המלצה למגן ברקים ונחשולי מתח - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למגן ברקים ונחשולי מתח


psybrain

Recommended Posts

אני רוצה לקנות מגן ברקים ונחשולי מתח למחשב איזה אחד מומלץ ? ואם אני מחבר אותו לשקע החשמל עד כמה דברי חשמל אני יכול לחבר אליו ?

אני בגדול רוצה לחבר אליו את המארז והמסך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב שיהיו לו 3 הגנות : ברקים/נחשולי מתח (להגנה ממכות מהירות של מתח גבוה מאוד), מתח גבוה/נמוך (להגנה מעליות או ירידות מתח לא גדולות אבל ארוכות בזמן), והשהיה (להגנה מנפילות וחזרות מתח במהירות)

מגן שאני יכול להמליץ עליו הוא Q protectors (נפוץ בין המגינים שטכנאים שבאים להתקין טלויזיות LCD מוכרים)

ניתן להעמיס ל מגן לפי מה שכתוב עליו (בדרך כלל לא רצוי לעבור את ה 8A, אבל לא מציאותי שתגיע ל 8A אם מחשב ומסך) כך שלא תהיה בעיה. פשוט תחבר מהיציאה שלו מפצל, ותוודא שאתה לא מעמיס יותר מידי תקעים ושקעים מבחינה מכאנית (כלומר שהתקעים לא יחליקו מהשקעים בגלל משקל שלהם ודברים כאלה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מודה לך על העזרה יחד עם זאת אני רוצה לקנות משהו שיהיה נגיש ולא על ידי טכנאי כלומר מגן מאיזה שהיא חנות חוץ ממה שהמלצת לי איזה מגן טוב אני יכול לקנות מחנות בחוץ ? והאם אני יכול לקנות את ה Q בחנות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניתן למצוא אותם בחנויות שונות, אני לא התעמקתי באיפה הם נמכרים

ממה שאני יודע זה המגן הכי נפוץ של טכנאים כאלה - האחד שאני בדקתי (שלפי זה אני ממליץ) הוא של חברים שלי, הם קנו אותו מטכנאי שהתקין אצלהם LCD גדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי שאלה המגן הזה של gpt הוא טוב ? יש לו את הפונקציות שרשמתם פה ?

ורציתי לשאול עוד דבר .. אם המגן הזה אני מחבר לשקע וממנו אני מחבר עליו מפצל של 4 שקעים שמחוברים למארז מחשב, מסך , מוגברים של microlab , ודיסק קשיח חיצוני האם זה יעבוד על כולם ? אשמח לקצת הסבר בבקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש למגן הזה את רוב ההגנות (הכול חוץ ממתח גבוה), ומקודם הייתי גם ממליץ עליו

אבל גיליתי ממשתמש אחר שקנה 5 כאלה שיש איתם בעיה -ההגנת מתח נמוך דפוקה וכמו שהוא יכול להגן הוא יכול גם להתנהג בצורה שיכולה להרוס את המחשב (כיבוי והדלקה חוזרים מהירים)

אז אני לא ב 100% ממליץ עליהם - בחלק מהמקרים הם יגנו ויגנו יותר טוב מאחרים, אבל במקרה מסויים הם יכולים לגרום בעצמם לנזק שלא היה קןרה אם המחשב היה מחובר בלי מגן בכלל

ניתן לחבר מפצל ולהגן על כל מה שרוצים עד למקס' שהמגן יכול להחזיק - כ 8A בדרך כלל. מה שכן אל תחבר למגן דברים שמייצרים בעצמם קפיצות מתח כמו מאוורר לחדר או דברים שיש להם מנועים גדולים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...