פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים את המכשיר מסרת לתיקון ב10 לחודש (ככה אתה אמרת), עברו 13 ימים קלנדריים ומתוכם 9 ימי עבודה, אם לדייק.מעבר לזה ניסו להתקשר אליך גם מהשירות וגם מהמעבדה היום ואתמול ללא מענה.נ.ב.מכשירים מגיעים מספקים שונים ומשונים, לא פעם אני רואה מכשירים עם ROM של verizon/t-mobile/orange-uk.אל תחשוב שהמכשיר שלך היה משומש/פרוץ/מוחזר/משומש או משהו כזה, כי זה פשוט לא נכון.(עובדה: כמו שלא מוכנים לקבל ממך מכשיר משומש בחזרה, ככה גם מאנשים אחרים.)בכל מקרה, אין לי דבר עם המקרה שלך, סתם התעניינתי בפרטים, תשאירו את הקלשונים בארון.
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים אל תשאירו את הקלשונים בארוןאני באופן אישי ובגלל התרשמותי מהאירועים שראיתי החלטתי להחרים את KSP לחלוטין.ולדעתי האישית בלבד, זה טוב שחנות תפשוט רגל בגלל חרם צרכנים, ככה חנויות אחרות גם יראו מה קורה שעושים זבל בלקוחות. כל התירוצים של KSP הם בדיחה בעיני, כולל זו שנכתבה מעלי.עובדה שהוא ממורמר, עובדה שאין לו מכשיר תקין ועובדה שהוא מתלונן על שירות גרועעובדה שאין לו מכשיר אחר שהוא בנתיים תקיןתנו לו אחד אחר שעובד ותתעסקו אתם בלשבור את המכשיר זו בעיה שלכם לא שלו, הוא כבר שילם !ל-ה-ח-ר-י-ם (לדעתי האישית)
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים ובאותה נשימה;בפורום כלשהו באינטרנטים היה רשום שבשופרסל יש חרא שירות, צריך להחרים אותם.אתה רואה שהתורים אצלהם מתקצרים? אתה חושב שזה מעניין מישהו? מישהו מגיש פשיטת רגל בגלל שתקנה פסטרמה במקום אחר?
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים את המכשיר מסרת לתיקון ב10 לחודש (ככה אתה אמרת), עברו 13 ימים קלנדריים ומתוכם 9 ימי עבודה, אם לדייק.מעבר לזה ניסו להתקשר אליך גם מהשירות וגם מהמעבדה היום ואתמול ללא מענה.נ.ב.מכשירים מגיעים מספקים שונים ומשונים, לא פעם אני רואה מכשירים עם ROM של verizon/t-mobile/orange-uk.אל תחשוב שהמכשיר שלך היה משומש/פרוץ/מוחזר/משומש או משהו כזה, כי זה פשוט לא נכון.(עובדה: כמו שלא מוכנים לקבל ממך מכשיר משומש בחזרה, ככה גם מאנשים אחרים.)בכל מקרה, אין לי דבר עם המקרה שלך, סתם התעניינתי בפרטים, תשאירו את הקלשונים בארון.אני מבין למה שמו אותך כ"בעל עניין".מצד אחד מתערב בפרטים ומדבר כעובד KSP, בודק פרטים אישיים בתוך החברה,ומצד שני מתיימר להיות "בלתי תלוי" ולא מעורב.פשוט ביזיון.
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים ובאותה נשימה;בפורום כלשהו באינטרנטים היה רשום שבשופרסל יש חרא שירות, צריך להחרים אותם.אתה רואה שהתורים אצלהם מתקצרים? אתה חושב שזה מעניין מישהו? מישהו מגיש פשיטת רגל בגלל שתקנה פסטרמה במקום אחר?שמעתם, זה לא מעניין את KSP שהוא נדפק. הם יודעים שיש עוד הרבה לקוחות.
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים אני מבין למה שמו אותך כ"בעל עניין".מצד אחד מתערב בפרטים ומדבר כעובד KSP, בודק פרטים אישיים בתוך החברה,ומצד שני מתיימר להיות "בלתי תלוי" ולא מעורב.פשוט ביזיון.תצאו קצת מהבועה שלכם, יש עולם נפלא בחוץ.הוא פתח שרשור ב10 לחודש, היום ה23. לא צריך להיות עובד בעל עניין בשביל לעשות חשבון פשוט.זה שמכשירי טלפון שמקורם מאירופה מגיעים עם רום של... אירופה, זה גם מידע חסוי ? אף אחד לא יודע את זה?
