שלך:

אין ספק שבתחום הזה יש בעיתיות חמורה בישראל. השירות הוא על הפנים כסטנדרט ויודע זאת כמעט כל מי שניסה להחליף בעבר רכיבים תקולים. איכשהו תמיד הקונה אשם. צריך להלחם בזה ולא יכול להיות שמי שנלחם בזה יצטרך להגן על עצמו מול פורום שלם במשך 30 עמודים. גם אם הוא מתלהם קצת בעצמו וגם אם הוא לא יודע לשתוק כשצריך.

נערך על-ידי Ido.G

פורסם

מה הקשר לנבור? רציתי להבין יותר את המקרה, לא יכול להיות שבן אדם לא צילם תמונות לדעתי, עד שלא אראה תמונות קשה לי להאמין לו, ישנם שופטים שבהעדר אחד הצדדים מחליטים בלי לראות את המוצר בכלל, התור ארוך ויש הרבה תיקים, כרגע זה מה שאני חושב שקרה, אם לא היית מזכיר את שמי לא הייתי מגיב עוד..תודה ויום טוב.

פורסם

אל תאמין לו. למי איכפת?

הוא בפירוש אמר שהוא הביא את המארז יחד עם ציוד מדידה אל המשפט.

פורסם

קצת מוזרה לי ההתנהגות המחשידה כלפי פותח ההודעה, במיוחד הבקשה להוכחות שחלק מהגולשים העלו בפניו!

הבן אדם הרגיש שהוא נפגע מעסק מסחרי, ניסה לפתור את העניין מול המנהל של אותו עסק, וכשלא הלך ניגש לבית משפט ובסופו גם זכה.

הדבר היחידי שיש לי לומר לו, זה כל הכבוד :xyxthumbs:.

העליתם פה טענה על "לקוח ישראלי מצוי", אבל אל תשכחו שמול אותו לקוח ישראלי עומד גם "עסק ישראלי מצוי", וקרוב לוודאי שכולנו חווינו אטימות ויחס לא הוגן בשלב מסויים מעסק כלשהו. אין לי, וגם לכם לא, דרך לקבוע מי צודק מבין השניים, אני רק רואה את התוצאות בפועל: הוא הביא את המארז לבית המשפט, מדד ומצא שהמידות עם דפקט עוד כשיצאו מהיצרן, וכשלא היה ייצוג מאותה חנות בדיון הוא זכה.

מעבר לכך, אחד הגולשים כאן הביא ציטוט מפורום בחו"ל, בן אדם שגם קנה את אותו המארז עם מידות שגויות שיצאו מהיצרן. כך שזה אפשרי ויכול לקרות, כולם יכולים לטעות, גם מפעלים גדולים. ההבדל הוא, שלאותו גולש מחו"ל החנות החליפה את המארז בלי להתווכח, ולעומתם החנות שבדיון שלנו החליטה ללכת איתו ראש בראש ולומר שזה תקין או שהוא עצמו גרם לתקלה! טענה קצת מוזרה, לא יודע איך בן אדם יכול לבוא ולקצר מידות של מוצר, באמת הזוי.

איך שאני רואה את זה, לאור טענות פותח ההודעה כל כך שהמארז עם מידות שגויות עוד מהמפעל, TMS היו צריכים פשוט להחליף לו את המארז ולשבור את הראש מול היבואן עצמו ולא מול הלקוח!

נערך על-ידי malcolmx9

פורסם

^ קודם הוא השמיץ את החנות בפורום, במספק ת'רדים שהוא פתח, ורק אז פנה לחנות... תעשה את החשבון.

פורסם

אני ממש לא בצד של החנות, אני בצד של הלקוח תמיד, כי הלקוח תמיד צודק אבללל ויש כאן אבל גדול..

ראבק 800 עמודים ובקשות לפאקינג כמה תמונות של המקרה כדי שנוכל להצדיק ב100% את הבחור.

העובדה שהוא מתחמק ולא מעלה תמונות לא עושה לשמו טוב ולא מוסיפה להצדקתו..

פורסם

מי אתה בדיוק שתדרוש ממנו תמונות?

פורסם

קודם כל לא דרשתי, ביקשתי..יש הבדל.

פורסם

והוא החליט לסרב. בעיניך זה תמוה, בעיני לא.

פורסם
^ קודם הוא השמיץ את החנות בפורום, במספק ת'רדים שהוא פתח, ורק אז פנה לחנות... תעשה את החשבון.

איזה חשבון אני אמור לעשות, ומה יש להסיק מהנתון הזה שציינת?

אז נגיד שהוא יצא "חרא" (מצטער על המילה) בגלל שישר השמיץ את החנות, זה פותר את אותה החנות מתיקון התקלה והנזק שלא הוא גרם אלא יצאה כך מהשערים שלה?

אתה יודע מה, כאחד שלא היה עד לכל האירועים, וצריך להסתמך על מה שנאמר כאן בפורום, אולי שניהם חרא, גם החנות וגם פותח ההודעה! רק שצד אחד זכה בתביעה שלו והוא אמור לקבל פיצוי כספי, והצד שני כרגע רק מפסיד לקוחות! אני יכול להעיד על עצמי שלא אקנה מ-TMS בעתיד במקרה הצורך, כשאולי הם דווקא הצודקים בסיפור הזה לך תדע, אבל אני לא אקח סיכון! אם תקרא הודעות לכל אורך השרשור אתה תראה אנשים נוספים שגם לא יתקרבו אליהם בגלל המקרה הזה.

האטימות שאותו מנהל חנות בשם קיריל גילה כלפי פותח ההודעה (גם מקריאת התגובות שלו כאן) לא עשתה איתו חסד והוא רק שם רגל לעצמו, וחבל שעסק מתנהג בצורה כזאת! גם אם הלקוח אשם, אני לא אומר לפצות אותו בצורה כלשהי, אבל לפחות להיות ייצוגי, במיוחד על גבי האינטרנט כשאחרים יכולים לקרוא את התגובות שלך! ואם צורת הביטוי של קיריל בשרשור הזה מייצגת את החנות, אז לא ברור לי על איזה שירות טוב וחנות מעולה חלקכם מדברים כאן, או לפחות זו לא התמונה שעולה/הוא מציג!

העובדה שהוא מתחמק ולא מעלה תמונות לא עושה לשמו טוב ולא מוסיפה להצדקתו..

מה הוא חייב לנו? הוא כבר זכה בתביעה מול השופט עצמו, למה שיעלה לכאן הוכחות כדי להוכיח לך או לי?

נערך על-ידי malcolmx9

פורסם
והוא החליט לסרב. בעיניך זה תמוה, בעיני לא.

יש לסרב ויש להתחמק..

עזבו זה כבר נמרח מספיק..אני סיימתי עם הנושא הזה.

נערך על-ידי idanmal

פורסם

אותי קצת מטריד שאני לא מצליח למצוא שום פסק דין נגד TMS/וולקום טכנולוגיות סביב התאריך אותו ציין פותח הדיון.

בקשתי כאן לקבל את מס' התיק לא נענתה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים