בעיה באינטרנט סלולרי - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה באינטרנט סלולרי


Or94

Recommended Posts

אני נמצא בחברת 012mobile שהיא מותג של חברת אורנג'. יש לי חבילה ללא הגבלה עם 3GB חבילת גלישה ואני די מרוצה שם. אני לומד במכללת אורט בראודה בכרמיאל ויש לי בעיה שלפעמים אין לי קליטה בפלאפון ואז האינטרנט מאוד איטי או שיש מקומות שהקליטה מלאה אבל האינטרנט גם איטי או שלא עובד בכלל. דיברתי עם נציג של 012 והוא עזר לי להגדיר מחדש את הAPN אך גם זה לא עזר. שלחתי SMS לקבלת הגדרות גלישה וסידרתי את זה אבל בנתיים זה גם עובד בקושי. האם זאת בעיה בחברה או שבגלקסי 3 שלי? איך מסדרים את זה? האם לנסות להגדיר APN ידנית לפי האתר של 012? מעבר חברה כרגע לא עומד על הפרק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שחשבתי.

אז בעצם אין לך תקלה במכשיר, או בעיה. המצב נובע מאופן ההתנהגות של תדרים סלולריים, מאופי המבנה ומפריסת הרשתות באזור.

פלאפון (והחברות שרוכבות על הרשת שלה- , רמי לוי) עושה שימוש בתדרים 850 / 2100 מגה הרץ בדור שלישי.

אורנג', ושאר החברות עושות שימוש בתדר 2100 מגה"ץ בלבד.

עכשיו, תדר 850 טוב במיוחד בחדירה דרך קירות, ושימושי ביותר במקלטים, מעליות, חניונים וכו'. אין לו שום קושי לחדור הכל. תדר 2100 לעומת זאת לא כל כך מתאים לחדירה, ועושה עבודה טובה פחות. את הסיבה לדבר כדאי שתשאל מישהו בעל יותר רקע בפיזיקה ממני, כי לי אין בכלל. לא משנה.

ככל הנראה, אותה המכללה בנויה בצורה שמקשה על האות לעבור (קירות רבים, ריבוי קירות פנימיים בדרך אליך..), ו/או פריסת הרשת של אורנג' (012) לא כל כך טובה מלכתחילה, ולכן אתה חווה את בעיות הקליטה.

אז אתה בטח תוהה איך יכול להיות שללקוחות גם יש קליטה?

פשוט מאוד- התחילה בתחילת שנה שעברה לפרוס 850 ,ולמרות שהיא בפריסה חלקית מאוד ככל הנראה, כנראה שזה עדיין משפיע לטובה.

אז מה עושים?

במידה והמכשיר שלך תומך ב-850 (ו-SGS3 תומך), אתה יכול לעבור לאחת החברות האחרות. ככל הנראה גם תשלם פחות על יותר.

דבר נוסף אפשרי הוא ליצור קשר עם אורנג' שיביאו רפיטר או איזשהו מתקן אחר למבנה, אבל זה כבר כמה דרגות מעליך (משתמש קצה). צריך לדבר עם המכללה, עם אורנג', אולי עם עוד גורמים...

חוץ מזה, שום הגדרה ושום נציג שירות לא יעזרו לך, פשוט כי זו לא תקלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק. לרמי לוי אולי לא כדאי כי הם לא משהו, אבל לא משנה כרגע.

למה אורנג' לא תומכים... כי ככה.

זה מורכב מאוד כל הסיפור של התדרים בארץ ובכלל. קודם כל, המדינה לא מוכנה לשחרר תדרים לאף אחד, ויש המון בעיות עם זה. אלו שמפעילות רשתות 850 אלו הן החברות שהחזיקו בעבר הרחוק רשתות TDMA בתדר זה, ואז אחרי פירוקן הן מחזרו את התדר. לאורנג' לא הייתה כזו .

חוץ מזה, 850 הוא לא תדר פופולארי בעולם.. השילוב 2100\850 מאוד נדיר וחריג בעולם, וזו גם הסיבה שהרבה מכשירים לא תומכים בשניהם בגרסתם הרגילה.

למה אין? ככה זו התשובה הטובה והממצה ביותר. כי אין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי יצרתי קשר עם 012 מובייל והם אמרו לי שהם יצרו איתי קשר ביום רביעי ויבדקו את האזור שלי לגבי קליטה. אני מקווה שיצליחו לעשות משהו כדי לשפר את זה. בכל מקרה האם כדאי לאפשר במכשיר שלי נתוני נדידה? זה עוזר במשהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאיזה חברה הכי כדאי לעבור? אני רוצה את החברה שתהיה לי בה את הקליטה הכי טובה בכל מקום והאינטרנט הכי מהיר שאני יכול לקבל עם הגלקסי 3 שלי. ראיתי שלגולן ולהוט מובייל יש ב49 שקל לחודש למשך חצי שנה. איזה חברה יותר טובה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...