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים פשוט ביזיון השירות הזה.חברה צריכה להיות יותר חכמה ולהבין שבמקום "להפסיד" עלות של מוצר אחד היא כניראה תפסיד כמה לקוחות (גם אם זה לא לצמיתות הרי הזיכרון שלנו קצר)בנוסף לזה אחרי שקראתי את התגובות של הנציג שמבחינתי זאת עמדת הרשת כולה (KSP) אני אישית אפרסם את זה בעמוד הפייסבוק כדי להזהיר אנשים ואפסיק להמליץ על חלקים מהרשת הזאת!אל תשאירו את הקלשונים בארוןאני באופן אישי ובגלל התרשמותי מהאירועים שראיתי החלטתי להחרים את KSP לחלוטין.ולדעתי האישית בלבד, זה טוב שחנות תפשוט רגל בגלל חרם צרכנים, ככה חנויות אחרות גם יראו מה קורה שעושים זבל בלקוחות. כל התירוצים של KSP הם בדיחה בעיני, כולל זו שנכתבה מעלי.עובדה שהוא ממורמר, עובדה שאין לו מכשיר תקין ועובדה שהוא מתלונן על שירות גרועעובדה שאין לו מכשיר אחר שהוא בנתיים תקיןתנו לו אחד אחר שעובד ותתעסקו אתם בלשבור את המכשיר זו בעיה שלכם לא שלו, הוא כבר שילם !ל-ה-ח-ר-י-ם (לדעתי האישית)
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים מה זה משנה אם הוא בעל עניין או לא?אני גם לא סובל את השירות המעצבן של KSP, וגם לי היו דברים נגדם אבל למה אתם יוצאים על הבחור שעשה חישוב פשוט והראה שKSP עדיין נמצאים בתקופת החוק?צריך לחכות עוד 6 ימי עבודה ואז להתחיל לפעול בהליכים משפטיים.וכן.. לKSP לא אכפת משירות ללקוחות. ממש גיליתם את אמריקה. תעשו עם זה מה שבא לכם, אבל תקשיבו למה שKSP (נציג רשמי או לא נציג רשמי) יגיד לכם במקום לשחק עם הרעשן בכל פעם ששומעים את השם של החנות הזאת.בכיינים.
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים זה לא ברור, כיוון שהוא יוצא לעזרת החנות במספר דיונים פה, אך טוען שאינו נציג החנות. זה מחשיד באופן טבעי.
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים זו בהחלט עילה אבל לטענתם לפני שהם יעשו משהו בכלל אם רוצים לבדוק את זה במעבדה, זה למה זה שם כבר 14 יום, וגם אז הם כנראה מתכננים לתקן ולא להחליף לי. זה קצת קשה כשאין לך כסף ואתה צעיר יחסית להיכנס לכל העניין הזה.באופן כללי, לבן אדם שאין לו כסף מומלץ להימנע מקניה של טלפון ב-3000 ש"ח.לגופו של עניין, אני חושב שאתה צריך קצת יותר סבלנות (לפי מה שמשתמע מהשרשור הזה וגם מהשרשור הקודם).
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים את המכשיר מסרת לתיקון ב10 לחודש (ככה אתה אמרת), עברו 13 ימים קלנדריים ומתוכם 9 ימי עבודה, אם לדייק.מעבר לזה ניסו להתקשר אליך גם מהשירות וגם מהמעבדה היום ואתמול ללא מענה.בכל מקרה, אין לי דבר עם המקרה שלך, סתם התעניינתי בפרטים, תשאירו את הקלשונים בארון.אולי רשמו פה שהוא לא ענה לטטלפונים, או שסתם הבנתי בטעות שנציג-לא נציג של KSP עשה עליו בדיקה פנימית בחברה והעלה פרטים אישיים, סתם מתוך שעמום וחוסר קשר למקרה...אם נותנים לו מידע אישי של לקוחות והוא בא לספר על זה, אז הוא בעל עניין וחצי.אני לוקח את דבריו כדברי החברה.
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים אולי רשמו פה שהוא לא ענה לטטלפונים, או שסתם הבנתי בטעות שנציג-לא נציג של KSP עשה עליו בדיקה פנימית בחברה והעלה פרטים אישיים, סתם מתוך שעמום וחוסר קשר למקרה...אם נותנים לו מידע אישי של לקוחות והוא בא לספר על זה, אז הוא בעל עניין וחצי.אני לוקח את דבריו כדברי החברה.ואם אני לא טועה זה לא נראה לי חוקי כל כך... אבל אני לא מבין בזה יותר מידירק מלראות את הסניף באילת וצורת ההתנהלות שלו , אני יודע למה אני לא יקנה משם בחיים..שירות שואף לאפס , וחנות מבולגנת ומגעילה , כאילו אני קונה בשוק..
פורסם 2012 באוקטובר 2313 שנים מה שהם היו צריכים לעשות, ועדיין צריכים לעשות זה לזמן אותו לסניף לתת לו טלפון זהה חדש לחלוטין ולבדוק מול נציג שירות שהכל עובד ולאחר מכן לחתום על זה. ואז הם צריכים לשבור את הראש על המכשיר התקול, ואם הם הפסידו מכשיר אחד, אז שיתבעו את מי שצריך ויסגרו את זה בינם לספקים ולמי שעשה שם פאשלה.למה זה צריך ליפול על הלקוח ששילם כסף על מכשיר ?! ואו ...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.