TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה) - עמוד 18 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)


hardwell

Recommended Posts

  • תגובות 300
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היה פה בחור לפני כמה חודשים שזה קרה לו.

אני למדתי מהמקרה ובמעמד הקניה ביקשתי שירשמו בחשבונית ואצליהם במחשב את מספרי ההזמנות של המסכים..

אחפש לכם את הדיון שהוא פתח כשיהיה לי זמן, אני חושב שזה היה במדור מסכי מחשב.

חוץ מזה תתקשרו ל- ותראו שישר מבקשים O.N

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בכלל לא חושב שאתה צריך לדבר ישירות עם במידה ויש לך בעיה, אלא עם החנות ממנה קנית

להם אמורים להיות את כל הפרטים הרלוונטיים לצורך מימוש אחריות.

במקרה שאתה מדבר עליו החנות פשטה את הרגל (פנדה) ולכן היתה לו בעיה

בכל מקרה, זה לא המצב הסטנדרטי.

קניתי מקרר וטלוויזיה 55 אינץ', האם עלי לשמור את הקרטונים למשך תקופת האחריות?

נשמע לך הגיוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי - זאת האמת וזאת ההתנהגות הדפוקה של (לא יודע אם ספציפית ישראל, EMEA או DELL העולמית, אבל נדמה לי שזה לא רק בישראל). הם משייכים אחריות למספר הזמנה, לא למספר הסידורי של המסך, ובצורה מטומטמת המספר הזה רשום רק על הקרטון.

זה לא שלא ניתן להשיג אותו לפי המספר הסידורי בעת הצורך - זה פשוט תהליך הרבה יותר מורכב ומעצבן.

זה לא אומר שצריך לשמור את הקרטון הארור, רק לרשום את המספר הזה לפני שזורקים אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן לכו תגידו את זה ל- שמספר ההזמנה נמצא על הקרטון ובלעדיו הם לא מדברים איתך בכלל כשצריך לממש אחריות...

יכול להצדיק את עידן, בקשו מספר הזמנה והוא מופיע על הקרטון.

לגבי האריזה זה בדיוק לשם כך שלא יגרם נזק.

לארוז מארז בסדינים לדעתי זה לא בסדר, בדיוק כמו שאתה רוצה שהוא יגיע עליך באריזה כדי שתשמור על המוצר כך המוכר\ספק רוצה לקבל אותו חזרה עם אריזה שתשמור על המוצר.

לי, לא נשמע הגיוני לזרוק אריזה של מוצר שקיבלתי בלי שאני בודק את המוצר. לא משנה איזו דוגמא לקחת, אפילו כשאתה קונה חולצה אתה בודק שאין דפקטים לפני שאתה מסיר את התווית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסו לא לסתות לנושאים אחרים, גם ככה הדיון הזה לא בדיוק ממוקד.

כרגיל...

רוב הפורום עומד בחרוף נפש "להגן על קיריל"..

אני לא יודע איפה ראית שרוב הפורום פה מגן על קיריל או על משתמש אחר. אבל הרמיזה הזו מראה שאתה לא חכם גדול.

מה שנאמר היה שלא צריך להחפז להסיק מסקנות לאחד הצדדים עד שהסיפור לא גמור.

אתה רוצה לקבל את דעתו של פותח הדיון בלבד? זכותך. כמו שזכותו של מישהו אחר להחליט שהוא מקבל רק את הצד השני.

אני חושב שלקבל דעה מי צודק באמצע התהליך זה רעיון עקום ביסוד ולכן אני מעדיף לשמור על ראש פתוח.

הרמיזיות האידיוטיות של מספר משתמשים פה כאילו הפורום ממומן על ידי גוף זר ולכן מגן עליו הן מגוכחות וטיפשיות.

אם המקרה היה סגור לא הייתה לי בעיה לטעון שהחנות לא התנהגה כשורה. כמו בכל מקרה הפוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהעניין עם מספר ההזמנה של צריך להיות בסטיקי איפושהו

זה נשמע לי דבר ממש שערורייתי - ואני מאמין שכדאי שהם יסדרו את העניין הזה כמהשיותר מהר

מספר סיריאלי או קבלה צריכים להספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסו לא לסתות לנושאים אחרים, גם ככה הדיון הזה לא בדיוק ממוקד.

...

הרמיזיות האידיוטיות של מספר משתמשים פה כאילו הפורום ממומן על ידי גוף זר ולכן מגן עליו הן מגוכחות וטיפשיות. ...

אתה לא מדייק. הרמיזות הן לגבי משתמשים אחרים

באופן שמשליך על הפורום שכן המנהלים לא עושים דבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מדייק. הרמיזות הן לגבי משתמשים אחרים

באופן שמשליך על הפורום שכן המנהלים לא עושים דבר

תראה לי דוגמה, אחרת כל הברברת הזו לא שווה הרבה.

access:

אל תשכח שהמשתמש שציטטת הוא אותו אחד שפתח פה כמה תראדים מתלהמים כנגד TMS בעבר הלא מאוד רחוק.

אין לי בעיה, שיתלהם עד מחר.

אבל אין לו זכות לטעון ליחס מיוחד של הפורום לגוף מסחרי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...