גולן טלקום - גניבה לאור יום - הזהרו שלא יקרה גם לכם!! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גולן טלקום - גניבה לאור יום - הזהרו שלא יקרה גם לכם!!


z94x2

Recommended Posts

הסיפור הוא כזה:

ב22/6 השנה ובעקבות הפרסומים והבשורה על מהפכה בתחום התקשורת הסלולרית הזמנתי לי 3 קווים דרך אתר , קו אחד במסלול ללא הגבלה ובחיוב חודשי של 100 שח, ו2 קווים נוספים במסלול של 10 שח לחודש - על הזמנת 3 הסימים חוייבתי 120 ש"ח.

את שני הקווים במסלולים של ה10 שח בחודש הפעלתי לאחר מס' שבועות(לא זוכר בדיוק מתי), ואת הקו במסלול ללא הגבלה לא הפעלתי כלל עד היום.

עתה הסתבר לי שב30/7 השנה גולן ביצעו שינוי חשוב מהותי מאוד בהסכם ההתקשרות בו נכתב כי "החיוב יתחיל ממועד הפעלת הסים או בתוך שלושים יום ממשלוח כרטיס הסים", השינוי הזה למרות שנכתב רק ב30/7 הוחל רטרואקטיבית גם עלי(שהזמנתי כמצוין לעיל ב22/6).

אדגיש כי שינוי מהותי זה לא נשלח בדואר או למייל אלא מופיע באתר שלהם בתוך הכרטיס לקוח (אתר שאין שום סיבה להכנס אליו אלא להפעלת הסים)

כל הנ"ל הסתבר לי היום כאשר התקשרתי לברר על מחדל אחר שמוסיף חטא על פשע - בגולן טלקום אין שום אפשרות לראות את החשבונית שלך - כלומר הם מחייבים אותך ולא אומרים לך על מה!

אז מה היה לנו -

1. גולן משנים רטרואקטיבית הסכמים ללא שום הודעה או בירור ראוי מול הלקוח.

2. השינוי הזה, למרות שהוא טומן בחובו חיוב כספי נוסף מוחל רטרואקטיבית. :pissed:

3. עד היום, לא ניתן לראות שום חשבונית חוקית של לטענתם בגלל תקלה במערכת. :bash:

לסיכום אציין שמכל הנ"ל חויבתי שלא כדין בסכום של 200 ש"ח ויש עוד חיוב עתידי שאמור לרדת של 100 ש"ח(ושוב אין חשבונית על אף שקל מסכום זה) שאותו גולן כמובן מסרבים להחזיר!

כמובן שהתקשרתי למוקד השירות מס' פעמים, ביקשתי לדבר עם מנהל וזה עד ליום זה לא חזר אלי למרות פניות חוזרות ונשנות.

אז קודם כל הזהרו - כל מי שהזמין סים של גולן ששוכב אצלו בבית שימו לב - הם מחייבים אתכם.

בנוסף - מה לדעתכם אני יכול לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קודם כל, אני הזמנתי את הכרטיס שלי ב-27/6 (כמה ימים אחריך) ובהסכם ההתקשרות שלי שמופיע באתר, מופיע הסעיף הזה.

שים לב לכותרת המסמך שנקרא "שינויים שבוצעו בהסכם ההתקשרות" - המסמך אמנם עלה ב-30/7, אבל הוא מתאר את כל השינויים שהתבצעו מה-14/5 עד ה-30/7. השינוי המדובר כנראה נכנס לפני שהזמנת את הטלפון שלך.

חוץ מזה, ודאי שיש טעם להיכנס לאתר שלהם - בדיוק בשביל לבדוק עדכונים ואת מצב החשבון שלך.

ודאי שאפשר לראות את החשבוניות, אחרי שאתה נכנס לחשבון שלך תיכנס ל"חשבונית שלי" ואז תראה את החשבוניות. הן לא עולות מיד, זה לוקח כמה ימים. אם יש לך תקלה, תתקשר לתמיכה שלהם בנוגע לתקלה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניצל - השינוי התבצע ב30/7, ובו מופיע בדיוק הסעיף שמתאר שלגולן מותר לגבות 30 אחרי שליחת הסים, כאשר אישרתי את ההסכם(ב22/6) סעיף זה לא היה כתוב, עכשיו כמובן שאתה מוריד את הסכם ההתקשרות זה מופיע אבל זה שונה רק מה30/7 ולכן הם העלו קובץ מיוחד שמתאר את זה.

האם במקרה היית צרכן נבון ממני ושמרת עותק של הסכם ההתקשרות מה 27/6?

עכשיו הבעיה במצב החשבון והחשבוניות הם שהם פשוט לא מופיעות - התקשרתי אליהם כמובן לומר זאת, אבל התשובה שלהם היא תבדוק את החיוב בישרכארד כי כרגע יש תקלה עם המערכת.

חוץ מזה, האם אתה חושב שהחיוב הזה הגון? הרי לא צרכתי דקה של שירות מהם! למה סתם לחייב? הם יכלו פשוט להחליט שהסים מתבטל לאחר חודש של אי הפעלה, אבל לחייב אותי?? :pissed: זה לא נשמע לי חוקי בכלל! :nono:

ואורניום - תודה שהפנת אותי אני אעקוב אחרי זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו תביעה חצופה.

אנשים מספיק חכמים כדי להכנס לאתר של גולן ולהזמין סים, אבל לא יודעים להכנס לאתר של חברת האשראי ולעקוב אחרי החיובים שלהם.

יש לי חבר שאכל קש הרבה שנים מסלקום עם כל מיני חיובים לא ברורים בחשבון, והיה רב במשך שעות עם הנציגים שלהם בטלפון.

שכנעתי אותו שיעבור לגולן למסלול של 99 ש"ח ובסוף הוא הסכים.

יום אחרי שהוא נרשם באתר שלהם מתקשרת אליו נציגה חביבה מסלקום ומציעה לו הצעה שאי אפשר לסרב לה - 99 ש"ח ללא הגבלה.

הנקניק הזה החליט להשאר בסלקום.

פתאום הוא שכח כמה קש הוא אכל מהם, ומי בעצם היה הגורם לכך שסלקום יציעו לו פתאום הצעה נדיבה כל כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאיר עד המקרה הנ"ל גם חשבתי כמוך ושכנעתי אנשים לעבור לגולן(ולא להוט למשל שזולים ב10 שח) מהסיבות שפרטת.

אבל כרגע, שגולן סתם עשקו אותי ב300 ש"ח אני מסרב להשתכנע שגולן טובים יותר מהאחרים.

שים לב שגם אם אתה עוקב אחרי הוצאות הישרכארד שלך, בכל אופן תחויב במינימום 200 שח, שהרי בגולן המסלול הוא פרי-פיד, אז ביום שתגלה שחויבת ב100 שח כבר למעשה הם חיבו אותך בעוד 100 על החודש הבא.

ואם כבר מדברים על , עד היום שביקשתי לדבר עם מנהלים, תמיד חזרו אלי, שביקשתי החזרים שהגיעו לי, נעשה מולי בירור וזוכיתי (גם בסכומים של מעל 800 שח).

ובנתיים בגולן עושים לי את המוות על זיכוי של 300 שח! ועכשיו הם מאכילים אותי קש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו תביעה חצופה.

אנשים מספיק חכמים כדי להכנס לאתר של גולן ולהזמין סים, אבל לא יודעים להכנס לאתר של חברת האשראי ולעקוב אחרי החיובים שלהם.

יש לי חבר שאכל קש הרבה שנים מסלקום עם כל מיני חיובים לא ברורים בחשבון, והיה רב במשך שעות עם הנציגים שלהם בטלפון.

שכנעתי אותו שיעבור לגולן למסלול של 99 ש"ח ובסוף הוא הסכים.

יום אחרי שהוא נרשם באתר שלהם מתקשרת אליו נציגה חביבה מסלקום ומציעה לו הצעה שאי אפשר לסרב לה - 99 ש"ח ללא הגבלה.

הנקניק הזה החליט להשאר בסלקום.

פתאום הוא שכח כמה קש הוא אכל מהם, ומי בעצם היה הגורם לכך שסלקום יציעו לו פתאום הצעה נדיבה כל כך.

בגלל דרך הפעולה של גולן(ומקרי הפשלות השונים שפורסמו ברבים) ביחס למה שהלקוח הישראלי רגיל אליו יש לו אחוז נטישה מאוד משמעותי מאלו שכבר הצטרפו אליו ובנוסף המעבר אליו הוא בקצב הכי נמוך מבין החברות הגדולות(סלקום\אורנג\מירס\גולן) -כך לפחות אצלינו בחברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהלקוח הישראלי רגיל אליו זה שהחברות הגדולות עושקות אותו שנים, לוקחות ממנו כספים שלא כדין,

ואז כשיש תחרות מציעים לו חבילה זולה והוא שוכח מה שעשו לו.

זכרון קצר, זה מה שהלקוח הישראלי רגיל אליו.

בגלל זה גם ראשי הממשלה שלנו עושים רוטציות כל 2-4 שנים.

בין אם גולן נוהגים בצורה תקינה ובין אם לאו, תגובה של החברות הגדולות לעניין זה סתם פתטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבעל העניין מפלאפון (ממש פלא) ולבעל העניין השני שפתח את הדיון ועדיין לא אמר לנו איזה עניין בדיוק הוא בעל (אני מהמר סלקום).

תחזרו לפינה הנעימה שלכם ותסתכלו משם בקנאה איך אנשים מרוצים מקבלים שירות בזול.

בלי תחמנות, בלי עושק, בלי שקרים, בלי רמאות, בלי התניות, בלי ויכוחים, שכחתי איזה בלי?

אתם צבועים ומגעילים ולא אתפלא אם גם שקרנים כי זה נראה ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

זה מצחיק.. כי כל אותם חכמולוגים שקנו עשרות כרטיסי סים עם מספרי "זהב" בשביל למכור אותם בסכומים מוגזמים של עשרות אלפי שקלים כנראה קיבלו חום אחרי שראו את החשבון החודשי ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

זה מצחיק.. כי כל אותם חכמולוגים שקנו עשרות כרטיסי סים עם מספרי "זהב" בשביל למכור אותם בסכומים מוגזמים של עשרות אלפי שקלים כנראה קיבלו חום אחרי שראו את החשבון החודשי ;D

דווקא בגלל התופעה הזאת גולן עשו טעות שהם לא רשמו את החוזה כמו שהוא מההתחלה ויצרו הרבה פתח לבעיות.

כמובן שזה היה הכי הוגן אם כי אני בטוח שלאנשים לא היה אכפת להוציא כמה עשרות שקלים בשביל למכור מספר בכמה מאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...