עבור לתוכן

חוויית השירות המרנינה שלי (או: עוד סיבה לא להכנס לרשת KSP)....

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אכן כן. למה?

  • תגובות 117
  • צפיות 13k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

G41M-ES2L ריפרביש

או דגמים זהים עם DDR 2 ממש

לא חסר אצל היבואן בארץ

לא מבין את כל הקטע הזה

פורסם

אכן כן. למה?

שום סיבה ממשית. לפני כשנה וחצי הרכבתי מחשב משרדי פשוט על בסיס G41 ורציתי את הP5QPL-AM. בדיוק בשבוע שבו רציתי לקנות הוא פתאום אזל מהמלאי של KSP, אייבורי וכל החנויות הקטנות. לאחר שבועיים-שלושה של התכתבויות, טלפונים, המתנות ו"אולי" כל מי שדיברתי נתן תשובה שהלוח אזל אצל היבואן וגם לא יהיו יותר. אז הלכתי על הG41M-ES2L.

רק שתבין שלא היה כאן קטע של לדפוק אותך במיוחד או לתת שירות גרוע באופן חריג. רוצה או לא רוצה - הלוח הזה חדש כבר לא קיים מזמן, לא מהיום (ואפילו לא מהיום שבו שמת לב לראשונה לבעיות).

פורסם
  • מחבר

לא דרשתי את האסוס ספציפית, דרשתי לוח G41 התומך בDDR2. אם אכן אין בעיה של לוחות כמו זה שקיבלתי (ומצידי שיהיה Refurbished), אני לא מבין למה היה צריך למשוך אתי כ"כ הרבה זמן.

עדכון אחרון: לאחר כל ההתקנות, נראה כי הלוח תקין. מבחינתי הסיפור נגמר כאן, והתוצאה הסופית מניחה את הדעת, אבל חבל שהיה צריך לעבור בשביל זה את כל הבאלאגן.

פורסם

משום מה לא מצאתי, למרות שהשתמשתי באתר לחיפוש.

תודה... אני אתקשר יום ראשון ל TMS ואם יש להם פיזית בסניף בנתניה אני אבוא לקחת.

המקרה באשכול עזר לי להימנע ממקום שמרמה לקוחות, ובטח שלא רק לי.

בהצלחה עם הלוח.

פורסם

פששש כל הכבוד ככה עומדים על שלך :]

פורסם

לפעמים ה-path of least resistance - עדיפה.

היית יכול לגמור את הסיפור הרבה יותר מהר, ועם net zero-sum או קרוב לזה מאוד.

סתם הרבה טירחה וכאב ראש על התעקשות מיותרת, למרות שאני מצדיק את עמדתך.

פורסם
  • מחבר

לא. במקרים כאלה העקרון חשוב, ולו רק כי בטווח הארוך הוא זה שקובע את המשך התנהלות החנויות מול הלקוחות. אם כל הלקוחות יתפשרו על זכויותיהם כי זה פחות כאב ראש, הפשרות רק ילכו ויגדלו וניתן יהיה בסופו של דבר להגיד שלום לכל זכויות הצרכן.

פורסם
  • מחבר

במה אני מגזים בדיוק?

פורסם

לא. במקרים כאלה העקרון חשוב, ולו רק כי בטווח הארוך הוא זה שקובע את המשך התנהלות החנויות מול הלקוחות. אם כל הלקוחות יתפשרו על זכויותיהם כי זה פחות כאב ראש, הפשרות רק ילכו ויגדלו וניתן יהיה בסופו של דבר להגיד שלום לכל זכויות הצרכן.

לא צריך להיות סמרטוט, אבל מצד שני גם לא צריך לשבור את השיניים.

פורסם
  • מחבר

אתה (והקודם כאן) הם הן התוצאה של המצב הקיים בשוק והן הסיבה להמשכיותו. די לפשרות.

פורסם

בגלל גישה כזו כל מי שנותן שירות מתנהג בשנאה תהומית ללקוחות, כי הלקוח בא וחושב שהוא אל.

הדיון הזה מוצה עד תום וזו סיבה לסגור אותו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים