פסים כהים יותר במסך DELL U2311H לאחר הדלקה - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פסים כהים יותר במסך DELL U2311H לאחר הדלקה


Kirma

Recommended Posts

לאחר שיחה נוספת עם ישראל, הם הפנו אותי ליבואן לבירור מספר ההזמנה לאחר שהסברתי להם שיש ברשותי מספר CMS ומספר SO

אחרת לא יוכלו לזהות את המסך ולממש את האחריות

התקשרתי שוב לא.ד.ס והסברתי להם בצורה יפה את השיחה עם ושיש להם שתי אפשרות

1. לברר לי את המספר הזמנה על מנת שדל יממשו לי את האחריות

2. שאני מגיע עם המסך לסניף ורוצה את הכסף בחזרה \ מסך חלופי בטענה שהם לא מספקים לי את המידע הדרוש למימוש אחריות

התשובה שקיבלתי, "הלקוח לא צריך לעבור טרטור כזה, בלה בלה בלה ושהוא יברר עם בדיוק מה עושים, תחזור אליי עוד שעה"

כעבור שעה, "לא הספקתי, תשאיר לי מספר טלפון"

כעבור עוד שעה וחצי, "הבחור שמטפל לי במסך עסוק, תשאיר לי מספר ונחזור אלייך"

עבר עוד 40 דקות ועדיין לא חזרו אליי

ו כמובן סוגרים בחמש

בינתיים הפסים הולכים ומחמירים מיום ליום.. זה רק עניין של זמן עד שלא יראו תמונה אמיתית \ המסך יפסיק לעבוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את ההודעה שלך ..

והייתי חייב להגיב אני עובד בחברה שמייבאת מוצרי

לחברה קוראים CMS

ולא הבנתי בדיוק מה הם רצו ממך מספר הזמנה ? סיריאלי ? מספר קריאה ?

אולי אני יכול לעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו קראתי עוד פעם את כל מה שביקשו ממך

ORDER NUMBER

זה מספר שרשום על הקופסא של המסך

שמתחיל ב 272

לא רשום.. במקרה יש לי את הקופסא זרוקה בחצר מאחורי הבית ולא רשום עליה..

א.ד.ס אתמול טענו שזה בטיפול ושהם אף הגיעו למנכל עם העניין הזה

מחר אני יברר איתם וניראה איך מתקדמים העניינים מצד שלהם

מה שכן אד.ס נתנו לי זה את המספר CMS הבא

12006107

אשמח אם תבהיר לי מה פירוש המספר הזה

ויש דרך לברר את ה ORDER NUMBER דרככם ? (במידה וא.ד.ס עובדים עם החברה שלכם ..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר איתי מחר שאני יהיה בעבודה אני יבדוק לך את המספר

וכן הם עובדים איתנו

אבל לא ראיתי מסך כזה שהם קנו מאיתנו

המסכים האחרונים שהם קנו מאיתנו היו ב חודש 02 והם היו U2312H

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה בכל מקרה, הסתדרתי

אחרי המון טלפונים בסופו של דבר קיבלתי את המספר ישירות מ CMS1

א.ד.ס סודרי מחשבים לא טרחו לעשות כלום חוץ מלחרטט אותי ולבזבז את הזמן

שלא נדבר על החבילת דקות שבזבזתי עליהם

אבל קרה דבר מוזר, האחריות של המסך החלה בסוף יולי 2011 (לפי DELL) ושאני בכלל קניתי את המסך באפריל

משהו פה מסריח ..

בכל מקרה מחר אני ידבר עוד פעם עם למרות שדיברתי איתם היום, הם פתחו לי קריאה, הנציגה אמרה שתחזור אליי ולא חזרה

נ.ב.

המספר שקיבלתי מתחיל ב 271 ולא ב 272

ואורכו 9 ספרות ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, היום קיבלתי מסך חלופי

כמו שנאמר פה את הדגם u2312hm ולא את הדגם שהיה לי

אגב, אני מדמיין או שהמסך הישן היה באמת יותר איכותי ?

גם מבחינה חיצונית, הקודם היה יותר יפה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפינות העגולות יוצרות תחושה שהתמונה לא מרובעת

אולי בגלל שאני לא רגיל..

לאחר שהורדתי את הבהירות ל 40% (מ - 75%) התמונה ניראת יותר טוב אבל עדיין יש לי הרגשה כאילו "חסרים צבעים"

בכל מקרה ניתן לעיניים להתרגל כמה ימים

תודה רבה לכל מי שהגיב בדיון

קצת הזוי דרך ההתנהלות של אבל בהחלט בקנייה הבאה אני יקדים תרופה למכה .. אבל בתוספת של עוד כמה שקלים במידה וחנות מסויימת לא תוכל לספק לי את המספר הזמנה של בעת הרכישה.

כמובן במידה ואני יחליט בעתיד הרחוק לרכוש מסך DELL

עריכה: כיביתי את ה LED לגמרי.. כרגע הבהירות על 0 אחוז :)

עכשיו זה נותן תחושה של תמונה זהה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...