עבור לתוכן

יצא עדכון קושחה 040H לכונני C400 ו-M4. (כל הפרטים!)

האם עדכנת לקושחה החדשה? 1,158 הצבעות

  1. 1. האם עדכנת לקושחה החדשה?

    • כן.
    • אני יעדכן, אבל לא עכשיו.
    • לא נראה לי אני מעדיף את 000F.
    • לא.
    • לא ואני לא מתכוון לעדכן.
      0

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

http://support.microsoft.com/kb/922976

מה שעושה התיקון בכתובת הנ"ל זה השינוי ברישום ?

אחרי זה צריך כמובן לשנות לAHCI בביוס, אחרת לא עשית כלום חוץ מלהכין את הוינדוס לאפשרות.

בנושא אחר...

מה אף אחד לא מנחש איך השגתי את התוצאה המהירה?

  • תגובות 138
  • צפיות 18.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

Art Tatum strikes again

פורסם

אחרי זה צריך כמובן לשנות לAHCI בביוס, אחרת לא עשית כלום חוץ מלהכין את הוינדוס לאפשרות.

שיניתי ל- AHCI:

כעת אני יכול לבצע את העדכון של הקושחה ?

וזה אמור תיאורתית לשפר את הביצועים ?

פורסם
  • מחבר

^ לא מחייב, בדרך כלל זה שיפורי יציבות ותאימות...

פורסם
  • מחבר

בנושא אחר...

מה אף אחד לא מנחש איך השגתי את התוצאה המהירה?

אין לי רעיונות, אפשר רמז?...

פורסם

רמז עבה:

איך בקר SATA II יכול לכתוב במהירות גבוהה ממגבלותיו?

איך זמן תגובת הכתיבה 0.066ms בעוד שבתוצאות של אנשים אחרים אפילו לא מתקרב לזה?

למה השיפור הוא רק/בעיקר בכתיבה?

כי אני עושה לכונן MEMORY CACHING, כולל WRITE DEFER.

הCACHING לכתיבה נעשה בשקיפות, כך שהמידע נשמר בזיכרון במהירות הבזק, ושמיש במיידי לכל פעולה ממש כאילו כבר היה על הכונן.

בפעולות כתיבה ארוכות וגדולות התוספת לביצועי הכתיבה תהיה פחות משמעותית, אבל בכתיבות של מאות מגה(או גיגות, תלוי כמה זיכרון אני מקצה לקאשינג) הכתיבה נעשת במהירות הזיכרון :o .

החיסרון היחידי הוא שאם יש הפסקת חשמל או קריסת מערכת(מסך כחול), המידע שנמצא בBUFFER ועוד לא נכתב ילך לאיבוד.

דבר שכמעט אף פעם לא קורה, וגם כשקורה לא מדובר במידע קריטי או בנזק אמיתי לשום דבר.

פורסם
  • מחבר

מחשבה יפה, אבל אלו לא באמת הביצועי (לפי מה שאתה מתאר).

פורסם

אכן, אבל מספרית זה בהחלט מרשים. אני שלם עם ה 777 שלי, עכשיו רק צריך שאראלה תתקשר. :cool2:

פורסם

מחשבה יפה, אבל אלו לא באמת הביצועי (לפי מה שאתה מתאר).

אלו בדיוק הביצועים.

אולי לא של הכונן לבדו.

אבל אלו הביצועים האמיתיים מבחינת המתרחש במערכת.

אם אתה מתקין תוכנה או עושה שמירה במשחק, זאת המהירות שהמידע יכתב בו והפעולה תושלם מבחינת התוכנה.

זה שהBUFFER יכתוב את המידע לSSD בזמנו הפנוי זה כבר לא קשור לשום דבר.

ברגע שהמידע נכתב לBUFFER מבחינת המערכת הוא נכתב ואפשר לקרוא אותו לערוך אותו למחוק אותו.

בפועל התוצאה היא מהירות כתיבה מדהימה, ושיפור משמעותי בתגובתיות המערכת.

היום זיכרון עולה מעט מאוד יחסית.

אפשר לשים 16GB זיכרון במחשב וחצי מזה לעשות CACHE.

מה שאומר שיפור אדיר בביצועים גם בפעולות ארוכות מאוד.

לי יש רק 6GB כרגע, אז אני שם רק 1GB קאש(שמשמש גם לקריאה וגם לכתיבה), והתוצאות מורגשות ללא ספק.

גם בקריאה של פעולות חוזרות זה מורגש מאוד(כמו LOADING במשחק).

