עבור לתוכן

גולן טלקום - גניבה לאור יום - הזהרו שלא יקרה גם לכם!!

Featured Replies

פורסם

כמה שאתם טועים... תביעה ייצוגית היא כלי צרכני מהמדרגה הראשונה.

הוא נועד לטפל במקרים בהם גוף מסוים גרם נזק רב, אך הנזק מתפזר בקרב נפגעים רבים, כך שהנזק של כל נפגע קטן.

במקרים כאלה, לאף נפגע פרטי אין אינטרס להשקיע כסף וזמן בתביעה שתניב לו סכום קטן. ואז הגורם הפוגע יוצא נשכר.

בדיוק בשביל זה המציאו את התובענה הייצוגית. עכשיו לכל אחד יש מוטיבציה לתבוע ולגרום למעוול לשלם על העוול שגרם.

בקשר לנפגעים האחרים: בהרבה מקרים הם כן מרוויחים. למשל: אם מוצא צו מניעה להפסקת פעילות לא

סבירה, או אם יש לפצות רטרואקטיבית את כל הנפגעים. גם במקרה הזה בהחלט יכול להיות שביהמ"ש יקבע שגולן צריכים להחזיר כסף לכל הנפגעים.

התובע הייצוגי מקבל כמובן פיצוי גדול, כדי שתהיה מוטיבציה לתובעים הבאים.

מדהים שמצאתם על מה להתלונן גם כאשר החוק מיטיב עמכם ומסייע לכם להתמודד מול גופים עושקים...

זו בדיוק הנקודה - במקום שהאזרח הפשוט יפוצה, תמיד יקום הבן אדם הכי מגעיל מכולם ויגיש תביעה ייצוגית כדי לדפוק קופה.

  • תגובות 38
  • צפיות 6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

התגובות של חלק מהאנשים פה ממש לא במקום.

תיקון רטרואקטיבי חד צדדי של הסכם בלי לידע את הצרכן זה דבר חמור מאין כמוהו.

פורסם

התגובות של חלק מהאנשים פה ממש לא במקום.

תיקון רטרואקטיבי חד צדדי של הסכם בלי לידע את הצרכן זה דבר חמור מאין כמוהו.

מסכים. צריך לבדוק את העניין באופן מלא ואם אכן כך הדבר הרי בוודאות שכל הלקוחות שסבלו מן הבעיה יפוצו מלוא כספם. זה דבר ראשון.

דבר שני - פותח הדיון כועס כי עשקו אותו ב - 200 שקלים... (ובצדק). אין ספק שהוא צריך לפעול על מנת לתקן את העוול שנעשה לו. אולם לדעתי האישית אסור לשכוח שבמציאות של היום (שהיא מוכחת כלא תקינה לחלוטין) הוא עדיין כלקוח משלם עשרות שקלים פחות באופן חודשי. בתקופה שלפני גולן חשבונית ממוצעת של לקוח אישי פרטי הייתה עומדת על איזור ה - 150-200 שקלים. כיום אפשר בקלות להגיע לחשבונית העומדת על סך 80 שקלים גג (תוכנית ה - 9.90 כאשר מתפרעים לגמרי). אז מה זה אומר? חיסכון ממוצע של 60 שקלים לפחות? מה שזה אומר לפותח הדיון שהוא יכל היה להמשיך עוד 4 חודשים עם הספק הקודם שלו.. וקבל "בדיוק" את אותו "עושק'"..

אני בהחלט נגד התנהגות לא תקינה של חברות מול לקוחות, אני רק מציין שבסופו של דבר לקוח בגולן מוציא פחות כסף מהכיס בהשוואה לכל חברה אחרת (חבילת ה - 9.90). שכל לקוח יחליט מה טוב לו. אני כלקוח הייתי נלחם לקבל את ה - 200 שקלים בחזרה, וממשיך עם גולן.

פורסם

וזה מה שאני שואל: מי רואה כסף מהזכיה בתביעה? אני לא ראיתי אגורה.

אם תובע בשם כלל הלקוחות הנפגעים עושה קופה על העוול שנעשה להם, אז זה מסריח.

לשאלתך, ברבי, עורכי הדין (או עוכרי הדין) הם הנהנים העקרים מהתביעות היצוגיות. במקרים רבים הם גם היוזמים האמיתיים שלהם - ואלה שלשם כך מחפשים ואוספים תובעים רלוונטים.

פורסם

הסעדים

בתובענה ייצוגית יכול התובע לבקש סעד המחייב את הנתבע כלפי קבוצה מוגדרת של אנשים, שהוחלט כי התובע ראוי לייצג, והוא סעד אחיד ומשותף לכלל התובעים הפוטנציאליים, למשל: צו מניעה, החזר כספי, פיצוי ובלבד שהוא אחיד כלפי כל הקבוצה (כך, לדוגמה, יכול תובע אחד לתבוע חברה סלולרית שהעלתה שלא כדין את מחירי הקישוריות, ופסק הדין שיקבל יחייב את הנתבע כלפי כל מנויי החברה).

משמתקבלת תובענה ייצוגית, תקבע בפסק דין הדרך שבה הנתבע הייצוגי יתקן את המעוות. בדרך כלל ייקבע מנגנון, בפיקוח התובע הייצוגי או בית המשפט, על מנת שכל בני קבוצת התובעים היצוגיים יקבלו את המגיע להם מכוח התובענה, אף שלא היו צד לתובענה ולא השתתפו בהליכים.

פיצוי התובע הייצוגי

אם התובענה הייצוגית מתקבלת (התובע זוכה), בית המשפט ייקבע פיצוי מיוחד לתובע הייצוגי שיזם את התובענה בשם הקבוצה. זהו פיצוי הבא לפצות על הזמן והמשאבים שהושקעו על ידו, שלרוב עולים על הנזק הממשי שנגרם לו. פיצוי זה נועד להוות תמריץ לאנשים להגיש תביעות ייצוגיות, כיוון שלמרות שהיא דורשת השקעה רבה של משאבים, מדובר בפעולה יעילה אשר מביאה לתוצאה הוגנת.

כמו כן, ייפסק שכר טרחה לעורך הדין של התובע הייצוגי. גם שכר הטרחה הוא חלק מהפיצוי שעל הנתבע לשלם וזאת על מנת להקטין את העלויות שהתובע הייצוגי יישא בהן. שכר הטרחה שיפסק על ידי בית המשפט יגזר מסכום הפיצוי שנפסק, ביחס לכלל הקבוצה, ותוך התחשבות בנסיבות ניהולה ובירורה של התובענה.

פורסם

למה אתם גונבים את הת'ראד לדיון (נמוך מאוד) בחוק תובענות ייצוגיות??

זה דיון חשוב מאוד. באופן אישי גיליתי על התיקון הזה בהסכמים של גולן רק מהת'ראד הזה ולא מהגשת התביעה ופרסומים שנעשו בתקשורת

לדעתי כדאי לשמור לנצל את הבמה הזו לסיפורים פרטניים של מי שחוייב ככה ע"י גולן

פורסם

לבעל העניין מפלאפון (ממש פלא) ולבעל העניין השני שפתח את הדיון ועדיין לא אמר לנו איזה עניין בדיוק הוא בעל (אני מהמר סלקום).

תחזרו לפינה הנעימה שלכם ותסתכלו משם בקנאה איך אנשים מרוצים מקבלים שירות בזול.

בלי תחמנות, בלי עושק, בלי שקרים, בלי רמאות, בלי התניות, בלי ויכוחים, שכחתי איזה בלי?

אתם צבועים ומגעילים ולא אתפלא אם גם שקרנים כי זה נראה ככה.

אני לקוח של גולן טלקום כבר כמה חודשים, אין לי כרגע תלונות כלפי החברה אבל בתחילת הדרך בהחלט היו לי, וכתבתי עליהן כאן:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=519312.msg4581642#msg4581642

הבחור שפתח את הת'רד צודק ב-100%, וכך גם מי שהגיש את התביעה הייצוגית. לא ייתכן שחברה תשנה חוזה באופן רטרואקטיבי, חוסר תום הלב פה זועק לשמיים.

חוזה הוא בין שני צדדים, כמו שהלקוח לא יכול להחליט יום בהיר אחד שמעתה הוא משלם רק 50% מהמחיר הנקוב בחוזה ותובע את החברה על החזרים באופן רטרואקטיבי, כך גם החברה לא יכולה לעשות זאת.

אני מקווה שהתביעה הייצוגית הזאת תתקבל, אבל מהרקורד של גולן טלקום עד כה כנראה שנראה גל זיכויים נוסף עוד לפני שיתחילו הדיונים בבית המשפט.

פורסם

דווקא אני זוכר שבחשבון בסלקום היה לי פעם זיכוי על ה 30 ש"ח

שצויין בו שהיא עקב תביעה יצוגית.

ללא ספק יש סוג של כשל, מצד אחד כאשר נכנסים לחשבון באתר יש את כל הPDFים של ההסכמים והשינויים.

מצד שני אף פעם לא חתמנו ולא נחתום ונפקסס על כל שינוי כזה, לא בגולן ולא סלקום,פלא,אורנג'.

וגם לא קיבלנו את זה בדואר, כנהוג יותר בבנקים.

וגם לא במייל - שכאן באמת יש סיבה לשלוח. וסיבה היחידה שאני מוצא לא לשלוח שינוי כזה הוא פגיעה בתדמית הפשטות

והכמעט סחבקית של החברה (או שיטת מצליח).

גם אינני חושב שזו בעיה לשלוח רק לאנשים שעוד לא הפעילו את הסים.

על בסיס זה אני חושב שיש הצדקה לתביעה ואתן לשופט/ים להחליט.

ותראו מה מצאתי (גם להוט יש בעיות אבל אין יצוגית):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4273955,00.html

עובד פלאפון, שיהיה לכם בהצלחה עם ההתאגדות.

פורסם

הכספים והעוולות שעשו החברות הגדולות את הידועים לנו ושאינם ידועים לנו, גולן צריכה 50 שנה בשביל להתקרב אליהם.

מאחל להם פשיטת רגליים ידיים ואוזניים

ואם היה לי עצבים הייתי רושם סיפורי ניפלאות מסלקכלום מהחודש וחצי האחרונים.

ורק לסיום אני יגיד, תיהיו תמיד עם היד על הדופק {ועל החיובים בויזה} כי הם גנבים נוכלים מגעילים ואם לא תשימו לב תשלמו על כלום בשביל שלהם יהיה המון כסף

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים