פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים מחבר אין פה שום טעות של הלקוחעם המחשב החדש נקנה דיסק קשיח חדש, עליו הותקנה מערכת הפעלה. הדיסק הנוסף שהובא לחנות, היה דיסק נתונים וכל מה שהיה צריך לעשות זה לחבר אותו. הדיסק נבדק על ידי באותו יום שהגיע לחנות ונמצא תקין (ביום ששלפתי אותו מהמחשב הישן).אין לי כל עניין בלגרום לנזק כלכלי לחנות. ולכן אני לא מפרסם את השם
פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים "אין פה שום טעות של הלקוח" אני חולק אליך לדעתי זה קודם כל טעות לקוח ,ורק קצת טעות חנות ובמיוחד עם לקוח שמבין בתחום להביא לחנות דיסק בלי גיבוי של הדברים החשובים זה לא טעות במחינתך ? לדעתי זה האמא של הטעויות,גם עם זה לא הדיסק שישמש למערכת ההפעלה
פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים הטעות של הלקוח היא לא מהסיבה שהוא הרס את הPARTITION אלא מכיון שהוא הביא את הדיסק עם נתונים ללא גיבוי. עם זאת כנראה שהיית גם טעות של הטכנאי שפרמט את הדיסק הלא נכון .
פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים הטעות היא של החנות, הביא הארדיסק לחבר ופירמטו אותו. הטעות של הלקוח היא סהכ"ל חוסר אחריות, אם יש בידיו הארדיסק עם חומר רגיש אז צריך לגבות, זה א', ב' בסיסי. על כמה וכמה לא להביאו לאדם זר שיחבר אותו. סהכ"ל לוקח לחבר כונן קשיח שתי דקות כולל פתחיה וסגירה של המארז.וזה רק אני או שלמרות שהוא לא מפרסם את שם החנות, די ברור מי החנות...
פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים עם הוא מבין במחשבים וגם ככה הארד דיסק לא נועד למערכת אני לא מבין למה הוא נתן אותו לחנות מהתחלה ? מה הבעיה לחבר אחרי זה בשתי שניות ? המערכת תקבל את הארד דיסק כמישני גם עם מחברים אותו אחרי ההתקנה
פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים וזה רק אני או שלמרות שהוא לא מפרסם את שם החנות, די ברור מי החנות... זה לא שיש יותר מידי אופציות
פורסם 2012 בספטמבר 1713 שנים אני לא מבין למה הוא נתן אותו לחנות מהתחלה ? מה הבעיה לחבר אחרי זה בשתי שניות ? המערכת תקבל את הארד דיסק כמישני גם עם מחברים אותו אחרי ההתקנהיותר "פשוט" לשלב את הHD ששלב בניית המחשב מבחינת סידור כבלים+תכנון חיבורים. אפשר כמובן גם להגיד לחנות שיעשו הכנה לHD נוסף.
פורסם 2012 בספטמבר 2113 שנים מחבר תרשו לי לסכם:1. הורכב מחשב חדש ע"י חנות מחשבים (פופלארית), כולל דיסק קשיח חדש למטרת מערכת הפעלה שנקנתה גם היא.2. לחנות הובא בנפרד דיסק קשיח בן 3 חודשים תקין לחלוטין, במטרה שהחנות תחברו במחשב החדש ולא יותר. 3. בוצע QUICK FORMAT לדיסק קשיח נתונים שהובא להרכבה ע"י החנות.4. אחרי מספר שיחות טלפון, הוחזר הדיסק קשיח לחנות והיא הסכימה לבצע שחזור . שוחזרו הרוב הגדול של הנתונים בהצלחה.5. לאחר מספר תקיעות בלתי מובנות, גיליתי בשליטה מרחוק, שלא הותקנו דרייברים במחשב כמו שצריך - אם בכלל. לאחר התקנת הדרייברים, הפסיקו התקיעות.לגבי נושא הגיבוי:כן, גיבוי זה חשוב וחשוב מאוד שמעבירים דיסק קשיח ממחשב למחשב. זה לא משנה את מה שקרה כאן. נקודה.הייתה פה הערה שאני מפחד מתביעה על הוצאת דיבה ולכן אני לא מפרסם את שם החנות. כן, בסדר. כמו שרשמתי מספר פעמים, אין לי שום רצון לגרום להם נזק כלכלי ושכל מי שיעשה חיפוש על שמם , יגיע לשרשור הזה -מספיק אנשים עשו 1 ועוד 1 והבינו על מי מדובר.
פורסם 2012 בספטמבר 2113 שנים אם זה היה קורה לך באיבורי או ב ksp , אז אני בספק גדול אם הם היו עושים לך שחזור דיסק.והרבה מהאנשים פה באתר מרכיבים את המחשב ובטח מתקינים את מערכת ההפעלה לבד.רוב האנשים שפחות מבינים במחשבים גם ככה קונים באיבורי או ב KSP , בגלל הפרסום שלהם והתפוצה.
פורסם 2012 בספטמבר 2113 שנים אני דווקא מופתע לטובה מהיחס של החנות אליך. בהשוואה לסיפורי הזוועה על חנויות אחרות, מחיקה של דיסק בטעות (שבכל מקרה היית חייב לגבות) ואי-התקנה של דרייברים הן טעויות שוליות ביותר שבוודאי נעשו בתום לב.
פורסם 2012 בספטמבר 2113 שנים מסקנה: לא לסמוך על אף אחד בעניין נתונים, עדיף שאתה היית מתקין את ה-HDD בעצמך לחבר.ראה PM.אגב מתוך סקרנות, הלקוח הפשוט גם היה יכול לשחזר נתונים מHDD? עם אילו תוכנות? ידוע לך עם אילו תוכנות הם עבדו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.