TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה) - עמוד 17 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)


hardwell

Recommended Posts

  • תגובות 300
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
תמנעו בבקשה מתגובות אישיות ומתגובות לתגובות האלה.

באופן אישי, אני מצר על כך ש-TMS בוחרים להתעלם מהדיון.

קיריל, אם אתה עדיין קורא את הדברים אני (וכנראה עוד לא מעט אנשים) נשמח לשמוע את הצד השני בסיפור.

פותח הדיון אני לא מתכוון להשמע מזלזל או מצדד בצד מסויים, אבל אתה בטוח שהסיפור גמור?

כבר התייחסתי בנושא - שלא התקבל זימון לבית משפט + מכתב תבעיה. נושא בבדיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה כך אין מקום להמשיך את הדיון ולנסות להוציא את אחד הצדדים צדיק.

כשהנושא יובהר ויסוכם יהיה מקום להבין מי לא פעל באופן תקין.

כרגע אני ממליץ לפותח הדיון להמנע מפרסומים נוספים שעלולים לפגוע בו, ולחכות לסיום הפרשה.

יתכן ויתברר כי הוא הצודק, ואולי יתכן ובסוף הוא ידרש לאכול את הכובע.

ובמחילה ממי שכבר חושב שהוא יודע את כל העובדות, מניסיוני סיפור של צד אחד אף פעם לא משקף את כל המציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגיל...

רוב הפורום עומד בחרוף נפש "להגן על קיריל".... וקיריל כמובן נותן חצי תגובה וצוחק על כולם {וכל מי שחושב שהוא נעלם לו אז שיצא מהסרט... הוא מעודכן במה שהולך בפורום טוב טוב...}

פותח התרד כמו שאמרתי לך כמה פעמים... חבל על הכוחות שלך ואל תנסה לשכנע פה אף אחד.... קיריל פה לאנשים הוא יותר מבעל חנות מחשבים... וגם אם תראה להם שחור על גבי לבן שאתה צודק עם ימצאו דרך להפוך את זה אליך... אל תטרח לעלות ולא תטרח לענות קבל תכסף שלך ותסיק תמסקנות שלך...

וכן.... גם לי היה מקרה מאד רע עם אדון קיריל... וגם שם היה מדובר במארז חדש... אומנם יותר זול אבל עדיין בסכום מכובד... למי שבא לראות שיריץ חיפוש וישאל את עצמו שאלות... לא אותי... לי פשוט לא היה כוחות לכל ההליך המשפטי... העדפתי לאכול תצפרדע בשקט... אבל המפסיד הגדול הוא ללא ספק אדון קיריל..

פותח התרד - בהצלחה... {ההצלחה שלך היא נחמה שלי}

וסליחה שדיברתי על קיריל לכל מי שזה פוגע בו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

כשיהיה לך עסק, אתה תחליט האם אתה יכול לארגן אריזה, מעניין אותי גם מאיפה היה מביא את האריזה, הרי המוצרים נשלחים\נמכרים באריזה שלהם.

מה היה צריך להרוס מוצר אחר, רק בגלל שמשהו לא עמד בתקנון החנות?

אפרופו, אולי בכלל קיריל לא יכול להחליט החלטות כאלו, ויש נהלים שצריך לעמוד בהם.

מה כל האנטי לTMS, אני לא מכיר באזור המרכז עוד חנות כזו טובה כמו TMS.

יש את IQPC אבל הם בדרום וזה לא תמיד נוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

כשיהיה לך עסק, אתה תחליט האם אתה יכול לארגן אריזה, מעניין אותי גם מאיפה היה מביא את האריזה, הרי המוצרים נשלחים\נמכרים באריזה שלהם.

מה היה צריך להרוס מוצר אחר, רק בגלל שמשהו לא עמד בתקנון החנות?

אם הלקוח קיבל מוצר פגום, כל מה שאתה אומר אמור לעניין לו את הביצה. אם נשבר במשלוח, שהחנות תתחשבן עם חברת השליחויות. אם נשבר בחנות, שהחנות תספוג. אם הגיע לחנות פגום, שיתחשבנו עם היבואן ועם חברת השליחויות שלו... אבל איכשהו, חלק נכבד מבעלי העסקים בארץ מתעקשים תמיד להפיל את הבעיה על הקונה. בסופו של דבר, מעטים הם הקונים שיבדקו את המוצר מול עיני השליח שהביא אותו. אם קיבלתי את המשלוח בשעה 10 ובשעה 11 פתחתי את הקופסה ושמתי לב לפגם פיזי, מבחינת החנות היתה לי שעה שלמה לשבור (בטעות או בכוונה) את המוצר בעצמי.

הטענה היחידה שאני מקבל מצד TMS בדיון ההוא היא שגם אם במשך שבוע כלל לא נגעת במוצר שהזמנת ,זה לא סביר להשליך את האריזה לפני שאתה מוודא שהמוצר תקין ושלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שלך הוא לא התנגד ללעזור לך, אבל זרקת את אריזזת המוצר, לכן לא היה ניתן לבצע החזרה ליבואן (זה מה שאני זוכר).

בשביל לממש אחריות על מוצר תקול, לא צריך לשמור את האריזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספר ההזמנה מודפס על מדבקה שמודבקת על הקרטון, זרקת את הקרטון? אכלת אותה..

כבר היו פה כאלה שזרקו ולא ידעו מה לעשות.

כשהתקשרתי לממש אחריות, זה הדבר הראשון ששאלו.. מה מספר ההזמנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן לכו תגידו את זה ל- שמספר ההזמנה נמצא על הקרטון ובלעדיו הם לא מדברים איתך בכלל כשצריך לממש אחריות...

אני ממש בספק שמה שאתה אומר נכון

ובטח לא חוקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...