DEFER WRITE גם יכול להפחית את פעולות הכתיבה לכונן במידע שמשתנה כל הזמן, ולהאריך את חיי הכונן.

לרוב האנשים זה לא כל כך משמעותי, אבל לשרתי קבצים למשל זה יכול להיות מאוד משמעותי.

תיאורטית(ומעשית) אפשר להגדיר גם 60 שניות DEFER WRITE וכך טונות של כתיבות זמניות יחסכו מהכונן, ויחד עם זאת יספקו ביצועים ללא תחרות.

למי שמעוניין:

http://www.romexsoftware.com/en-us/fancy-cache/index.html

פורסם

מה עשיתי :cool2: :cool2:

whathaveidone.png

איך שהוא זה הקפיץ לי את הקריאה אבל לא את הכתיבה,מה עושים ART?

פורסם

:lol: :lol: :lol: :lol:

אני מבין שהרצת את הבדיקה כמה פעמים רצוף.

זה כבר באמת רמאות.

בכל מקרה אתה צריך להפעיל WRITE CACHE עם DEFER WRITE כדי לשפר גם את הכתיבה.

תעיף מבט בהגדרות הCACHE לכונן.

רק קחו בחשבון שאם יש לכם דברים חשובים כדאי שתגבו אותם כשאתם עובדים עם DEFER WRITE.

לא שאני חושב שיקרה אסון, סתם כסת"ח לכל מקרה שלא יקרה. ;)

אני הזהרתי. :hat:

פורסם

בCACHE SIZE LEVEL 1 שמתי 1024 מגה וה"אסטרטגיה" היא כתיבה\קריאה.

בDEFER WRITE הLATENCY הוא 10 SEC וזה על OVERCOME HDD C1 ISSUE.

בLEVEL 2 CACHE הקצתי 1024 מגה,לשים את זה על INVISIBLE MEMORY או על כונן?(ד"א,איזה כונן אני צריך לבחור שם?)

פורסם

ART בהחלט מעניין - האם אתה - מחווית השימוש שלך יכול להצביע על שיפור משמעותי או משהו זניח?

אני מציע שתכתוב משהו קצת יותר מסודר - ככה שיוכלו גם חברים אחרים בפורום להתרשם (משהו בסגנון סטיקי - או מדריך קצר)

פורסם

השיפור מורגש.

אני אפילו יאמר שהשיפור משמעותי מאוד.

רק צריך לזכור שהשיפור הוא יחסית למהירות הכתיבה או הקריאה(של דברים שכבר נמצאים בCACHE) ובהתאם לכמות הCACHE הזמינה לפעולות אלו.

עם CACHE של 1GB השיפורים יהיו יחסית לגודל הפעיל, עם CACHE של 4GB הרבה יותר פעולות(גם ארוכות) יהנו מביצועים משופרים.

אבל אם למשל תתקין תוכנה מהרדיסק לSSD המהירות תהיה מוגבלת לקריאה/decompression של הנתונים מההרדיסק.

לדוגמה בLOADING במשחק הרבה פעמים יש המתנות משמעותיות בגלל שיש פעולות עיבוד שצריכות להתרחש.

כמה תרגיש את זה, ואיפה בדיוק, קשה לומר בדיוק.

גם ככה SSD הופך הכל מאוד מהיר.

מי שרוצה מדריך להגדרות ימצא הכל כאן:

http://www.romexsoftware.com/en-us/fancy-cache/help.html

אפשר לעשות בתוכנה שימוש בLEVEL 2 CACHE.

LVL2 בעצם משתמש בכונן כשכבה נוספת של CACHE לכונן אחר.

וכך אפשר להגדיר 20GB SSD CACHE לHDD ולהוסיף MEMORY WRITE/READ CACHE בשביל לסגור את שילוש הCACHE האולטימטיבי להרדיסק.

החיסרון היחידי של LVL2 עם התוכנה הזאת שהמידע לא נשמר בין איתחולי מערכת, בניגוד לSRT ושאר תוכנות הSSD CACHING המקצועיות בשוק.

כבר הרבה זמן מדברים על הוספה של הפונקציה הזאת, ולא נראה שהם ממהרים.

יכול להיות שהמפתחים עסוקים בדברים אחרים או שיש להם איזו תוכנית עסקית למכור את התוכנה/חברה או להשיג משקיעים לפני שהם ממשיכים בפיתוח במלוא הקיטור.

בנתיים היא חינמית בשלב בטא, וכבר המון זמן שימושית ועובדת יציב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים