פורסם 2012 באוקטובר 1813 שנים G41M-ES2L ריפרביש או דגמים זהים עם DDR 2 ממשלא חסר אצל היבואן בארץלא מבין את כל הקטע הזה
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים אכן כן. למה?שום סיבה ממשית. לפני כשנה וחצי הרכבתי מחשב משרדי פשוט על בסיס G41 ורציתי את הP5QPL-AM. בדיוק בשבוע שבו רציתי לקנות הוא פתאום אזל מהמלאי של KSP, אייבורי וכל החנויות הקטנות. לאחר שבועיים-שלושה של התכתבויות, טלפונים, המתנות ו"אולי" כל מי שדיברתי נתן תשובה שהלוח אזל אצל היבואן וגם לא יהיו יותר. אז הלכתי על הG41M-ES2L.רק שתבין שלא היה כאן קטע של לדפוק אותך במיוחד או לתת שירות גרוע באופן חריג. רוצה או לא רוצה - הלוח הזה חדש כבר לא קיים מזמן, לא מהיום (ואפילו לא מהיום שבו שמת לב לראשונה לבעיות).
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים מחבר לא דרשתי את האסוס ספציפית, דרשתי לוח G41 התומך בDDR2. אם אכן אין בעיה של לוחות כמו זה שקיבלתי (ומצידי שיהיה Refurbished), אני לא מבין למה היה צריך למשוך אתי כ"כ הרבה זמן.עדכון אחרון: לאחר כל ההתקנות, נראה כי הלוח תקין. מבחינתי הסיפור נגמר כאן, והתוצאה הסופית מניחה את הדעת, אבל חבל שהיה צריך לעבור בשביל זה את כל הבאלאגן.
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים http://www.tms.co.il/product/11862משום מה לא מצאתי, למרות שהשתמשתי באתר לחיפוש. תודה... אני אתקשר יום ראשון ל TMS ואם יש להם פיזית בסניף בנתניה אני אבוא לקחת.המקרה באשכול עזר לי להימנע ממקום שמרמה לקוחות, ובטח שלא רק לי.בהצלחה עם הלוח.
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים לפעמים ה-path of least resistance - עדיפה. היית יכול לגמור את הסיפור הרבה יותר מהר, ועם net zero-sum או קרוב לזה מאוד. סתם הרבה טירחה וכאב ראש על התעקשות מיותרת, למרות שאני מצדיק את עמדתך.
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים מחבר לא. במקרים כאלה העקרון חשוב, ולו רק כי בטווח הארוך הוא זה שקובע את המשך התנהלות החנויות מול הלקוחות. אם כל הלקוחות יתפשרו על זכויותיהם כי זה פחות כאב ראש, הפשרות רק ילכו ויגדלו וניתן יהיה בסופו של דבר להגיד שלום לכל זכויות הצרכן.
פורסם 2012 באוקטובר 2013 שנים לא. במקרים כאלה העקרון חשוב, ולו רק כי בטווח הארוך הוא זה שקובע את המשך התנהלות החנויות מול הלקוחות. אם כל הלקוחות יתפשרו על זכויותיהם כי זה פחות כאב ראש, הפשרות רק ילכו ויגדלו וניתן יהיה בסופו של דבר להגיד שלום לכל זכויות הצרכן.לא צריך להיות סמרטוט, אבל מצד שני גם לא צריך לשבור את השיניים.
פורסם 2012 באוקטובר 2013 שנים מחבר אתה (והקודם כאן) הם הן התוצאה של המצב הקיים בשוק והן הסיבה להמשכיותו. די לפשרות.
פורסם 2012 באוקטובר 2013 שנים בגלל גישה כזו כל מי שנותן שירות מתנהג בשנאה תהומית ללקוחות, כי הלקוח בא וחושב שהוא אל.הדיון הזה מוצה עד תום וזו סיבה לסגור אותו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.